Jump to content

[PS][IR] Een simpele animatie


SamShine

Recommended Posts

Leuk tutje Sammie..

Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest ^_^

Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje ;)

Thanks SunShine

Link to comment
Delen op andere websites

Wat simpel, maar toch mooi. Er staat wel nog een schrijffout in één van je zinnen.
Nu verchint het onderstaande....

Bedankt voor het compliment, over typfouten moet je imo heenlezen. ;)

Leuk tutje Sammie..

Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial ^_^

Hartstikke bedankt Maxje. :tu:

Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest ^_^

Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje ;)

Thanks SunShine

Bedankt, over typfouten moet je maar heenlezen. :tu:

Ik had dit eigelijk al gezien in een tutorial van Summerbase, maar dan met tekst, eigelijk dezelfde inhoud. Toch leuk gemaakt! ^_^

Ik heb die van SummerBase ook bekeken, voordat ik deze tut maakten. Ik vind die van hem toch nog wat diepgaander dan deze, dit is een echte 'basic' tut. ;)

Alleen 1 typ foutje ;)

2, Onderaan ergens staat 'percies'

Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ?

Die staat onderaan de tut. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen 1 typ foutje ;)

2, Onderaan ergens staat 'percies'

Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ?

Die staat onderaan de tut. :dans:

Niet gezien, sorry. Maar goeie tutorial Sammy. Ga zo door ! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...