Tim Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Hoe kan ik een filmpje van gta sa maken, heb ik daarvoor een speciale cam nodig of hoe gaat dit in zijn werk? Reageren
Lennert Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Ik doe dit gewoon met mijn digitale camera. Reageren
wcplee Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hoe wil je dat doen (filmpjes)? ik heb 2 Digitale (foto)camera's dus ik zou het wel willen wete Reageren
Lennert Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hoe wil je dat doen (filmpjes)?ik heb 2 Digitale (foto)camera's dus ik zou het wel willen wete Ik kan een filmpje maken van 30 seconden, langer niet. Bij mij staat er ergens een knop met een filmcamera (kan niet op de juiste naam komen ) Maarja... ik denk niet dat dat bij jou zo is Reageren
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 (bewerkt) je kan ook een tv kaart kopen en je ps2 aansluiten op de kaar 1.geluid links geluid rechts en beeld 2.neem een stukje op 3. bewerk het met windows movie maker _____________________________________________ En dan opslaan. en je heb een filmpje Bewerkt: 30 november 2004 door juul Reageren
TubS Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) ja dat doe ik ook, ik heb het uitgelegd in een ander topic, moet je maar ff zoeken edit: 1. koop een tv kaart 2. stauw je PS2 erin 3. start gta SA en hou de afstands bediening bij de hand, tis makkelijker als je met zijn tweeën bent 4. neem allemaal stukjes op of 1 stuk maakt niet uit. 5. ga naar swishmax of flash maak ni uit om een introotje te maken of tussenstukjes en een einde(ik doe dat tijdesn het monteren) 6. ik monteer alles in windows movie maker 2, is gratis en werkt goed 7. muziekje eronder en klaar is patrick Bewerkt: 1 december 2004 door tubs Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ja dat doe ik ook, ik heb het uitgelegd in een ander topic, moet je maar ff zoekenedit: 1. koop een tv kaart 2. stauw je PS2 erin 3. start gta SA en hou de afstands bediening bij de hand, tis makkelijker als je met zijn tweeën bent 4. neem allemaal stukjes op of 1 stuk maakt niet uit. 5. ga naar swishmax of flash maak ni uit om een introotje te maken of tussenstukjes en een einde(ik doe dat tijdesn het monteren) 6. ik monteer alles in windows movie maker 2, is gratis en werkt goed 7. muziekje eronder en klaar is patrick waarom zet je dat er nu bij dat is juist hetzelfde als ik zei???? Reageren
wcplee Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Hoe wil je dat doen (filmpjes)?ik heb 2 Digitale (foto)camera's dus ik zou het wel willen wete Ik kan een filmpje maken van 30 seconden, langer niet. Bij mij staat er ergens een knop met een filmcamera (kan niet op de juiste naam komen ) Maarja... ik denk niet dat dat bij jou zo is Ik kan een 45 seconde filmpje make maar ik dacht echt van dat je hem met mooie kwaliteit kon make <_< Reageren
TubS Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ja dat doe ik ook, ik heb het uitgelegd in een ander topic, moet je maar ff zoekenedit: 1. koop een tv kaart 2. stauw je PS2 erin 3. start gta SA en hou de afstands bediening bij de hand, tis makkelijker als je met zijn tweeën bent 4. neem allemaal stukjes op of 1 stuk maakt niet uit. 5. ga naar swishmax of flash maak ni uit om een introotje te maken of tussenstukjes en een einde(ik doe dat tijdesn het monteren) 6. ik monteer alles in windows movie maker 2, is gratis en werkt goed 7. muziekje eronder en klaar is patrick waarom zet je dat er nu bij dat is juist hetzelfde als ik zei???? nope niet t zelfde, ik zeg dat je ook mooie introotjes enzo kunt maken ontopic ik begin vandaag weer met een filmpje Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) ja ik ga ook nog een filmpje maken maar ik ga pas ergens in de kerst vakantie beginen in de eerste week van de 3 WEKEN Bewerkt: 4 december 2004 door juul Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 :ph34r: ha pietzakken ik heb gene digitale camera Reageren
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ff vraagje hoe zet je het online dan?? Ik heb wel filmpjes enzow en heb ook genoeg upload shit maar onder wat moet je het opslaan dat het zich opent in Windows Mediaplayer?? Want ik kan het alleen via PhotoShop Imageready maar dan kan je het alleen als gif bestand opslaan... :huh:, onder welke manier doen jullie het dan? :huh: plzz help me :lol: Reageren
Scott16 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Normale leden kunnen alleen plaatjes plaatsen superleden en hoger kunnen bijlagen plaatsen en dus denk ik ook zip. bestandjes met het filmpje erin zodat iedereen het kan openen Reageren
boyd12 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 ff vraagje hoe zet je het online dan??Ik heb wel filmpjes enzow en heb ook genoeg upload shit maar onder wat moet je het opslaan dat het zich opent in Windows Mediaplayer?? Want ik kan het alleen via PhotoShop Imageready maar dan kan je het alleen als gif bestand opslaan... :huh:, onder welke manier doen jullie het dan? :huh: plzz help me :lol: je moet het met het programma windows movie maker opslaan als .wmv Reageren
jaah90 Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 met welk programma, kun je het best tekst tussen de overgangen plaatsen, mooie overgangen er tussen plaatsen.? oftewel, het beste progje ommooi ´filmpjes´te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.