Jump to content

xbox 360


Think

Recommended Posts

Ten eerste: Zit er in een gold live membership, ook een silver? Of moet je die nog eens apart aanschaffen?

Ten tweede: Ik weet hoe ik achivements verdien, maar wat kan je er precis mee? Het zijn een soort van ( unluckebels :? je weet wel wat ik bedoel)

Dat waren mijn 2 vraagjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Zit er in een gold live membership, ook een silver? Of moet je die nog eens apart aanschaffen?

Xbox Live Silver is gratis, daar naast is Xbox Live Gold hetzelfde als Silver met meer mogelijkheden. Dus het heeft geen zin om Silver te nemen als je Gold al hebt, met Gold kan je alles. :)

Meer info over Xbox Live Gold en Xbox Live Silver kan je op de site van de Xbox vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan eigelijk geen 60 euro betalen per jaar om online te kunnen gaan?

Nee, maar wil je meer opties zoals praten(headset) en extra demo's, wallpapers, etc. dan betaal je 60 euro per maand. Je hebt wel een maand proeftijd gold als je de 360 aanschaft, ongeacht wel pakket. Zo kan je nog beslissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan eigelijk geen 60 euro betalen per jaar om online te kunnen gaan?

Nee, maar wil je meer opties zoals praten(headset) en extra demo's, wallpapers, etc. dan betaal je 60 euro per maand. Je hebt wel een maand proeftijd gold als je de 360 aanschaft, ongeacht wel pakket. Zo kan je nog beslissen.

Dat zie je dus helemaal verkeert. Je betaalt die € 60,- per jaar om online (tegen andere mensen) te kunnen gamen. De andere dingen daaromheen, zoals demo's, zijn gratis. Daarvoor krijg je een Silver-account. Je kan dus wél gewoon een friendslist (vriendenlijst) samestellen, met andere gebruikers chatten en berichten verzenden.

Overigens moet je voor sommige dingen appart betalen, zoals sommige themes, Xbox Live Arcade Games, sommige gamerpicture's, sommige uitbreidingen (= extra content) voor games. :)

Wow, wat een snelle service :bonk:

Voor ik mijn bericht kan editten, heb ik al een anwoord :puh:

Percies, maar niet de correcte informatie.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ok, bedankt. Ik had men 360 tweedehands gekocht, dus zonder silver membership, en daarom wist ik het niet.

Ik moet dus gewoon een goldmembership nemen, die bevat sowieso een silver.

Silver heb je altijd (gratis), maakt niet uit of die tweedehands is of niet. Gold is inderdaad de betaalde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten tweede: Ik weet hoe ik achivements verdien, maar wat kan je er precis mee? Het zijn een soort van ( unluckebels :? je weet wel wat ik bedoel)

Achievements verdien je door bepaalde doelstellingen in games te halen, in Test Drive Unlimited krijg je bv. een Achievement als je 400 mijl hebt gereden. Het doel weet ik ook niet echt maar dit kan met de online mogelijkheden te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements verdien je door bepaalde doelstellingen in games te halen, in Test Drive Unlimited krijg je bv. een Achievement als je 400 mijl hebt gereden. Het doel weet ik ook niet echt maar dit kan met de online mogelijkheden te maken hebben.

Achievements zijn er puur voor de show en om je langer met een game bezig te houden. Sommige mensen, die Achievements belangerijk vinden, spelen een spel langer door om nog net een aantal extra punten te krijgen.

Overigens heeft elke volledige game (die je dus op een DVD'tje koopt) kan je daar 1000 punten mee verdienen, binnenkort komt er ook nog betaalde extra content op Xbox Live Marketplace waarmee je 250 extra punten kunt scoren, in totaal dus 1250. Dit geld niet voor alle downloadable content, maar voor een paar dingen. Overigens moeten de meeste games die dit ondersteunen nog uitkomen, verwacht dit dus ook bij GTA IV (wat overigens gewoon een losse voorspelling is die ik nergens op bazeer). Trouwens; sommige spellen hoeven niet percé die 1000 punten op dat DVD'tje te hebben, dat kunnen er bijvoorbeeld ook 800 zijn. Alleen moeten de downloads voor die 200 punten om het puntentotaal compleet te maken wel gratis zijn.

Xbox Live Arcade Games (de volledige versies) hebben 200 puntjes bij zich, waarvan er in de toekomst nog een eventuwele 50 (correct me if i'm wrong) bij te downloaden zijn. :)

Meer vragen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan stel ik in dit topic ook maar even mijn vraag, aangezien die met het onderwerp van discussie te maken heeft.

Kan iemand hier onder elkaar zetten wat je nou met een silver abbonement wel en niet kunt en wat je als gold member aan extra mogelijkheden krijgt. En graag geen vaag verhaal, maar een duidelijk lijstje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan stel ik in dit topic ook maar even mijn vraag, aangezien die met het onderwerp van discussie te maken heeft.

Kan iemand hier onder elkaar zetten wat je nou met een silver abbonement wel en niet kunt en wat je als gold member aan extra mogelijkheden krijgt. En graag geen vaag verhaal, maar een duidelijk lijstje.

Silver:

* Create an online Gamer Profile

* Access the Xbox Live Marketplace

* Engage in voice and text messaging

* Talk to a single friend at a time using voice chat

* Receive video messages from Gold level members

* Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)

Gold

* Create an online Gamer Profile

* Access the Xbox Live Marketplace

* Engage in voice and text messaging

* Talk to a single friend at a time using voice chat

* Receive video messages from Gold level members

* Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)

* Play multiplayer games online

* Video chat

* Multiplayer online tournaments

* Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...