Jump to content

Hoe duur ? Zal GTA IV uitgesteld worden net als GTA VCS ?


DenkaanHenk

Hoe duur zal GTA IV worden ?  

82 leden hebben gestemd

  1. 1. Voor de Xbox360 ?

    • 50 euro
      3
    • 55 euro
      3
    • 60 euro
      25
    • 65 euro
      37
    • 70 euro
      11
  2. 2. En voor de PS3 ?

    • 50 euro
      2
    • 55 euro
      2
    • 60 euro
      13
    • 65 euro
      33
    • 70 euro
      29
  3. 3. Zal GTA IV net als GTA VCS uitgesteld worden ?

    • Ja
      9
    • Ja want bij GTA VCS was dit ook het geval
      1
    • Mischien wel
      30
    • Nee
      30
    • Ik weet het niet
      9


Recommended Posts

Hoe duur zal GTA IV worden denken jullie ? En zal GTA IV uitgesteld worden net als GTA VCS ? Breng hier je stemmen uit en reageer. Ik denk dat GTA IV voor de Xbox360 65 euro gaat kosten. Want Xbox360 spellen zijn niet duurder dan 65 euro. En ik denk dat de PS3 Versie 70 euro gaat kosten omdat PS3 spellen niet duurder kosten. Ik denk dat hij dit keer niet uitgesteld word. Dan maakt Rockstar een grote fout. Ik denk dat GTA IV gewoon op 19 Oktober uit komt. Ze stellen heel veel GTA IV fans teleur. Bij GTA VCS was dit wel het geval. Maar die zal niet zo bekend zijn in tegen stelling tot GTA IV. Ook is dit een hele niewe game en kan Rockstar dit niet maken vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    3

  • MrGrandtheftauto

    1

  • BigM

    1

  • Rivel

    1

Ik denk dat hij flink duur zal worden. Een vriend van mij heeft de playstation 3 al en hij zij dat de prijzen van sommige games hoger waren als op zijn playstation 2. Aangezien de ps2 Games altijd rond de 59. Euro waren. Denk ik dat het nu 65 zal zijn. Niet echt een groot verschil Maar dat is mijn mening natuurlijk

Tegen de tijd dat ik volwassen ben. Is alles zo duur dat ik op straat zal Belanden als ik niet goed voor mezelf zorg

En of hij word uitgesteld kan je natuurlijk niet voorspellen. Dat kan je nooit. De eene keer waren ze prima op tijd en de andere keer weer niet. Hangt er natuurlijk vanaf hoe de levering gaat. Met of zonder problemen. Dat zal het hem doen. Persoonlijk denk ik dat ze hem nu weer op tijd zullen brengen. Vooral om dat rond VCS weer goed te maken. En de goeie indruk van rockstar terug te brengen.

Oftewel:65 euro. En niet uitgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt het 65 euro voor de PS3 en X-box. Ik heb gestemd op misschien uitgesteld, want de meeste Gta's zijn uitgesteld (Gta SA, VCS). Maar aan de trailer te zien zijn ze al aardig ver met gta 4. :D

Link to comment
Delen op andere websites

65 euro voor de XBOX 360 en 70 euro voor de PS3. PS3games zijn altijd net iets duurder. Of hij uitgesteld wordt weet ik niet, ik hoop van niet in ieder geval!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de prijs rond de 65 euro zal zijn, en voor de Playstation 3 meschien zelfs wel een 70 euro, wat ik nogal duur vind. :bonk:

En voor de X-box en Playstation 3 eigenaars hoop ik maar niet dat die word uitgesteld, ik blijf nog maar even afwachten op een PC versie, ALS die komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als tie wel uitgesteld vind. Dan vind ik dat echt een blunder van rockstar. Maar ik denk van niet. Ze zijn al erg ver met de maak van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de 360 kost gta denk ik zo'n 65 euro (daarvoor ga ik hem kopen!), voor de ps3 denk ik 70. Mischien wordt gta4 uitgestelt, maar dat hoeft niet perse, want sa en/of lcs kwam/kwamen toch ook optijd?!

Link to comment
Delen op andere websites

Prijs xbox360 : 60 euro. Prijs ps3: 60 euro. omdat je GTA IV al kan bestellen voor 60 dollar via rockstar denk ik dat die hier 60 euro gaat kosten. :sigaar:

Ik denk dat GTAIV misschien uitgesteld wordt, maar ik weet zeker dat het spel ergens in oktober van dit jaar uitkomt, net als alle (behalve 1 dan) andere GTA's. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel voor de niksbox 360 als voor de gaystation 3 worden ze voor de prijs van 65 euro verkocht.

Uitstel lijkt me onwaarschijnlijk omdat de datum al maanden vaststaat.Bij VCS was dit niet het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk op de X360 65 euro, en op de PS3 70, ik moet zeggen dat het beeld de graphics de controls alles van de ps3 veel beter is dan bij de xbox360.

ik heb ze allebei en ik vind toch echt dat de ps3 handiger is dan de x360 dus daarom denk ik dan ook dat de versie van de Ps3 duurder wordt.

Over het uitstellen, ik heb op 'mischien wel' gestemd omdat ik San Andreas voor de Playstation 2 en de xbox nog niet vergeten ben :duh: maar ik hoop dat hij niet uitgesteld word, we moeten al lang genog wachten :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV €55 voor de XBOX 360 wordt en €65 voor de PlayStation 3. Ik had namelijk al op een internetsite (amazon) gevonden dat de PS3 versie duurder is. Ik hoop het in ieder geval wel, want dan maken ze mischien toch nog gebruik van wat de PS3 meer te bieden heeft dan de XBOX 360. Mischien groter gebied, meer muziek......

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...