Kakaroth Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 mijn savegame, deze ene is corrupted. Weet iemand hoe ik dat kan wekrijgen ofzo? Dit is de savegame van Clowntje_93, die hij mij heeft gestuurd Heeft iedereen dat met deze savegame of ligt het aan mijn PSP? Greetz, DarkMike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Hier kan ik jouw wel wat hulp bij bieden, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat de savegame weer gaat werken. De savegames zijn namelijk erg kwetsbaar, en je hoeft maar de naam van de map te veranderen en hij werkt al niet meer. Voordat je het nog een keer gaat proberen is het aan te raden om te weten dat je niet de naam verandert hebt. Heb je dit wel gedaan, dan is het geen hoge nood natuurlijk,maar dan moet je gewoon alle cijfers proberen. Ook kunnen er bestanden ontbreken, maar daar heb ik vanaf hier geen zicht op. Stuur Clowntje een PB met de vraag of hij misschien iets aan heeft gepast. Clowntje mag wat mij betreft hier ook wel reageren, wanneer hij dit leest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Hier kan ik jouw wel wat hulp bij bieden, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat de savegame weer gaat werken. De savegames zijn namelijk erg kwetsbaar, en je hoeft maar de naam van de map te veranderen en hij werkt al niet meer. Voordat je het nog een keer gaat proberen is het aan te raden om te weten dat je niet de naam verandert hebt. Heb je dit wel gedaan, dan is het geen hoge nood natuurlijk,maar dan moet je gewoon alle cijfers proberen. Ook kunnen er bestanden ontbreken, maar daar heb ik vanaf hier geen zicht op. Stuur Clowntje een PB met de vraag of hij misschien iets aan heeft gepast. Clowntje mag wat mij betreft hier ook wel reageren, wanneer hij dit leest. Kan het zijn doordat er misschien al een andere savegame in dit slot zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Hier kan ik jouw wel wat hulp bij bieden, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat de savegame weer gaat werken. De savegames zijn namelijk erg kwetsbaar, en je hoeft maar de naam van de map te veranderen en hij werkt al niet meer. Voordat je het nog een keer gaat proberen is het aan te raden om te weten dat je niet de naam verandert hebt. Heb je dit wel gedaan, dan is het geen hoge nood natuurlijk,maar dan moet je gewoon alle cijfers proberen. Ook kunnen er bestanden ontbreken, maar daar heb ik vanaf hier geen zicht op. Stuur Clowntje een PB met de vraag of hij misschien iets aan heeft gepast. Clowntje mag wat mij betreft hier ook wel reageren, wanneer hij dit leest. dan ben je ook dom als je dat doet >>> Door SummerBase: Wil je dit brutale commentaar voor je houden? Dit is niet de eerste keer dat je de fout in gaat in topics, dus bij deze de laatste waarschuwing.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) dan ben je ook dom als je dat doet Sry hoor, maar Edit: wat precies? De hele post van summerbase quoten heeft niet zoveel zin denk ik @hieronder: Ik was niet boos ofzo, vroeg me alleen af wat Bewerkt: 26 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 dan ben je ook dom als je dat doet Sry hoor, maar wanneer precies? De hele post van summerbase quoten heeft niet zoveel zin denk ik ok ik zal het niet meer doen ok??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Ik zal hem wel ff opnieuw op mijn PC zetten misschien is er toen iets fout gegaan. Ik edit zo.. EDIT: Nou, opnieuw op me PC gezet, geüpload, als ie het nu niet doet, weet ik het ook niet meer hoor. ULES00502S92F2.rar Bewerkt: 26 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Ik zal hem wel ff opnieuw op mijn PC zetten misschien is er toen iets fout gegaan. Ik edit zo.. EDIT: Nou, opnieuw op me PC gezet, geüpload, als ie het nu niet doet, weet ik het ook niet meer hoor. had je hem misschien op een ander slot gezet? Bewerkt: 27 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bonky. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hallo, ik had een vraagje hoe moet ik een save game op mijn psp zetten ik heb er al een gedoanlood maar weet niet hie die map moet heten enz ik hoop dat iemant mij kan helpen groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hallo,ik had een vraagje hoe moet ik een save game op mijn psp zetten ik heb er al een gedoanlood maar weet niet hie die map moet heten enz ik hoop dat iemant mij kan helpen groetjes Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je sluit eerst je PSP aan met een USB-kabel aan je PC. Daarna moet je naar je PSP-menu gaan en naar instellingen gaan en USB-verbinding selecteren. Daarna zie je als je Deze Computer opent dat de computer de PSP aanduidt als Verwisselbare schijf (F:). Je moet daarna de map PSP openen en dan zie je een paar mappen. Je moet de map SAVEDATA hebben. Je pakt de Savegame met Winrar uit door op de linkermuisknop op de ingepakte Savegame te klikken en dan op Extract Here te klikken. Dan wordt de Savegame uitgepakt. Je moet dan de uitgepakte map kopieren en de map SAVEDATA openen en daarna moet je de Savegame plakken in die map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bonky. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 hallo,ik had een vraagje hoe moet ik een save game op mijn psp zetten ik heb er al een gedoanlood maar weet niet hie die map moet heten enz ik hoop dat iemant mij kan helpen groetjes Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je sluit eerst je PSP aan met een USB-kabel aan je PC. Daarna moet je naar je PSP-menu gaan en naar instellingen gaan en USB-verbinding selecteren. Daarna zie je als je Deze Computer opent dat de computer de PSP aanduidt als Verwisselbare schijf (F:). Je moet daarna de map PSP openen en dan zie je een paar mappen. Je moet de map SAVEDATA hebben. Je pakt de Savegame met Winrar uit door op de linkermuisknop op de ingepakte Savegame te klikken en dan op Extract Here te klikken. Dan wordt de Savegame uitgepakt. Je moet dan de uitgepakte map kopieren en de map SAVEDATA openen en daarna moet je de Savegame plakken in die map. okeej dank je wel ik ga het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bonky. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 het is jammer genoeg niet geluk want ik weet niet of ik die hele map er in moet zetten of aleen het bestantje of het bestandje met de andere dingen die er bij staan groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Je moet de hele map in SAVEDATA zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bonky. Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Je moet de hele map in SAVEDATA zetten. okeej dank ik ga het proberen Bewerkt: 28 oktober 2007 door bonky. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bonky. Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 het is gelukt bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.