Jump to content

Welk Personage geeft de leukste zijmissies ?


DenkaanHenk

Welk Personage geeft de leukste zijmissies ?  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk Personage geeft de leukste zijmissies ?

    • El Burro
      8
    • King Courtney
      2
    • D-Ice
      7
    • Marty Chonks
      1


Recommended Posts

Waar vind je die missies van Marty Chonks?

Marty Chonks is de enige opdrachtgever die niet aangegeven wordt op de radar, waardoor deze missies regelmatig over het hoofd gezien worden. Maar goed, je kunt de telefoon van Marty Chonks vinden in het zuidoosten van Portland, vlak naast Chinatown. De missies zullen echter niet altijd beschikbaar zijn, maar (volgens mij) alleen tussen 9.00 en 21.00 uur.

Voor extra verduidelijking heb ik hieronder nog even een kaartje voor je, waar ik met rood de juiste locatie heb omcirkeld.

mchdb4.jpg

Ontopic: Ik vind persoonlijk de missies van D-Ice het leukst, aangezien hier veel actie in zit en je een soort verweer vormt tegen de Purple-Nines (die op het laatst ook compleet zijn uitgeroeid door jou).

Link to comment
Delen op andere websites

Dan volgt hier een raar antwoord. Ik vond die zijmissies van King Courtney wel leuk. Lekker wraak nemen op die bendes die jou het leven zuur maken op het andere eiland. Alleen is het jammer dat je in de missie Kingdome Come bijna wordt doodgemaakt door de Yardies. Stank voor dank. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...