SA_11 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) De naam zegt het al zelf vind ik het alledrie wel mooi maar het meest Hardstyle dat klinkt gewoon het mooist het ligt ook een beetje tussen jumpstyle en hardcore in. maar wat vinden jullie?? Zeg ook waarom je dat vindt!!! Bewerkt: 15 maart 2007 door SA_11 Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Jumpstyle till i die Ik ben zoals nu iedereen weet dat ik een Jumper in hart en nieren ben! Reageren
LBG Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Dat geloof ik niet, ik denk dat jij net als iedereen over een paar jaar jumpen weer helemaal bent vergeten. PS: Zijn hier niet al een beetje erg veel topics over? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 ik vind het allemaal rot. Jumpstyle is dan nog wel het beste maar ik vind dat ook dom Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 ik denk hardstyle f jumpstyle.. Een van die 2 in ieder geval.. Reageren
SA_11 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 ik vind het allemaal rot.Jumpstyle is dan nog wel het beste maar ik vind dat ook dom reageer dan gewoon niet als je het toch dom vindt Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Dat geloof ik niet, ik denk dat jij net als iedereen over een paar jaar jumpen weer helemaal bent vergeten.PS: Zijn hier niet al een beetje erg veel topics over? jumpstyle till i die is dan ook figuurlijk IK ga niet beginenn jumpen als ik 60 ben Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik geen enkel van de 3, die stijlen zijn niet voor mij. Totaal weg van mijn smaak. Maar moest ik dan echt kiezen, dan zou het voor Jumpstyle zijn. Reageren
LBG Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Dat geloof ik niet, ik denk dat jij net als iedereen over een paar jaar jumpen weer helemaal bent vergeten.PS: Zijn hier niet al een beetje erg veel topics over? jumpstyle till i die is dan ook figuurlijk IK ga niet beginenn jumpen als ik 60 ben Hoe lang denk je dan dat je naar jumpstyle gaat luisteren? PS: Rare definitie van leven beteren heb jij. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 reageer dan gewoon niet als je het toch dom vindt Mag toch gewoon mijn mening plaatsen ? Reageren
ruttie Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 reageer dan gewoon niet als je het toch dom vindt Mag toch gewoon mijn mening plaatsen ? vind ik ook JUMPSTYLE IS MY STYLE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.