.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Voor deze tut hoef je niet al te goed te zijn (dat denk ik tenminste) want de effecten zijn vrij standaard. Veel Plezier: Bewerkt: 8 maart 2007 door .Antonio Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 *bumb* Ik heb hem vertaald in naar het Nederlands zodat (hopelijk) meer mensen hem kunnen volgen. Iemand een reactie erover? Reageren
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 heet antonio, duidelijke tut en vette outcome, ik ga hem ook nog ff proberen maar ik ben nog beginner dus ik weet niet of het gaat lukken 8/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 heet antonio, duidelijke tut en vette outcome, ik ga hem ook nog ff proberen maar ik ben nog beginner dus ik weet niet of het gaat lukken8/10 Bedankt voor je rate! Nog andere mensen die een outcome hebben? Reageren
nix286 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Mijn Outcome : Made By Me !!! Zet eens ook jullie outcome en je mag rate doen Bewerkt: 13 maart 2007 door nix286 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Erg leuke en simpele tutorial, simpel maar toch een erg leuk resultaat, ik zal zo de mijne posten als ik klaar ben met eten, trouwens waar komt die render vandaan? hij komt me zo bekend voor dat gastje. M.V.G, -Virus. [EDIT] Ik heb hem nog snel voor het eten kunnen doen, alleen is het resultaat niet echt goed, komt waarschijnlijk door de kleuren van de Render zelf. Zie hier: Bewerkt: 14 maart 2007 door .Virus. Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Zie hier: Mooi resultaat! Misschien heb je een beetje te veel gerippled, maar ik vind hem wel mooi. Nog meer results? Reageren