.Syfes Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik kreeg ineens insperatie ,en heb ik deze sig gemaakt : I hope you injoine Greetings .Syfes Reageren
Eros Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik vind hem best wel mooi, de achtergrond past goed bij de render. Je kost alleen misschien de render nog een beetje meer inbleden als je dat doet en de tekst ook wat meer passend maakt zou hij er veel beter uitzien. Ik geef je nu een 8/10. Reageren
Lord of War Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Deze sig vind ik maar matig, Syfes. Je achtergrond is niet erg duidelijk, hij is ook erg wazig. Ik veronderstel dat hij is gemaakt uit brushes? Je render is wat te groot naar mijn zin. Ik zou hem zo'n 2 à 3 keer kleiner maken. Ook je tekst zit me wat dwars. Het font past totaal niet bij je sig, ik zou dus een ander font nemen. 6/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb jullie raad opgevolg en heb 1. De lettertype onopvallend gemaakt 2. Heb men render lichtergemaakt En straks verwissel ik mijn sig en dan zie je weer een verschil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.