Jump to content

Unieke voertuigen


PIERRO P

Recommended Posts

Hier is een lijst met unieke voertuigen voor GTA SA

Ik zet hier geen voertuigen in die al lang bekendt zijn

zoals hət Mothership en de kogelbestendige forklift.

Genoeg gekletst hier is die lijst.

Vuurbestendige Greenwood

Missie: Drive Thru

Deze heb ik 20 minuten geleden gevonden. geen idee waarom die vuurbestendig is.

Hij is simpel te krijgen. rij de Greenwood gewoon je garage in en vernietig hem.

Je faalt de missie maar behoud deze unieke wagen.

Kogel en Vuur Bestendige Tampa

Missie: Nines and AKs

Dit intensief zoeken begint resultaat op te leveren. Na een uur gamen vind ik gelijk deze Kogel bestendige tampa.

dit is de wagen die je moet vernietigen later in de missie. Voordat je dat moet doen is deze wagen Kogel en Vuur bestendig. Maar zit helaas op slot. als je de eerste fles kapot moet schieten pak dan een auto en duw de tampa naar je garage. als deze in je garage staat typ dan de vernietig alle auto`s code in. (Werkt hət makkelijkst). Je zal hoogstwaarschijnlijk dood gaan door de knal maar je behoud deze handige kogelbestendige auto.

Mesa met een groen dak.

Missie: Robing uncle Sam

Deze is uniek omdat je hət dak van een Mesa niet kan schilderen bij transfender.

Deze is echt simpel. Er alleen een klein dingetje. De Mesa kan ook geen dak hebben. Als dit gebeurt kill je Ryder en doe je de missie opnieuw. Als de Mesa een dak heeft kill je Ryder stap je in de Mesa en rij je hem naar de garage.

Explosiebestendige mule

Missie: Robbing Uncle sam

Dit is de Mule waar je de kratten in moet laden. Zodra je genoeg kratten hebt ingeladen moet je terug naar emmet zijn plek. Zodra je dit moet doen is de mule explosie bestendig. waarschijnlijk zodat je niet de missie faalt omdat je over een krat heenrijd. zodra je de missie hebt gehaalt staat de Mule gewoon voor je klaar om in een garage te parkeren.

Groene Pony met off-road wielen.

Missie: Life is a beach

De groene kleur is niet echt uniek maar de off-road wielen wel. (Pony’s worden niet bij transfender geaccepteerd) Hij is makkelijk te krijgen. Behalve als je dit een klote-missie vond. Nadat je de danswedstrijd wint stap je in hət busje. Je scheurt er dan vandoor. Mensen zullen op je schieten maar dat ding is toch kogelvrij. (niet meer als je hem in de garage zet!!) Als je buiten bereik van de MP5 geweren bent rij je naar hət strand en rijd hət busje in hət water. Diep genoeg om hət spel te laten denken dat je hət ding hebt gemold maar niet te diep om hem weer uit hət water te rijden. Als je uit hət water bent rij je hət busje naar je garage.

Kogelbestendige Tahoma

Missie: House Party

Deze is allang bekent maar ik zet hem er toch bij. Dit zijn de auto`s van de groep Ballas die als eerst aan komt rijden.

Als je de missie gehaalt hebt duw je er gewoon een naar je garage.

Kogelbestendige Tanker

Missie: Tanker Comander

Ook een die al lang bekent is.

Zodra je de missie begint schiet je Catalina neer en faal je de missie. Rij nu deze tanker naar een garage.

Kogelbestendige Tankertrailer

Missie: Tanker Comander

Ben ik zo druk bezig is hət enige wat ik in 10 missies weet te vinden dit nutteloze ding

Ik ga hier geen methode voor zoeken aangezien deze compleet nutteloos is en je een grote kans hebt dat ie verdwijnt in je garage.

Kogel/vuur/explosiebestendige HPV 1000

Missie: Small town bank

Eindelijk weer eens wat better. Deze motorfiets kan ook erg handig zijn voor vigilante missies.

Hij is simpel te krijgen ook al moet je je door de steeg met politie zien te vechten.

Als je de bank hebt leeggerooft moet je naar de andere kant van de steeg. Als je daar bent komen er 2 HPV1000 aangereden. Nu moet je de politie die erop zit vermoorden. Als je dit moet doen zijn de 2 motorfietsen Kogelbestendig.

Schiet nu Catalina neer en je faalt de missie. Spring op een van de 2 motorfietsen en rij hem naar je garage verder op.

Kogel/Vuur/Explosie bestendige Elegy

Missie: Farewell my love

Ik had al zon vermoeden dat deze speciaal was. In de high stakes lowrider missie is Cesar zijn wagen kogelbestendig.

dus hət kan zijn dat deze hət ook is. en ik had dus gelijk. :dans:

Hij is redelijk makkelijk te krijgen maar je hebt een assault riffle nodig.

Begin de missie en ga recht op de elegy af. Probeer hem tegen een boom of een schuur aan te duwen. Als de Elegy lang genoeg stilstaat spring dan uit je auto en ren naar de elegy. Schiet dan de passagier door hət hoofd. Wie niemand minder is dan je goede vriendin Catalina. De deur valt open. Stap in en duw de bestuurder er uit. Raad eens wie de bestuurder is. Woozie???

Wacht nu totdat je gediscwalifiseerd bent en je faalt de missie.

Tip: Als hət je niet lukt om de Elegy tegen iets aan te duwen race dan gewoon verder en sla express de laatste checkpoint over.

Explosiebestendige Camper en Sadler

Missie: are You going to San Fierro?

Deze 2 heb ik met stom geluk gevonden. De helikopter explodeerde nammelijk precies tussen deze 2 auto`s in zonder dat deze wagens ook maar schade hadden. dus controleerde ik ze maar even en hət bleek dat ze explosie bestendig zijn. De Mothership heeft een unieke Paintjob dat weten we allemaal.

De sadler staat bij de ingang van de boerderij geparkeerd.

Ze krijgen is geen kunst. Zodra je alle wiet hebt verbrant loop dan naar hət Mothership en schiet nu de truth door hət raam in zijn hoofd. Je faalt de missie en je bent nu vrij om een van deze 2 explosie bestendige voertuigen mee te nemen.

Goudgele Camper

Missie: Jizzy

Deze is te krijgen als je in Foster Valley de hoer moet redden. Vermoord de hoer en stap in de Camper en rij naar je garage.

Stretch met zwarte onderkant

Missie: Jizzy

Twee uniek gekleurde auto’s in Ẻẻn missie. Cool toch? De stretch heeft normaal een witte onderkant en je kan die rand niet van kleur veranderen. De stretch met de zwarte onderkant kom je 2 keer tegen in hət spel. De 2e is veel makkelijker te krijgen. Deze is lastig want ik heb hət zelf 3x moeten proberen voor ik hem te pakken had. Als je in de missie voor de 2e keer naar hət hotel in Downtown moet, tik je de code in voor Ride Shotgun (Omhoog omhoog – L2 Rechts X R1 Omlaag R2 0) Je moet mischien fff oefenen hət is niet makkelijk om een auto te besturen en tegelijkertijd te schieten. Als hət niet lukt druk de limo dan tegen een muur of zoiets aan.

Schiet dan de bestuurder van de limo neer door hət raam en stap snel in anders slaat de deur dicht en kan je er niet in. Rij de limo naar een garage. Stap uit en steel een auto. Rij net zo lang van de garage weg totdat je de missie faalt omdat je de limo kwijtgeraakt bent. Rij terug naar de garage en daar staat je limo.

:dans::dans::dans::dans:

Kogel/vuur/explosie/Schadebestendige Boxville

Missie: T Bone Mendez

Eindelijk hət resultaat wat ik hoopte te halen. een allesbestendig voertuig. hət is dan niet hət beste maar hət is better dan niks. Dit is de bus die overvallen is. Voordat je de achtervolging begint is deze alles bestendig.

Hem krijgen is redelijk makkelijk. Ga naar de bus toe maar kom niet te dicht bij anders begint de scene en is de bus weer normaal. Een goede plek om te staan is hət kruis punt dat vlak bij de bus ligt. Aan de kant van de haven. Stap uit je auto en voer de blaas alle voertuigen code 2 keer in. Dit omdat de motorfietsen vernietigt moeten worden om de missie te falen en de bus te krijgen. Als je dit gedaan hebt loop dan naar de wrakken toe. Je krijgt wel een cutscene maar er zal niets gebeuren. Druk gewoon op de X knop. Nu heb je de missie gefaalt. Spawn nu een tank en duw hət wrak van de Boxville naar je Dorothy garage. Laat de deur sluiten en deze zeer speciale boxville is voor jou.

:dans::dans::dans::dans:

Chroom gele Burrito

Missie: Mike Toreno

Uiteindelijk vond ik 2 manieren om hem te pakken.

1 Als je de bus moet vernietigen schiet je T-Bone of Toreno dood. Dan tik je de code voor de bulldozer in en duwt de bus naar een garage. Hij zal vrijwel zeker vernietigt worden onderweg, dus is hət handig om de code voor weinig verkeer en geen voetgangers in te tikken. Zorgt ervoor dat je niet in de weg word gezeten door irritante politie.

2 Voordat je de missie begint zoek je eerst een takelwagen. Je vind er een op de schroothoop van Angel Pine. Bewaar hem dan in je garage in Dorothy. Begin dan de missie. Als je op de eerste plek bent waar Toreno en de Bus zouden kunnen zijn stap je uit de auto en ren je naar je garage. Pak de takelwagen en volg de aanwijzingen verder, todat je op hət vliegveld komt en de bus weer moet vernietigen. Kill Toreno of T-Bone en takel dan de bus naar je garage.

Vuur/Explosie/Schade bestendige Rumpo

Missie: Outrider

Dit is de bus die waar je een weg voor vrij moet maken. waarschijnlijk is de bus vuur schade en explosie bestendig gemaakt zodat je hem niet per ongeluk vernietigt met de RPG. Vuur bestendig is ie zodat hij niet vernietigt wordt als die door vuur heenrijd. en schade bestendig zodat ie zonder moeite de wrakken weg kan duwen. Hij is vrij simpel te krijgen.

Eerst moet je naar de auto bij hət benzine station. Doe dit. Na de cutscene moet je naar de bus toe rijden.

rij niet in de marker maar stap uit. typ de blowup all cars code in en je faalt de missie. duw nu hət wrak naar je garage.

WAARSCHUWING: deze rumpo is NIET kogelbestendig. Dit heb ik op een pijnlijke manier moeten meemaken nadat de rumpo kapot werd geschoten door de politie.

Groene Pizza Scooter

Missie: Ice Cold Killa

Deze heb ik net ontdekt. Ik kon de groene kleur niet goed zien. Omdat de bak achterop nog steeds rood was. hət leek alsof hət een gewone was. Als je naar de club van Jizzy rijd, zie je de zwarte limousines staan en een Pimp Mobile. Vernietig deze. Als je de scene hebt gehad en je loopt naar buiten dan zal Jizzy op een Pizza scooter springen. Rij hem omver en als ie van de scooter afvalt vermoord je hem. Na hət telefoontje grijp je de scooter en rij je hem naar een garage.

Azuur blauwe Maverick

Missie: Toreno’s last flight

Dit is een lastig kreng. (echt lastig ) maar is te krijgen.

1. Zorg ervoor dat je Dorothy garage helemaal leeg is.

2. Zoek een hitte zoekende RPG. (op hət vliegveld bij 3 grote brandstoftanks. Hij ligt er tussen)

3. Tik de code voor minimaal verkeer en geen voetgangers in.

Als je dit gedaan hebt start dan de missie. Ga naar hət heliplatform. Schiet alle bodyguards neer. Loop nu naar hət heliplatform. (je ziet de Pony recht voor je) Loop de trap op maar voor je op de trap de hoek om gaat selecteer je de hittezoeker. Loop verder omhoog. Een scene volgt. Toreno’s helikopter stijgt op.

Hier wordt hət lastig. Richt razendsnel met de hittezoeker op de helikopter en wacht tot hət doel rood is.

Schiet.

Als hət goed is wordt de heli nu neer geschoten. Als je te laat bent zal de raket hət gebouw op de hoek raken. Als ie raak was ren je naar hət wrak. Spawn een bulldozer en duw hət wrak naar de Dorothy garage. Wees hier snel mee!! hət wrak kan plotseling verdwijnen.

Note: Andere garages zullen niet werken omdat ze te klein zijn. In Hashbury kan ie er moeilijk uit.

Note:Als de hittezoeker de heli niet wil selecteren, vernietig dan de motorfiets die voor de slagboom staat. Doe dit wel voordat je hət heliplatform opgaat.

Lichtblauwe Pony

Missie: Toreno`s last flight

Deze vergat ik er tussen te zetten.

Deze staat altijd bij hət helipad geparkeerd.

Rij naar hət helipad en vermoord de bodyguards. Klim nu hət helipad op. Laat de heli wegvliegen. Stap nu in de pony

Wacht totdat je de heli kwijt bent en je de missie faalt. Rij nu de pony naar je garage.

Belangrijk. Als je de pony en de maverick in deze missie alebei wilt pak dan eerst deze. Omdat je bij de maverick de missie haalt en je je op hət wrak van de maverick moet concentreren.

Nog niet getest

Zwarte maverick.

Een zwarte Maverick!! Ik denk zelf dat ie makkelijker te krijgen is dan de vorige. Omdat je 5 kansen hebt. Als je op de Arco del Oeste staat en je moet die aanvallende heli’s neer halen duw er dan een naar een garage. Zorg ervoor dat je de missie faalt!!

Explosie bestendige Admiral

Missie: You ve had your Chips

Dit is de wagen waar de maffia in zit bij de ingang van de fabriek. Het is de blauwe wagen.

Hij is alleen explosiebestendig voordat je de fabriek ingaat. hij is simplel te krijgen maar je zal zelfmoord moeten plegen.

Rij naar de fabriek. Als je het berichtje krijgt dat je de fabriek ongemerkt in moet gaan stap dan uit je voertuig en typ dan de blaas alle voertuigen op code in. Een andere manier is er niet. Klim nu over het hek en spring op het wrak. Doe dit om te voorkomen dat je rhino op het wrak valt en er voor zorgt dat het verdwijnt. Spawn nu een rhino. Duw het wrak nu naar de dichtstbijzijnde garage. Duw het wrak er in. Stap nu uit je Rhino en loop de garage binnen. Vermoord je zelf nu. Als je wasted bent en de missie gefaalt hebt loop dan terug naar de garage en daar staat je nieuwe explosie bestendige Admiral.

Kogel/vuur/explosie/schadebestendige Buffalo 2e keer

Missie : Misapropriation

deze is ietsje moeilijker dan de ene in high noon.

Als je de missie start rij dan naar het doelwit en zorg er dan voor om dan hij je ziet en er van door gaat.

Pak nu de andere heli.

Vlieg als een gestoorde gek naar het emerald isle. Omdat je echt als eerste daar moet komen wil je de Buffalo.

Als dit gelukt is stap dan uit de heli en loop naar de parkeer garage. je ziet nu de 2 buffalos. de dichts bijstaande is die van het doelwit. En dit is de auto die je wilt. Helaas is de auto gesloten en is niet te verplaatsen.

Wacht nu totdat het doelwit zijn heli op het dak land. Hij zal nu naar beneden rennen en in de auto proberen te stappen. Schiet hem neer voordat dit gebeurt. als hij dood is grijp dan het dossier.

Mission passed.

Pak nu een van de auto`s in de garage en duw nu de kogelbestendige Buffalo naar je garage

Licht groene Packer truck

Missie: Cop wheels

Voor je de missie begint save een tow-truck in de prickle pine garage.

Begin de missie en steel een motorfiets. Rij terug naar de garage. plak nu een remote explosive op de motor. Stap in je tow truck en volg de Packer. Blaas de motor op en haak daarna de packer truck vast. rij hem naar de airstrip hangar.

Compleet witte Vortex & zwart witte Vortex

Missie: Cut Throat Business.

Ook uniek gekleurd. Als je bij de video opname komt zit je er na de scene in. Achtervolg Loc totdat je bij Santa Maria beach bent. Parkeer hem dan in hət save house. Zorg ervoor dat je OG Loc kwijt raakt.

De zwart witte Vortex van Loc moet je pakken als Loc de kart pakt. Hij staat aan hət eind van de pier. Stap gewoon in en wacht tot je de missie faalt

Witte Newsvan.

Missie: Cut throat business.

Rij naar de video opname. Je kan de bus dan al zien. Nadat je Loc moet achtervolgen stap je uit de Vortex. Steel de Witte Newsvan. Rij hem naar je garage.

Groene Sadler

Missie: ???

Deze spawnt altijd op een oprijlaan in El Queabrados

Kogel/Vuur/explosie/schade bestendige Buffalo.

Missie; High Noon

Ja mensen dit is de uitsmijter. Een bijna onverwoestbare sportwagen. Per toeval heb ik deze ontdekt.

En hət mooie is dat deze simpel te krijgen is.

Begin de missie en wacht totdat Pulaski naar zijn auto rent. Als de cutscenes voorbij zijn typ dan razendsnel de blow up al cars code in. Want als Pulaski instapt wordt de auto gewoon.

Als je de auto sucsesvol hebt opgeblazen duw je hət wrak naar de verdant meadows garage met een tank. negeer pulaski verder. Na een tijdje faal je de missie en is deze zeer speciale wagen voor jou

Niet te krijgen voertuigen

Kogel/Explosiebestendige picador.

Missie: Catalyst

Tijdens de missie Catalyst is ryders Picador Kogelbestendig. Als je de kratten moet gooien dan is deze ook nog eens explosie bestendig zodat je hem niet vernietigt met de kratten.

Is niet te krijgen omdat hij weer normaal wordt zodra je hem in een garage parkeert.

Allesbestendige Packer

Missie: Just Business

Dit is de truck die achter je aan komt na een tijdje. Hij is ongevoelig voor kogels explosies en schade.

Vuurbestendig zal die waarschijnlijk ook wel zijn.

Deze truck is niet te krijgen omdat hət deel van de missie waar die te zien is een driveby is. Blaas alle autos op heeft geen effect aangezien je jezelf dan ook vermoord.

Zwarte BF 400

Missie: Just Business

Ook een voertuig dat achter je aan zit. Is niet te krijgen vanwege dezelfde redenen als bij de Packer.

Schadebestendige Elegy

Missie: test drive

Dit is de elegy waar Cesar in rijd. Hij is schadebestendig om te zorgen dat hij niet vernietigt word.

Als je in de showroom gaat zonder in de marker te rijden kan je deze en de sultan zien staan. Vanaf hət begin van de missie t/m hət punt dat hij stopt bij de garage is deze auto schade bestendig. Hij word alleen normaal als je de missie faalt. Vernietigen heeft hət zelfde effect.

Schadebestendige Sentinel

Missie: Intensive Care

Dit zijn de wagens waarmee de Forrellis je achtervolgen nadat je de Ambulance hebt gestolen.

Deze zijn niet te krijgen omdat ze normaal worden als je ze in een garage zet.

Groene dingy

Missie: boatschool

Is niet te krijgen omdat je uit moet stappen om hem in je garage te duwen. Als je dat probeert stop je de missie en zit je zonder de dingy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overzicht

Hier komt te staan wat ik op een bepaalde dag in SA gevonden heb.

19 april 2007

Opnieuw begonnen. T/m Nines and AKs

gevonden voertuigen.

Zwarte Perenial (was al bekend)

Vuurbestendige Greenwood

Kogel en Vuur Bestendige tampa.

20 april 2007

gespeelt T/M Drive By

gevonden voertuigen

voodoo met open kofferbak. verkrijgbaar in de driveby missie. Vernietig sweet zijn auto en neem deze dan.

de kofferbak staat weer normaal zodra je deze in de garage zet.

schadebestendige Greenwood zonder ramen.

Hetzelfde probleem als bij de voodoo. hij wordt normaal zodra die in een garage geparkeerd word. Is aan hət einde van de missie vreemd genoeg schadebestendig

Vuurbestendige PCJ600

Nog geen manier gevonden om te krijgen!!

21 April 2007

gespeelt T/M Catalyst

Gevonden voertuigen

Niet te krijgen explosie en kogelbestendige Picador

30 April 2007

Gespeelt T/M Tanker Commander

Gevonden:

Explosie bestendige Mule

Allesbestendige Packer

Zwarte BF 400

Kogelbestendige Tahoma, Tanker, Tanker trailer

2 mei 2007

Gespeelt T/m Farewell my love

Gevonden:

Kogel/vuur/explosie bestendige HPV 1000

Kogel/vuur/explosie bestendige elegy

Vuur bestendige Sultan en Zr350

3 mei 2007

Gespeelt T/m Photo Oppertunity

Gevonden

Explosiebestendige Camper (the Mothership)

Explosiebestendige Sadler

4 mei 2007

Gevonden

allesbestendige Boxville

schade/explosiebestendige Rancher

5 mei 2007

Gevonden

Vuur/explosie/schade bestendige Rumpo

16 Mei

T/m Puncture wounds

Gevonden

Schadebestendige Elegy

20 Mei 2007

T/m Misapropiation

gevonden

Explosiebestendige Admiral

Schadebestendige Sentinel

31 mei 2007

gevonden

Allesbestendige buffalo 2e

2 Juni

Tip van KoE Mzungu gekregen over kogelbestendige Shamal.

verwacht morgen of zo resultaat

3 Juni

Kogelbestendige Shamal gecontroleerd. Helaas geen resultaat.

Zwarte Bobcat 2 X gecontroleerd

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Speciale Voertuigen zonder manier om te krijgen

Hier komen voertuigen te staan waar ik nog geen manier voor heb gevonden om te krijgen.

Weet jij een manier om een van deze voertuigen te krijgen PM me dan anders word hət topic nogal onoverzichtelijk.

Vuurbestendige PCJ600

Missie: OG Loc

Dit is de motor waar Freddy op rijd. Ik heb er alleen nog geen manier voor omdat hət gebruiken van Blow up all cars code hem dood en waarschijnlijk hət wrak laat verdwijnen na de cutscene.

Vuurbestendige Sultan en Zr350

Missie: Farewell my love.

Dit zijn de auto`s van de tegenstanders. Ik heb er nog geen manier voor om te krijgen. Omdat je de bestuurder niet door hət raam kan schieten. De auto meteen wegrijd als je hem beschiet.

ook vind ik de blow up all cars code bij deze nogal onhandig. Aangezien hət een flink eind duwen is.

Schade/explosiebestendige Rancher

Missie: Lure

Dit is hət lokaas. ik weet alleen nog niet hoe ik deze moet krijgen omdat blow up all cars code geen effect heeft.

Hij word dan normaal als hij in een garage wordt gezet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou dit is hət wel

Hopelijk heeft iedereen op hət GTA forum hier wat aan.

Later :tu::tu::tu:

Hier een plaatje van de groene Dingy en daaronder de Goudgekleurde camper.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PIERRO P

    17

  • Jow Tommy Verceti

    7

  • $NeoSyp$

    2

  • michaelfivez

    2

Ik gebruik wat ezelsbruggetjes voor de uniek gekleurde voertuigen

1 Als een voertuig in een bepaalde missie steeds dezelfde kleur heeft

dan is er kans dat het een uniek gekleurde wagen is.

2 Let gewoon goed op welke kleuren een bepaalt voertuig standaart kan kan krijgen bij Pay&spray.

trouwens sommige voertuigen zijn overduidelijk uniek gekleurd. Zoals de gele Patriot uit LCS

en de Lichtgroene Packer

En sommige vind ik gewoon met flink wat geluk. Zoals de onverwoestbare Buffallo.

ik vuurde een raket op deze auto af omdat de missie maar niet wou lukken.

Maar de auto explodeerde niet en toen gebruikte ik dus die code en duwde het wrak naar een garage.

En wat bleek de auto was zo goed als onverwoestbaar.

Ik was toen stomverbaast. :?:?

Ik wist niet eens dat deze er ook waren ik wist alleen die wagen van de Truth enzo

Jij zeg dat je de onderkant van een Stretch niet kan veranderen maar dat is wel zo teminste bij mij op de PS2 wel

De onderste rand van een stretch is niet te veranderen.

Alleen de bovenste rand.

Hoe doe verander jij die rand van die Stretch dan?

Zover ik weet is die rand aleen te veranderen met de alle voertuigen zijn zwart code.

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet er nog wel eentje. Volgens mij staat er in de missie Missapropriation een Mesa. Echter, volgens mij is hij helemaal zwart. Ook het dak (echter ook hier kans dat hij geen dak heeft). Je ziet hem zo als je er niet heen vliegt, maar gewoon de weg neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Mesa is zover ik weet niet uniek gekleurd.

Maar ik zal eens kijken of dit klopt.

(kan wel een tijdje duren want ik ben net langs de misapropriation missie)

O ja

Ook in de misapropriation missie.

De helikopter van het doelwit had eens een keer een fel turkooise (ik ben slecht in spelling) kleur.

Hij leek een beetje op de Ghost Missing boot uit GTA3

Dit is geloof ik bij pay&spray te krijgen aangezien de helikopter van het doelwit altijd een andere kleur heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik geen screens. Ik speel namelijk op de PS2 Maar om toch bewijs te geven zijn er

op wikigta zijn wel wat plaatjes te vinden waar ze opstaan.

Ga naar de pagina van de missie waar het voeruig is te krijgen.

Van de volgende voertuigen heb ik plaatjes gevonden.

De Pony met offroad wielen. Kijk goed op het plaatje:

Steel de soundvan je ziet daar een deel van het wiel.

De mesa met groen dak. Is te zien alleen heeft ie geen dak.

:duh::duh:

De goudgele camper. Ik had er een bijlage voor in de lijst als het goed is.

Hoe dan ook ga naar de juiste pagina en op het plaatje: De moord is de camper te zien.

De Stretch is op beide plaatjes: De achtervolging te zien.

De Azuur Blauwe maverick.

Slecht te zien maar er is een plaatje.

de groene Dingy

Ik had een bijlage gemaakt waar die opstaat

En dit is een nieuwe. Een zwarte Perenial in de Big smoke cutscene.

Je kan hem krijgen door de blaas alle auto`s op code heel snel in te tikken als jij en big smoke in de auto stappen. Spawn daarna een tank en duw het wrak naar de garage.

Ook hiervan is een plaatje te vinden. Zie hieronder.

Nog iets op google krijg ik alleen maar waardeloze resultaten.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ja de Perenial zelf is wel zwart te maken maar het dak is niet van kleur te veranderen

Precies hetzelfde punt als bij de Mesa en de Stretch.

Stom van me. :bonk::bonk:

Dit had ik er fff duidelijk bij moeten zetten, Sorry.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij stond er op zo'n GTA site ergens ook zo'n lijst...

>>> Door Dutchy3010: Dit is spam. Of noem die GTA site, zodat wij er wat aan hebben, of hou dit soort posts gewoon voor je...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Welke site was dat dan?????

Als ik nu via google ga zoeken heb ik op m`n 65e

nog niet die site.

En ging dit dan echt over uniek gekleurde voertuigen

of over gewoon unieke voertuigen zoals de SWAT

of die Kogelbestendige auto`s. Daar zijn al honderden lijsten van.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...