Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) In het forum van Liberty City Stories heb ik ook al een topic gemaakt over reclame op vrachtwagens/busjes ! En nu dus ook van Vice City Stories ! Wat te doen ? Gaa rond rijden in de stad en kijk of je ergens een Reclame/winkels ziet . Zie je er een kijk dan wat voor reclame er op staat ! Het doel .. zo veel mogelijk verschillende zoeken ! Als je er een vind .. probeer er ook achter te komen waar de reclame voor is .. ! Voordat je post .. kijk eerst of niet iemand al eerder de reclame heeft gevonden ! Anders krijgen we dalijk veel te vaak de zelfde ! Deze zijn tot nu toe gevonden ! Met dank aan Pietje II , Hanneswasco Teller staat op 50 ! Ammu-Nation Angel and the Knight Athena 200's Barber Black Sheep Bolero's Restaurant Burger Off Canus Jeans Club Roco Cöck Concrete Feet Curve Domestobot Ducum Electric Zone Electric Boulevard Final Build Fruit LC Gorilla Salad Guano's Cafe Hardcore Pawn Hermit Jeremy Robard's Import Export Jewellers Vice City Kronos Klünt Furniture Store Vice City Logger Mal Viento Nalgas Grandes Clothes Men at Ease Modinha Music Music & Entertainment TV Neon Graphic Equalizer Page 3 Bookstore Pöns Quube R*Lax Ray the Otter Redwood Sigarettes Secretions Skinny Dick's Surf Shack Storage & Co Stunt Double Sunshine Auto's The Barfs The Evacuator The Ocen Vieuw Medical Foundation Top Fun T.U.M.E. Construction Verdi Deli Bewerkt: 9 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 -Klünt furniture store Vice City. Dat zal wel een meubelzaak zijn. - Kronos Vice City. Deze zou ik niet weten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 - Kronos Vice City. Deze zou ik niet weten . Kronos is een (duur) horlogemerk. En het moet alleen gaan over reclame over merken op vrachtwagens/busjes? Dan vrees ik dat de ideeën gauw op zullen zijn... ... want volgens mij waren ze dit allemaal al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Misschien dan nog een laatste, Pietje II, Top Gun. Enja, toevallig weet ik ook dat deze firma speelgoedautotjes, -bootjes en -vliegtuigjes maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 In het forum van Liberty City Stories heb ik ook al een topic gemaakt over reclame op vrachtwagens/busjes !En nu dus ook van Vice City Stories ! Wat te doen ? Gaa rond rijden in de stad en kijk of je ergens een vrachtwagen/busje ziet . Zie je er een kijk dan wat voor reclame er op staat ! Het doel .. zo veel mogelijk verschillende zoeken ! Als je er een vind .. probeer er ook achter te komen waar de reclame voor is .. ! Voordat je post .. kijk eerst of niet iemand al eerder de reclame heeft gevonden ! Anders krijgen we dalijk veel te vaak de zelfde ! Ik zelf heb er een paar gevonden ! - Storage & co : Dit is wellicht een verhuis bedrijf ! - Pons : Dit is een kleding winkel in Vice City ! - Men at Ease : Deze reclame weet ik niet ! - Curve : Ook deze reclame weet ik niet ! Storage & Co is de naam van de opslagplaats waar Phil Cassidy's boomshine lag, maar die je moest weghalen omdat Martinez het gebouw in brand had gestoken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Misschien dan nog een laatste, Pietje II, Top Gun. Enja, toevallig weet ik ook dat deze firma speelgoedautotjes, -bootjes en -vliegtuigjes maakt. Is dat geen verwijzing naar de film:"Top Gun"?(Zie Wikipedia)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 Sorry, ik bedoelde Top Fun. Je weet wel, het bedrijf dat die speelgoedwagentjes maakt waarmee je missie's moet voltooien of races rijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2007 ergens op het eerste eiland waar je begint is bij het hotel van Lance waar je dan nog missie's hebt eeb reclame bord met Sprunk die lichtjes verplaatsen de hele tijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) ik heb ook reclame op een bankje gezien aan het washington beach de reclame gaat waarschijnlijk over een school redwoods jr. heet de reclame Bewerkt: 5 april 2007 door gta sjoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 ik heb ook reclame op een bankje gezien aan het washington beachde reclame gaat waarschijnlijk over een school redwoods jr. heet de reclame Redwood Sigarettes is (zoals de naam al doet vermoeden) een sigarettenmerk, en Redwood Junior is dus een sigaret speciaal voor kinderen (wat natuurlijk ook heel gezond is voor hen ). Maar volgens Only GrandTheftAuto, de starter van dit topic, mogen we alleen merken/reclames op busjes/vrachtwagens vermelden, dus eigenlijk mogen we jouw bericht niet meetellen. Als we alle andere merken/reclames mee zouden mogen tellen, dan zou dit topic wel iets langer worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 ik heb ook reclame op een bankje gezien aan het washington beachde reclame gaat waarschijnlijk over een school redwoods jr. heet de reclame Redwood Sigarettes is (zoals de naam al doet vermoeden) een sigarettenmerk, en Redwood Junior is dus een sigaret speciaal voor kinderen (wat natuurlijk ook heel gezond is voor hen ). Maar volgens Only GrandTheftAuto, de starter van dit topic, mogen we alleen merken/reclames op busjes/vrachtwagens vermelden, dus eigenlijk mogen we jouw bericht niet meetellen. Als we alle andere merken/reclames mee zouden mogen tellen, dan zou dit topic wel iets langer worden. Vanaf nu .. mag je ook gewone reclame hier posten !! Maar let op ! Het moet geen spam festijn worden dus kijk eerst of de reclame die jij wilt posten nog niet gezegd is ! Zet er ook bij waar je de reclame gezien hebt (geen plattegronden gaan maken) En waarvoor de reclame is ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 ik heb ook reclame op een bankje gezien aan het washington beachde reclame gaat waarschijnlijk over een school redwoods jr. heet de reclame Redwood Sigarettes is (zoals de naam al doet vermoeden) een sigarettenmerk, en Redwood Junior is dus een sigaret speciaal voor kinderen (wat natuurlijk ook heel gezond is voor hen ). Maar volgens Only GrandTheftAuto, de starter van dit topic, mogen we alleen merken/reclames op busjes/vrachtwagens vermelden, dus eigenlijk mogen we jouw bericht niet meetellen. Als we alle andere merken/reclames mee zouden mogen tellen, dan zou dit topic wel iets langer worden. Vanaf nu .. mag je ook gewone reclame hier posten !! Maar let op ! Het moet geen spam festijn worden dus kijk eerst of de reclame die jij wilt posten nog niet gezegd is ! Zet er ook bij waar je de reclame gezien hebt (geen plattegronden gaan maken) En waarvoor de reclame is ! Misschien is het handig als alle reclame die genoemd wordt in de hoofdpost te zetten! Dan blijft het overzichtelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 ik heb ook reclame op een bankje gezien aan het washington beachde reclame gaat waarschijnlijk over een school redwoods jr. heet de reclame Redwood Sigarettes is (zoals de naam al doet vermoeden) een sigarettenmerk, en Redwood Junior is dus een sigaret speciaal voor kinderen (wat natuurlijk ook heel gezond is voor hen ). Maar volgens Only GrandTheftAuto, de starter van dit topic, mogen we alleen merken/reclames op busjes/vrachtwagens vermelden, dus eigenlijk mogen we jouw bericht niet meetellen. Als we alle andere merken/reclames mee zouden mogen tellen, dan zou dit topic wel iets langer worden. Vanaf nu .. mag je ook gewone reclame hier posten !! Maar let op ! Het moet geen spam festijn worden dus kijk eerst of de reclame die jij wilt posten nog niet gezegd is ! Zet er ook bij waar je de reclame gezien hebt (geen plattegronden gaan maken) En waarvoor de reclame is ! Misschien is het handig als alle reclame die genoemd wordt in de hoofdpost te zetten! Dan blijft het overzichtelijk. Ja .. dat was ik ook van plan Alleen er is nou nog niet zoveel ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2007 Vanaf nu .. mag je ook gewone reclame hier posten !! Geil! Ammu-Nation Angel and the Knight Athena 200's Canus Jeans Cöck Curve Domestobot Electric Zone Fruit LC Hardcore Pawn Jeremy Robard's Import Export Kronos Klünt Furniture Store Vice City Men at Ease Mpirian Real Estate Neon Graphic Equalizer Pöns R*Lax Redwood Sigarettes Storage & Co Stunt Double The Barfs The Evacuator Top Fun T.U.M.E. Construction Verdi Deli Er zijn nog véél meer merken, maar dit zijn degenen die me nu even te binnen schieten. Binnenkort staan al deze merken ook op WikiGTA vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Concrete feet construction Dit zag ik op een busje staan. Edit: zag ook nog: Secretions Jewellers Vice City Dit is dus een juwilierszaak. Bewerkt: 8 april 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.