liltuner Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 He ik zoek de slamvan,want ik wil 'em tunen. Maar ik kan em niet vinden,weten jullie waar de slamvan staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Ik heb hem al vaak zien rondrijden in het noorden van LV.. Bewerkt: 27 november 2004 door Autodiefje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb de slamvan in SanFierro gezien. Ik zag dichtbij de ammu-nation, westen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 De Slam Van kan je over het algemeen het vaakst in Las Venturas zien, Een enkele keer komt hij ook in San Fierro voor. Maar om de meeste kans te hebben, Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 De Slam Van kan je over het algemeen het vaakst in Las Venturas zien,Een enkele keer komt hij ook in San Fierro voor. Maar om de meeste kans te hebben, Las Venturas Bij mij is het net andersom. In SF rijd ie heeel veel, en LV heb ik hem nog nooit gezien. In SF rijd ie bij je eerste safe huis rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 heb heel LV afgezocht maar kan em niet vinden,en kan je em ook tunen bij arc angels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Nee, bij TransFernder of bij Lowrider. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 die dingen rijden heel veel in los santos bij het politie bureau Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Nee, bij TransFernder of bij Lowrider. By trans fender kon ik hem niet tunen Hij komt ook wel eens in los santos voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Het is puur random. Ik zocht een keer naar de Jester. Ik had net een auto gevonden die ik kon exporteren er reden toen heel veel jesters rond, dus ik dacht ik ga eerst ff de auto exporteren, saven en dan haal ik wel die jester om te tunen. Nadat ik het had gesaved kon ik helemaal geen jester meer vinden. Dus het is gewoon random en een beetje geluk hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 nou echt waar,vinden kan ik em nit :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Importeer hem gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 ey iemand zij dat die in ls moet staan achter de sexshop maar zie hem niet help! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Bij mij staat ie er wel , hoever ben je ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 ey iemand zij dat die in ls moet staan achter de sexshop maar zie hem niet help! . Hij staat daar alleen als hij op de aktuele export lijst staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.