Jump to content

Politiehelikopter

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand misschien hoe ik in GTA SA de politiehelikopter kan vinden? grtz Christian

Geplaatst:

geen vindplaatsen? waar gaan die helikopters naartoe eigenlijk als ze wegvliegen, ik heb hem al proberen te volgen met de jetpack maar telkens verdwijnt hij dan gewoon! En heb het al voor elkaar gekregen dat ik op het dak kon landen van de heli van de politie met de jetpack maar dan draait hij alleen rondjes, dus waar gaan ze naartoe? kan iemand me helpen? grtz Christian

Geplaatst: (bewerkt)
geen vindplaatsen? waar gaan die helikopters naartoe eigenlijk als ze wegvliegen, ik heb hem al proberen te volgen met de jetpack maar telkens verdwijnt hij dan gewoon! En heb het al voor elkaar gekregen dat ik op het dak kon landen van de heli van de politie met de jetpack maar dan draait hij alleen rondjes, dus waar gaan ze naartoe? kan iemand me helpen? grtz Christian

hey politiehelikopter,

Er is wél een vindplaats, namelijk op het dak van de LSPD in Los Santos zelf.

Waar de heli's naartoe gaan? nergens. ze blijven gewoon doorvliegen. ze gaan echt nergens landen ofzo hoor :bier: , als je een ps2 hebt, kan je schijwerper van de heli activeren door op L3 te drukken

Greetz

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

boven de ingang van dat gedeelte waar de politieauto's heel de tijd uit komen?

Geplaatst:

De Police Maverick heeft wel een vindplaats, namelijk op het dak van het politiebureau in LS. Maar uitsluitend na een bepaalde skill vanaf de vliegschool. En dat die dingen nergens naar toe gaan? Tsja, ook de trein heeft geen standplaats, de tram in San Fierro gaat nergens naar toe, boten kom je varend tegen en verdwijnen zomaar, het is niet anders vrees ik. Die bewegende dingen maken gewoon deel uit van de scenery en kun je daardoor nergens vinden.....

Geplaatst:
boven de ingang van dat gedeelte waar de politieauto's heel de tijd uit komen?

Nee, gewoon rechts naast de toren van het politiekantoor vanuit vooraanzicht, let op! de heli staat er niet altijd en komt pas tevoorschijn nadat je een pilot license hebt, zoals gta sheep al gezegd heeft...

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Ze werken op de PC, XBox én PS2, op iedere versie van SA werken ze dus.

Besturing:

PC: H of Capslock

PS2: L3(Linker joystick indrukken)

XBox: Zie WikiGTA

VWO-er

@ hieronder: Ik denk het wel, ik zou het niet weten maar hij is van de politie dus zou het wel waarschjnlijk zijn ;).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

en is de helikopter van de politie sneller dan de gewone maverick? of is dat geen verschil?

Geplaatst:
De Police Maverick heeft wel een vindplaats, namelijk op het dak van het politiebureau in LS. Maar uitsluitend na een bepaalde skill vanaf de vliegschool. En dat die dingen nergens naar toe gaan? Tsja, ook de trein heeft geen standplaats, de tram in San Fierro gaat nergens naar toe, boten kom je varend tegen en verdwijnen zomaar, het is niet anders vrees ik. Die bewegende dingen maken gewoon deel uit van de scenery en kun je daardoor nergens vinden.....

DE trein stopt wel op bepaalde plekken

Geplaatst:
DE trein stopt wel op bepaalde plekken

De trein stopt enkel bij de treinstations, wat dus gebaseerd is op de realiteit. De trein zal hier nooit eeuwig stil blijven staan, aangezien hij na een paar tellen gewoon weer verder zal rijden. De trein heeft dus (zoals GTA-Sheep al zei) geen vaste standplaats, evenals de tram.

Geplaatst:

Als je geen zin hebt om de vliegschool uit te spelen of een savegame te downloaden kan je hem natuurlijk ook spannen in welke save gararge waar je maar wilt met het het volgende progamma : »klik« :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...