Pennywise The Clown Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb sinds kort Vice City Stories, maar kom niet verder bij deze missie. Het sniperen gaat nog wel, maar de truck terugbrengen is erg vermoeiend. Ik word constant beschoten en vlieg binnen No-Time in brand. Kan iemand me helpen? Pennywise Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Ik heb sinds kort Vice City Stories, maar kom niet verder bij deze missie. Het sniperen gaat nog wel, maar de truck terugbrengen is erg vermoeiend. Ik word constant beschoten en vlieg binnen No-Time in brand. Kan iemand me helpen? Pennywise Aangezien het Snipen wel lukt zal ik je eens proberen te helpen met het 'terug naar Diaz' stuk. Je hebt 2 manieren: Vele mensen vinden dit een best handige manier. Je rijd de 'Flatbed' richting de uitgang maar rijd er niet helemaal uit. Dan pak je een sterk wapen, het liefst een Rocket Launcher. Er komen nu een paar wagen naar je toe welke je kapot schiet. Dan rijd je naar Diaz toe je hebt nu minder last van de aan stormende auto's. De roadblocks zullen er uiteraard nog wel zijn. Deze manier vind ik toch het handigste, je moet wel een beetje kunnen rijden. Rij gewoon vol gas van de parkeerplaats af en sla links af. Ga nog iets naar links op de stoep rijden. Pas wel op voor een bankje wat aan het begin staat. Dan kom je bij een afslag naar links, blijf zo veel mogelijk op de stoep met draaien maar rem niet af! Waarschijnlijk komt nu al de eerste Sentinel aan gestormd. Nergeer ze, Diaz man zal proberen een Drive By te doen maar dat heeft niet veel nut. Aangezien jij op de stoep rijd zal hij door het verkeer gehinderd worden. Rij dus gewoon door en sla rechts af. Nadat je Downtown uit bent ga je op het midden van de 2 rijrichtingen rijden. De aanstormende auto's moet je soms een beetje ontwijken maar vaak sturen ze zelf te laat. Dan komen er op het midden van de weg plantsoenen. Rij dan of door de roadblock heen of ga helemaal links op het gras rijden. Dan komt er nog een roadblock bij de weg naar Starfish Island. Ram er gewoon doorheen, probeer bij de neus of achterkant de wagen te rammen. Door de kracht van de Flatbed zal de Sentinel weg slaan. Rij dan naar Diaz' villa. Het komt er dus op aan dat je de Sentinels moet proberen te ontwijken. Als zij met volle vaart tegen je in rijden en jij bij hun zal de Flatbed waarschijnlijk gaan steigeren. Voorkom dit om op de stoep te rijden (In Downtown) en op het middel van de 2 rijbannen. (Buiten Downtown) Bewerkt: 18 maart 2007 door ASPHALT Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Dit is inderdaad een moeilijke missie. Ik zal het deel uitleggen dat je de Truck naar Diaz moet terugbrengen. Zorg in ieder geval voor wat zware wapens. Als je met de rechterhand van Diaz en de Truck moet vertrekken, zie je dat de mannen van Gonzales in auto's aankomen. Je moet dan niet doorrijden, maar uitstappen en die wagens kapot maken. Dit kun je doen met een Rocket Louncher of een Assult Rifle. Daarna moet je een stukje rijden en dan komen de mannen van Gonzales weer eraan. Gelukkig helpt die rechterhand van Diaz je. Hij schiet namelijk met een Micro-SMG op de achtervolgers. Het is een kwestie van richting kiezen. Blijf ver weg van die mannen van Gonzales. Op de brug richting Starfish Island staan de mannen van Gonzales je weer op te wachten. Rij snel weg van die mannen. Maak niet teveel brokken met het rijden. Ik had eens een keertje meegemaakt dat mijn wagen in brand vloog, toen ik die wagen in de Garage van Diaz moest stoppen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Mission Passed, bedankt voor jullie tips. Helaas zit ik weer vast en dit keer bij de missie "High Wire". De rijdende truck met de container is al best lastig. Maar daarna de snel rijdende auto is niet te doen. Iemand tips? Alvast bedankt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Helaas zit ik weer vast en dit keer bij de missie "High Wire". De rijdende truck met de container is al best lastig. Maar daarna de snel rijdende auto is niet te doen. Ja, de missie 'High Wire' is nou zo'n typische missie waarbij het twee kanten uit kan gaan: of je vindt 'm erg makkelijk en haalt de missie in één keer, of je blijft maar klungelen (veelal bij het gedeelte dat je Diego Mendez terwijl hij in zijn auto zit op moet vissen) en je doet nog tig maal de missie over. Maar dat laatste is eigenlijk helemaal niet nodig, als je gewoon maar goed mikt. Echt handige tips of trucjes bestaan niet echt voor dit gedeelte, je zult gewoon goed moeten timen en goed moeten mikken. Probeer daarom dan ook een paar meter voor Diego's auto te vliegen, en op de juiste hoogte te blijven vliegen zodat je Diego's auto meteen aan de magneet kan laten kleven. Je moet het echt zelf doen, dus ik wens je echt heel veel succes. Denk in ieder geval aan je timing, dat is heel belangrijk. Wanneer je uiteindelijk Diego opgetild hebt moet je hem nog naar een parkeergarage in Ocean Beach vliegen, stijg hier zo hoog mogelijk aangezien je anders wel eens Diego en zijn auto ergens tegen aan kan laten botsen. Ik wens je nogmaals veel succes verder! Reageren
Fre Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Helaas ben ik al te laat om mijn oplossing voor de missie The Exchange te geven. Voor mensen die toch nog komen kijken: bij het gedeelte met de truck ga je - zoals gezegd - eerst de eerste twee autos doen ontploffen. Rij dan niet de boulevard op, maar rij langs het strand, het savehouse en de scrapyard. Dit kun je op je gemak doen zonder gestoord te worden door sentinels. Rij dan via de wijken tot aan de brug naar Starfish. Hier staat weer een blokkade. Stap uit, snipe de man neer die naast de auto staat en rij verder naar je doel. Dit is een zeer makkelijke manier om op je gemak de missie te behalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.