Jump to content

De Trailer

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pennywise The Clown

5

• harry1985

4

• DeFrikandellenKoning

3

• arnevr

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Goed topic dit, maar op het moment een beetje overbodig. Ik voorzie dan ook veel spam. Tot de trailer online komt, zet ik hier een slotje op. Vanaf 12 uur mag je hier je mening zeggen, mits het wel bij een mening blijft en het niet weer uitloopt op een spamfestijn zoals daarnet.

Topic gecleaned en tijdelijk gesloten.

Bij deze is het topic weer geopend, aangezien het 00.00 uur geweest is. Let wel op, spam wordt ook hier niet getolereerd.

Geplaatst:

Tot dusver nog niets te zien.. heel druk op de site hij laadt namelijk niet verder meer.................

Geplaatst:
Tot dusver nog niets te zien.. heel druk op de site hij laadt namelijk niet verder meer.................

Nope en ik zat vol spanning te wachten

Geplaatst:

En nu maar hopen dat waarschijnlijk een van de weinige die hem hebben gezien m op YouTube post (en dat ik hem dan vind)

Geplaatst:

Hou You Tube in de gaten! Als iemand hem vind, graag hier posten.

Geplaatst:

Dit topic gaat over wat je van de trailer vond en niet of je er wel of niet door heen komt .. !!

Geplaatst:

Godver, nu moet ik waarschijnlijk tot morgen wachten op de trailer. Die site zal de komende uren overvol zijn.

Geplaatst:

*zucht* Wachten wachten wachten *pinkt een traantje weg van verdriet*

Geplaatst:

ik geef niet op en wacht net zolang ik hem heb , morgen ben ik toch vrij van het werk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...