.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Voor deze tut hoef je niet al te goed te zijn (dat denk ik tenminste) want de effecten zijn vrij standaard. Veel Plezier: Bewerkt: 8 maart 2007 door .Antonio Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 *bumb* Ik heb hem vertaald in naar het Nederlands zodat (hopelijk) meer mensen hem kunnen volgen. Iemand een reactie erover? Reageren
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 heet antonio, duidelijke tut en vette outcome, ik ga hem ook nog ff proberen maar ik ben nog beginner dus ik weet niet of het gaat lukken 8/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 heet antonio, duidelijke tut en vette outcome, ik ga hem ook nog ff proberen maar ik ben nog beginner dus ik weet niet of het gaat lukken8/10 Bedankt voor je rate! Nog andere mensen die een outcome hebben? Reageren
nix286 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Mijn Outcome : Made By Me !!! Zet eens ook jullie outcome en je mag rate doen Bewerkt: 13 maart 2007 door nix286 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Erg leuke en simpele tutorial, simpel maar toch een erg leuk resultaat, ik zal zo de mijne posten als ik klaar ben met eten, trouwens waar komt die render vandaan? hij komt me zo bekend voor dat gastje. M.V.G, -Virus. [EDIT] Ik heb hem nog snel voor het eten kunnen doen, alleen is het resultaat niet echt goed, komt waarschijnlijk door de kleuren van de Render zelf. Zie hier: Bewerkt: 14 maart 2007 door .Virus. Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Zie hier: Mooi resultaat! Misschien heb je een beetje te veel gerippled, maar ik vind hem wel mooi. Nog meer results? Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Hijs wel mooi maar gebruik een beetje de zelfde kleuren (kijk naar mijn sig voor voorbeeld . oops ik d8 dat dit showroom was xD Bewerkt: 14 maart 2007 door BigT Reageren
Domispike Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 super tut! alleen voor beginners is ie wel lastig! Greetz Domispike Reageren
Ghost Rider Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Goed en Duidelijk uitgelegt 9/10 Mijn Resultaten: Een beetje met Borders aant testen Reageren
Ferre Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Soms zal het wat onduidelijk zijn. 'Voeg ene border toe' of 'Apply image' weet niet iedereen meteen. Het zou beter zijn als er precies staat wara je het kunt vinden; Image>Apply Image enz. Reageren
AreZzo Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Mooie Tutorial 7/10 Dit is mijn result: Ik vind hem wel mooi maar men tekst past er niet zo bij, ik had geen zin lang te zoeken naar goeie Laters Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 nogal nooberige vraag van mij :$ hoe zet je letters onder de streepjes lijn denk dat iemand dat hier wel weet Reageren
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 nogal nooberige vraag van mij :$ hoe zet je letters onder de streepjes lijn denk dat iemand dat hier wel weet dan moet je op ".. nieuwe PB's" klikken en dan zie je links onder de titel "persoonlijk profiel", "handtekening" staan. en dan kan je daar iets schrijven. EDIT 1: je bedoeld toch de stippellijn hier onder anders geld dit bericht niet. EDIT 2: sorry voor het off-topic gaan, maarja ik moest hem toch even helpen Reageren
nix286 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 mijn eerste sig outcome Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.