e-peen machine Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ok, ik krijg dus de missie waarbij je mike moet vinden met behulp van zijn gsm. so far so good. Eerst naar bouwplek, dan naar haven en dan naar vliegveld. Vervolgens rij ik door naar het busje met behulp van het signaal. Ik doe paar mooie driveby's en krijg de cut scene te zien. Nadat de cut scene is geweest (waar wordt gemeld dat de bus kapot geschoten moet worden), zie ik nog net hoe paar kogels in de bus worden geschoten (volgens mij van Mike) en dan krijg ik ineens: MISSION FAILED T BONE (of whatever die dude heet die meerijd) IS DEAD WTF??? iedere keer opnieuw. Ik stop de auto en schiet ze allemaal dood van 100+ meter, cutscene en T bone is dead Ik doe driveby's Tbone is dead Ik skip snel de cutscene, T bone is dead. Wat is hier aan de hand? Dit is echt te vaag voor woorden en ik kan niet meer verder met de game. Dit is trouwens op de PC en ik gebruik alleen wapen cheats (waar moet die sniper anders vandaan komen ) snap er geen fuck meer van, wie kan mij helpen! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Als je je savedgame post wil ik of iemand anders wel even kijken of er een bug in zit en eventueel de missie voor je halen. Die moet je dan hier posten. Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ok, ik krijg dus de missie waarbij je mike moet vinden met behulp van zijn gsm. so far so good. Eerst naar bouwplek, dan naar haven en dan naar vliegveld. Vervolgens rij ik door naar het busje met behulp van het signaal. Ik doe paar mooie driveby's en krijg de cut scene te zien. Nadat de cut scene is geweest (waar wordt gemeld dat de bus kapot geschoten moet worden), zie ik nog net hoe paar kogels in de bus worden geschoten (volgens mij van Mike) en dan krijg ik ineens: MISSION FAILED T BONE (of whatever die dude heet die meerijd) IS DEAD WTF??? iedere keer opnieuw. Ik stop de auto en schiet ze allemaal dood van 100+ meter, cutscene en T bone is dead Ik doe driveby's Tbone is dead Ik skip snel de cutscene, T bone is dead. Wat is hier aan de hand? Dit is echt te vaag voor woorden en ik kan niet meer verder met de game. Dit is trouwens op de PC en ik gebruik alleen wapen cheats (waar moet die sniper anders vandaan komen ) snap er geen fuck meer van, wie kan mij helpen! Ik hwlp je wel.Je moet volgens mij niet dat busje kapot maken maar rammen zodat die ventjes uitstappen en dan schiet je ze neer en dan rij je met de Stretch (limosine) die daar staat weg naar de Pay'n Spray en dan ben ik het effe vergeten :$ Hopelijk heb je er wat aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.