Jump to content

The Game Reviewer


Gtaboy107

Recommended Posts



reviewvl0.png

Welkom bij het grote The Game Reviewer topic! Hier kan je allemaal reviews lezen van het team. Het team doet zijn/haar uiterste best te doen om de mensen meer laten genieten en denken: "Dat is nou een goede game! Die neem ik dus!''. Als het team dat hoort, weten ze dat ze het goed hebben gedaan. Je kunt het team bedanken via een PB, dus ga Niet in het topic posten, hierdoor blijft het overzichtelijk.

Het team ziet er als volgt uit: Gtaboy107 als leider en reviewer, Ikkes als sponsor en reviewer. Goliat, White Gold, Gunit-Soldier, Youp zijn de reviewers. Je kan momenteel niet meer het team joinen, als er nieuwe mensen nodig zijn zal hier om gevraagd worden.

Veel leesplezier en we hopen jullie van dienst geweest te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

post-3948-1175103863.jpg

GTA: Vice City Stories(PSP)

Grand Theft Auto: Vice City Stories is de nieuwste telg in de GTA serie en de 2e GTA op de PSP na Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Het is duidelijk te merken dat deze game de 2e is omdat er toch vele dingen zijn verbeterd ten opzichte van de eerste GTA voor de PSP.

Gameplay:

De eerste indrukken van het spel waren voor mij zeer goed. In het prille begin proefde je gelijk al het mooie Vice City sfeertje, ook de radio zenders deden weer niets onder. Vele mensen waren bang dat het een te grote kopie van Vice City zelf zou worden, maar het is alles van dat. Zo zijn er delen van de stad veranderd, denk aan het trailerpark, het Chunder Wheel en ga zo maar door. Ook start je ditmaal op het westerlijke eiland met Little Haiti en Downtown. Daarnaast zijn er ook een aantal nieuwe minigames, spel onderdelen en meer. Zo kan je gaan golven, maar je kan ook de strandwacht uithangen. Dit is erg leuk omdat je een soort "chauffeur" bent voor de ambulancebroeder, jij brengt hem dus naar de gewonden. Empire Building is ook een totaal nieuw gedeelte in de GTA serie, het valt een beetje te vergelijken met de territories in San Andreas, maar zijn het nu bedrijven die in handen zijn van bendes. Naast de 51 hoofdmissie's zijn er ook nog tal van zij missies. Kortom, Vice City Stories bied je weer vele mogelijkheden.

post-3948-1175105921.jpg

Graphics/Sound

De Graphics zien er in het eerste opzicht perfect uit, Rockstar is er weer ingeslaagt een warme uitstraling te geven aan de gamen en heeft daarnaast zeer veel aandacht aan het water verleend, wat ook goed te zien is. Wel is er een nadeel aan de mooie graphics: Het laden ervangt duurt soms (te) lang waardoor het beeld af en toe in de "blueprint" zichtbaar is. Maar ondanks dat zijn de Graphics zeer geslaagd.

Ook de Sound van de game is zeker niet achtetgebleven. De radiozenders zitten weer boordevol bijpassende, jaren tachtig, songs en de overige geluiden zijn van ouds goed. Kortom zeker een pluspunt!

post-3948-1175105944.jpg

Overig:

Naast de standaard singleplayer is er ook een multiplayer in de game aanwezig en wel via ad-hock, dit wil zeggen dat je met meerdere PSP in de buurt moet spelen(met zn allen in 1 kamer gepropt). In de multiplayer zitten 10 opties, als racen tegen elkaar of lekker auto's stelen, genoeg keuze dus.

Naast alle positieve dingen ook een paar negatieve: Zo zijn er soms laadproblemen waardoor graphics achterblijven, voorwerpen uit het niets opdoemen en meer. Ook zijn er een aantal bugs, een voorbeeld hiervan is dat bij sommige bruggen de auto's op de kop over de onderkant van de brug rijden, maar toch mag dit de pret van deze topgame niet drukken.

Conclusie:

Een 7.8, die paar aanwezige bugs kunnen de pret niet drukken. Dus ben je een echte GTA fan en heb je en PSP is deze game zijn geld dubbel en dwars waard.

post-3948-1175105772.png

Note: Het is verboden de review van "The Game Reviewer" te kopieeren, mocht je dit willen moet je contact opnemen met de maken. Daarnaast is het verboden te posten in dit topic als niet-teamlid, reacties kunnen via PB.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Wario Ware Smooth Moves

Wario ware wordt net als de Mario Party serie, vaak uitgebracht. Op de GBA, GC zijn ze al lang verkrijgbaar. Het spel bevat ontzettend veel microgames (Microgames zijn superkorte minigames), namelijk 200! Zal het spel de controller van de Wii op alle manieren mogelijk gebruiken? Je leest het hier :):

6877uz5.jpg

Verschillende houdingen

Op het begin van elk spel zie je zichtbaar welke houding je moet aannemen. Zo heb je "The Chauffeur", kwarslag draaien. En heb je "The umbrella", dan moet je de controller rechtop houden. Er komen zo ook een aantal nadelen in het spel te zitten. Zo moet je de controller bij "The elephant" op je neus zetten. Je kan zo op die manieren gewoon valspelen, dus het niet doen en de controller gewoon vasthouden. In het totaal heb je maar liefst negentien verschillende houdingen.

Beeld en geluid

In Wario Ware smooth moves zijn sommige microgames supermooi gemaakt terwijl andere weer simpele blokjes zijn. Het beeld past ook zeker wel bij het spel. Meestal maak je ook gebruik van 3D-bewegingen (naar voor en naar achter) dus zijn ook de meeste beelden 3D uitgevoerd. Bijvoorbeeld als je een kunstgebit moet invoeren. Het geluid zijn van die grappige deuntjes. Het speakertje in je controller maakt het natuurlijk wel wat mooier.

Gevoeligheid

Natuurlijk zijn er ook wat minpuntjes tegenover de geweldige microgames. Bijvoorbeeld heb je dat niet alles houdingen even goed verlopen. Dat valt dan soms wel wat tegen, want de bedoeling is juist dat je snel moet handelen. En sowieso heb je maar weinig tijd.

Multiplayer

Nu komt volgens mij wel het leukste deel van Wario Ware Smooth Moves; de multiplayer! Na de solomode te hebben uitgespeeld (dat moet je er echt eerst voor doen). Kan je één voor één de multiplayermodes ontgrendelen. Je hebt er zo'n 7.

Survival: De simpele afvalrace. Je kan het met zo'n maximaal 12 spelers spelen en 1 voor 1 valt er een persoon af. Op het einde blijft er natuurlijk maar 1 persoon over en dat is dan de winnaar.

Bomb: Het spel is speelbaar met 5 spelers. Als je een microgame wint mag jij de volgende speler kiezen die aan de beurt is + de houding. Verlies je? Kaboem!

Lifeline: Maximaal 5 spelers; ieder spelen ze 5 minigames. Hoemeer minigames je wint, hoemeer touwen je hebt op het eindspel. Als je daar in een microgame verliest, verlies je een touw.

Balloon: Je krijgt een microgame, als je die verliest moet je nog een keer. Als je wint is de volgende speler aan de beurt. Ondertussen pompen spelers de ballon op. En bij wie die knalt, verliest.

Darts: Spreekt voor zich, darten. Wie is de Barney tussen ons midden?

Star Nose: Met maar maximaal 2 spelers. Je racet door een grote grot en wie als laatste crasht of diegene die 3 fruitstukken op snuift wint!

Bungee Buddies: Een heeft de nunchuk tegen zijn zij de ander de Remote tegen zijn andere zij. Samen moet je springen over gaten en andere dingen. Probeer samen zo ver mogelijk te komen!

Conclusie

De 200 microgames plus een aantal bossgames en paar extra's waar je je best voor moet doen halen zeker het hoogste uit de controller. Het is zeker leuk voor een avondje met vrienden en voor een partijtje lol!

Eindcijfer= 8,5

60938633ey8.jpg

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Deze keer een Internet Spel. Maar ik zeg het je: Een hele mooie vette Game.

Namelijk WarRock

warrock.gif

Een oorlogspel dat je dus online speelt.

Het Verhaal

Bij elk speellevel zit een verhaal. Je hebt het groene team en het gele. Hun vechten tegen elkaar.

Er staat dan een klein verhaaltje bij elke kleur. Bijvoorbeeld : We zijn veraden! Een locale politieman heeft gezegd waar Marien is en hoe we het verdedigen. Zorg er voor dat ze de bom niet kunnen zetten! Dit verhaaltje is een beetje verkort want ik weet hem niet helemaal uit me hoofd.

Graphics en Geluid

Ik had niet verwacht dat het een zo mooi spel zou zijn. Het geluid is echt goed. Je hoort bommen mannetjes die roepen om hulp. Ik kan hier niet zo veel over zeggen, Maar het is eigelijk even mooi als Call Of Duty2.

Maar even een fotootje : warrock2_resized.jpg

Wat kan je doen?

Uhh.. Auto rijden en schieten uit je auto. Tank rijden en er uit schieten. Helikopter vliegen en eruit schieten.

Straaljager vliegen en eruit schieten. Boot varen en eruit schieten. Motor rijden... en nee, geen schieten!

Er zijn vele soorten verschillende voertuigen dus. waar je met je vrienden tegelijk in kan. Je kan rooms maken om daar een gevecht te spelen. En natuurlijk kan je ook wapens kopen. Als je levels hoger gaat kun je steeds betere krijgen. En denk je : Ohh moet nog 6 levels voor een nieuw wapen. Nou ik zeg het je het duurt LANG. Je hebt misschien gemerkt dat ik niet zo veel op het forum ben omdat ik het spel speel. En ik speel het nu een week, redelijk veel per dag en ik ben pas in LVL 6. Ik zal maar zeggen: 1 lvl duurt aardig lang. Je hebt ook verschillende speelmodes. Zoals Bommen zetten, Base VS Base en normale deathmatch. Met bom zetten moet je je tegenpartij moorden en de bom zetten. Base VS Base kan aardig lang gaan duren. Omdat je allemaal bases moet overnemen.

Maar het is wel leuk. Het duurt denk ik z'on half uur tot 1 uur. Deathmatch begrijp je wel. Mensen alleen neerschieten.

Multiplayer

Je speelt dus online, dus multiplayer. Ik kan hier niet zo veel over zeggen want dat heb ik al gedaan.

Maar een tip: Zeg tegen je vrienden over dit spel als jij het leuk vind! Ik speel het namelijk ook met allemaal vrienden.

Inloggen en Downloaden

Dat doe je op www.warrock.net . Let er op met inloggen: geen hoofdletters in je naam! Ik kon de hele tijd niet verder. En met downloaden kan je een paar sites uitkiezen waar je het download. Ik heb het op download.com gedaan.

Cijfer: 9.5 !

Opmerking via PB

Link to comment
Delen op andere websites

vyrobek2788.jpg

Mario And Luigi Parnters In Time(NDS)

Ken jij dat niet? Je droomt dat je terug in de tijd mag en kan gaan. Dit keer kan dit echt! Het is in de game Mario And Luigi Parnters In Time!

Gameplay:

De eerste indruk was van:,,Mmm, kan ik het niet overslaan?'' Je kan dus niet overslaan in dit spel de praatstukken, en die kunnen behoorlijk lang wezen. Het begin duurt al 5 minuten, dus daar was ik niet blij mee. Maar je speelt met Mario en Luigi maar ook met de baby-versies van deze 2 heren die al paar jaren bekend zijn. Het is leuk, maar de stukjes zijn dus helemaal niks!

Graphics/Sound

Dit is heel matig. Ze hebben het niet goed afgewerkt en het kon beter, het is steeds dezelfde. Ondanks dat is het wel vet! Maar toch is het toch bekende deuntjes en kan je lekker meebleren!

Overig:

Als je met 4 personen kan spelen, is het al natuurlijk heel veel plezier, want dan heb je ook grappigheid erbij.

De baby's kunnen irritant zijn, maar dan zet je gewoon het geluid uit, of je gaat zelf meehuilen.

Conclusie:

Nintendo heeft hier wel een goed spel neergezet, ondanks sommige dingen niet leuk zijn, maar het is wel een heel goed en vet spel!

marioresultsse6.png

Note: Het is verboden de review van "The Game Reviewer" te kopiëeren, mocht je dit willen moet je contact opnemen met de maken. Daarnaast is het verboden te posten in dit topic als niet-teamlid, reacties kunnen via PB.

Link to comment
Delen op andere websites



Lord of the Rings: Shadows of Angmar (PC)

Lord of the Rings komt weer met een nieuwe game in Midden Aarde, maar slaat dit keer een andere weg in dan er bij Battle for Middle Earth werd gedaan. Bij Shadows of Angmar hebben we te maken met een MMORPG, ééntje die beter is dan Runescape of World of Warcraft bij elkaar, zo werd al gezegd. Dat belooft veel. En tot 24 april is hij gratis uit te proberen als bèta versie! Rede voor 'The Game Reviewer' om daar eens even naar te kijken.

Gameplay:

Deze game is eenzelfde soort game als Runescape, maar dan uiteraard veel groter, veel uitgebreider en ook veel mooier, leuker om mee te spelen, enzovoorts. Maar de gevechten is een minpunt, want dit is echt nogal hetzelfde als bij Runescape. Ook hier moet je dus gewoon een vijand op je kaart selecteren, en dan de opdracht geven om ertegen te vechten. En eigenlijk is het daarna niets anders dan gewoon zitten kijken hoe de twee helden na elkaar op elkaar inhakken. Af en toe kun je dan nog een speciale beweging uitvoeren met je wapen, om meer schade aan te richten op je tegenstander. Het enige verschil met runescape is dat je in het gevecht iets vrijer kunt bewegen, al heeft het niet zoveel zin om te vluchten, omdat je vijand je toch op de hielen zit, en zelf als je een paar meter voor hem rent, krijg je nog steken in je rug van zijn wapen. Het gevechtsgedeelte is dus wat minder naar mijn mening, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die dit soort gevechten goed vinden. Maar naast het vechten is de gameplay goed gedaan. Het verhaal begint in de gevangenis, waar je uit moet ontsnappen, en ook tevens twee hobbits moet redden. Daarna kom je in een stadje, waar je een introductie krijgt qua quests. Als die zijn afgelopen, kun je zelf de wereld gaan verkennen, en ligt het landschap voor je open. Er is nu niet veel meer te belopen dan het gebied rondom 'De Gouw', maar er komen als het goed is allemaal uitbreidingen, waardoor je op een gegeven moment door heel Midden Aarde kunt wandelen.

3972798280.jpg

Graphics/Sound

De graphics zijn in orde, en natuurlijk veel mooier dan Runescape, maar dat heb je met zo'n betaalde game uiteraard gauw gedaan. Want helaas moet je én het spel kopen, én ongeveer vijftien euro per maand betalen om online te kunnen spelen. Voor de echte fans is er nog een optie, en dat is in één keer hondervijftig euro betalen, om de rest van je leven van de maandelijkse betalingen af te zijn. Maar verder met de sound. Er zitten verschillende deuntjes in de game, en die horen perfect bij het gebied waar je doorheen wandelt. Graphics en sounds zijn dus goed gedaan in deze game.

Overig:

Het gaat in deze game natuurlijk als hoofdlijn om de quests die je kunt voltooien, maar er zijn ook weer vele andere eigenschappen die je met je karakter kunt doen, zoals je skills naar een zo hoog mogelijk leven brengen. Je kunt uiteraard je vechtvaardigheid zo hoog mogelijk maken, maar ook andere dingen, zoals het maken van items zijn van de partij. Kortom, een volledige game, en zie je maar eens te redden tussen de gevaren van Midden Aarde!

00D2000000302480.jpg

Conclusie:

Gemiddeld heeft deze game van mij een 7.7, maar je kunt er als echte Lord of the Rings fan heel lang van genieten!

Gameplay: 7

Graphics en Audio: 7.5

Overig: 8.5

Note: Het is verboden de review van "The Game Reviewer" te kopieeren, mocht je dit willen moet je contact opnemen met de maken. Daarnaast is het verboden te posten in dit topic als niet-teamlid, reacties kunnen via PB.

Link to comment
Delen op andere websites



box.jpg

GUN is een mengsel van een sterke RPG en een FreeRoam game.

Het verhaal

Je bent Colton White, een Cowboy die samen met zijn vader Ned rondtrekt. Als ze op de stoomboot stappen gebeuren er vreemde dingen. Al die dingen hadden te maken met iets dat in het jaar 1600 is gebeurd. Een heilig kruis. Magruder, je grootste vijand is hier naar opzoek en heeft een priester op de stoomboot gestuurd om het te stelen. Ned weet er ook veel vanaf en spreekt met een vriendin die het in haar bezit heeft erover. De vriendin wil het niet aan de priester geven en wordt daarom door de priester gedood. Er volgt een heftig gevecht waarin Ned de waarheid vertelt aan Colton en Ned zelf omkomt. Colton gaat hierna opzoek naar de echte waarheid.

Daarna?

Zoals gezegt kan je daarna missies doen om achter de waarheid te komen. Maar ook leuk is om zijmissies te doen. Je kan boeven vangen via "Wanted" posters of "Pony-Express" missies, daarbij moet je snel pakketjes of iets anders vervoeren. Je kan ook de Sherif helpen om "Law and Order" the helpen bestaan. Hierbij bestrijd je boeven met van alles en nog wat. Ook kan pokeren wat ik zelf een hoogtepunt vindt. Ook kan je goudmijnen, maar hiervoor moet je wel de nodige spullen kopen in de winkel. Ook zijn er indianen, voor de indianen kan je op dieren jagen zoals "the Great Wolf" of "the White Buffalo" en je kan er ook pijl en boog kopen. Alles kan, je kan zelfs overvallen worden. Aldus is dit een sterk deel van het spel. Jammer genoeg een korte verhaallijn en dan kun je ook niet meer 3 dagen freeroamen, want dat wordt saai, maar de verhaallijn is wel voor herhaling vatbaar.

gun_200705.jpg

Gameplay

De gameplay. Ik heb dit spel op de Gamecube gespeeld en ik moet zeggen dat het een hele simpele gameplay is die je zo onder de knie hebt. Op de PC zal het wel dezelfde besturing hebben als GTA. Het paardrijden is niet moeilijk het schieten evenmin. Ook leuk is de "Quickdraw Mode" als je dit activeert gaat alles net wat langzamer en kun je makkelijker op dingen schieten, ook kun je snel van "schietschijf" wisselen.

Graphics

De Graphics zijn ook heerlijk. Als ze erop de GameCube al gelikt uitzien dan kan het op de Xbox360 of PC er niet slechter uitzien. Alles is zeer gedetailleerd en ik heb dan ook nog geen dergelijke graphicsfout kunnen ontdekken. Daar hebben ze genoeg aandacht aan besteed.

Audio

Ook de geluidseffecten zijn zeer goed. Er is altijd zo'n lekker western trackje en de schiet en andere effecten zijn zeer goed.

Mijn uitkomst:

Verhaallijn: 8,5 zeer sterk, jammer genoeg net wat te kort.

Freeroam: 7,5 niet al te veel te doen, het wordt eentonig na een dag of 2.

Gameplay: 9 een zeer sterke gameplay.

Graphics: 9,5 ziet er gelikt uit.

Audio: 8,5 altijd goed wanneer het moet.

Conclusie: 8,5

Zelf geef ik het spel een 8,5, want het heeft sterke punten maar ook veel zwakke die we niet mogen vergeten.

Note: Het is verboden de review van "The Game Reviewer" te kopieeren, mocht je dit willen moet je contact opnemen met de maken. Daarnaast is het verboden te posten in dit topic als niet-teamlid, reacties kunnen via PB.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

harry_potter__the_order_of_the_phoenix_game.jpg

Harry Potter en de Orde van de Feniks

Met z´on naam als ´Gunit-Soldier verwacht je natuurlijk niet dat ik een hele grote HP fan ben.

Nou, ik zeg het maar ff ik ben wel een fan. ^_^

Het Verhaal

Harry Potter, de jongen die bleef leven! Jippie !

Dat mannetje Voldemort moorde hem niet en Harry werd oppeens beroemd

3 keer met Voldemort gevochten en dan nog een keer als baby is toch een hele prestatie.

En het vechten gaat weer verder in het 5e deel. En weer met Voldemort en zijn dooddoeners.

Van de nieuwe lerares Verweer Tegen De Zwarte Kunsten mogen ze geen toverspreuken gebruiken.

Wat doet een redelijk brutale jongen als Harry dan op Zweinstein? Scheit aan de regels hebben en een clubje beginnen om toverspreuken te oefenen. En dan uiteindelijk opnemen tegen de gevreesde Voldemort..

Wat te doen op Zweinstein?

In de vorige delen was het vooral de lessen volgen en dan een opdracht doen van de leraar.

In dit deel is het iets anders aangepakt. Namelijk opdrachten doen voor de leerlingen die je in het clubje wil van de Strijders van Perkamentus. Van klimmen tot de gekste toverspreuken doen. Het lopen door Zweinstein is een beetje eentonig omdat het veel groter is als bij de vorige delen. Maar het kasteel ziet er net zo uit als in de film.

De Gameplay

Veel leuker als de vorige delen van Harry Potter. Niet zo makkelijk als gewoon op een knopje drukken en dan 'FLIPENDO'! Nee je moet je muis rare kunstjes doen. Zoals ronddraaien om een Reparo te doen. Of het balletje van je muis zo hard tegen je muismat aan draaien dat ie eruit valt. ( wat een geluk dat ik een infarood heb :Y )

Maargoed. Dit is erg goed aangepakt. En als je het ff vergeet wat je bij bijvoorbeeld Reducto moest doen druk je even op start en woepa The Spell list. Wat een magie he ? :D

Het lopen is heel simpel met de met UP DOWN LEFT RIGHT en SHIFT is rennen.

1175853543_1_4.jpg

Paralitus ! Ja heb ik je ff geraakt en me muisballetje is er niet uitgevallen!

Graphics

De gezichten zien er dit keer even mooi uit als in het echt en Zweinstein?

Niet normaal gewoon ! Het lijkt net echt.

Geluid

Gewoon Ubergoed. Als bijvoorbeeld een personage iets zegt is dit nog echter doordat ze het meer keren hebben opgenomen. Dat weet ik want Ron zei iets tegen mij 2 keer achter elkaar en toen hoorde ik een andere toon. :Y

Conclusie

Verhaal :10 ( waarom is dat boek anders zo goed ? ^_^ )

Wat te doen? : 8.7 (soms wat eentonig dat lopen de hele tijd)

Gameplay : 9.2

Graphics : 9.0 ( een 5 als je hem op de laagste resolutie zet) :duh:

Geluid : 9.0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Eindelijk kan ik weer posten! ^_^

Dus dan denk ik gelijk maar een review van The Outfit

the-outfit.jpg

Geen Verhaal ??

Nee ik vind het niet echt een super verhaal. Je moet een Duitse generaal proberen te vangen.

En dit loopt oppeens heel anders af. Maar het verhaal doet er niet echt toe in dit spel. Het spel heeft een regel : Knallen Knallen en nog eens knallen.

Zeker niet verveeld en saai

Knallen en schieten? Nee gaat zeker NIET vervelen. Omdat THQ 2 leuke dingen erbij heeft gedaan.

1. Alles kan verrot.

2. Je kan voorwerpen en soldaten oproepen.

Het 1e snap je dus wel maar de 2e ?

Heerlijk om je leger te versterken met extra soldaten of een zware tank die allemaal uit de lucht vallen.

Oh nee ! Tank omploft door de tank van de tegenstander !

En er komen ook nog nieuwe infantrie van de tegenstander!

of we rammen ze met een bazooka of we vragen een nieuwe tank en daarnaast en 50. caliber.

Dood. Nee dit gaat echt niet vervelen.

De 3 soldaten

De missies zijn wel een beetje hetzelfde maar dat drukt de pret niet zo veel minder.

Op de voorkant van de game zie je drie soldaten die je boos aankijken. Met deze 3 kan je de game ook spelen.

Alledrie verschillend met verschillende wapens. Eentje is een sluipschutter de andere met een machinegeweer en die andere met een bazooka. In het begin hoopte ik ook dat je voor hun nieuwe wapens krijgt. Gelukkig is dat ook zo.

Niet rijden zoals Saints Row

Het rijden met een tank of een wagen is soms wel irritant.

dat doe je namelijk met dat linkerpookje van de controller.

Gas geven doe je door het linkerpookje omhoog te duwen.

en dan omdraaien met een tank gaat dan heel vervelend.

Multiplayer

Zeer goed gedaan. de missies die je speelt in je eentje kan je met ze 2en spelen.

En wat nog leuker is: DeathMatch! Alle tanks en zware wapens oproepen om het gebied van je tegenstander uit te roeien. Van 1 werd ik kwaad. Omdat ik niet kon winnen van me buurjongen :duh:

De Graphics

De graphics zijn niet zo heel mooi maar de gameplay maakt veel goed.

Conclusie

Ondanks enkele foutjes is het spel heel leuk om te spelen

en ik kan het spel ook best lang spelen zonder kwaad en huilend mijn 360 uit te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Farcry Predator

far%20cry%20predator%20xbox%20360%20pal.jpg

(Xbox360)

Na COD3, Tony Hawk, Saints Row, The Outfit en Viva Pinata gespeeld te hebben, dacht ik dat het weer eens tijd was om Far Cry te kopen. Ik schrok me altijd rot als ik het op de pc speelde omdat die monsters me uit de lucht besprongen.

2 modes!?

Maar goed. Dit spel is dus ook weer met monsters, vette wapens en leuke extra's.

2 modes! Lekker veel speelplezier.

Instincts Mode: Je speelt als Jack Carver en je verdient je brood met tripjes maken met een boot.

Je hebt Val Cortez op de boot. Een vrouw die wel meer van dat eiland wil zien. Dus gaat ze met een waterscooter dichterbij het eiland. Net als Jack wakker wordt hoort hij een helicopter die sgiet op hem. Hij pakt ze pistool en het

spel gaat verder op het eiland. Met als doel om van dat eiland af te gaan met Val Cortez.

In Evolution Mode sta je bij een bar en vraagt een vrouw genaamd Kade of je de volgende dag mee wil gaan met een klusje. Je gaat mee en oppeens wordt er op je geschoten uit varende boten. En vanaf moment is bijna iedereen je vijand.

FERRRALL KRAACHTEN GROOOW!

Jack werd door DR Krieger met een goedje ingespoten zodat hij dierlijke instincten kreeg.

6 verschillende dingen.

Aanval. (je valt iemand aan met je handen en is gelijk dood)

Reuk. (Door bloed te ruiken weet jij waar je tegenstander zit)

Zicht ( In het donker kijken)

Sprint. (Zo snel als een roofdier)

Kracht ( je kan gewoon gooien met boomstammen)

Klimmen ( in bomen klimmen zoals die van tevoren niet kon)

Al deze krachten heb je niet gelijk.

Maar het is heel leuk om met deze dingen te spelen.

Als je ff geen zin heb om al je tegenstanders te vermoorden spring je gewoon op een dak en weg ben je.

Of je sprint ze gewoon voorbij.

Natuurlijk liggen er wapens granaten en medic boxen in heel het spel.

Wel jammer dat je lang speelt met een MP5 en heel soms krijg je een P90

Maar weer wel leuk is dat je met deze wapens er 2 in je handen kunt houden.

Online

Niet zo heel leuk maar het is ook weer niet saai.

Verschillende Gamevarianten

Deathmatch

Team Deathmatch

Steal te Sample (proefmonster stelen van de tegenpartij)

Predator ( een groep probeert de groep over te steken om bij een zender te komen)

Seek and Secure (zoek een basis en hou die voor je team bezet)

Ook kun je je eigen mappen maken en online zetten.

Verwacht niet dat er veel mensen online zijn maar er zijn wel genoeg spelers om te spelen ( tot nu toe )

Conclusie

De Singleplayer modes kan je met veel plezier spelen (8.5)

De graphics zien er goed uit (8.0)

Online wat minder (7.0)

55571050.jpg

Zeker een spel om wel te kopen

Na 9 November waarschijnlijk een review van COD4 !

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...