Jump to content

Wrong Side of the Tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand tips? Bij mij, blijft er altijd 1 in leven op het einde. Die vetzak schiet als een ***. Ik heb al op wikigta gekeken (ik gebruik geen cheats)

Geplaatst:
Heeft iemand tips? Bij mij, blijft er altijd 1 in leven op het einde. Die vetzak schiet als een ***. Ik heb al op wikigta gekeken (ik gebruik geen cheats)

Het is een missie waar veel mensen moeite mee hebben. Het is ten eerste natuurlijk een kwestie van steeds opnieuw blijven proberen. Zorg ervoor dat je zo dicht mogelijk bij de mannen op de trein blijft rijden, en een beetje van de trein af, zodat je goed kunt schieten. Als je uit de tunnel komt heb je een hoge weg van zand, en het is handig om daar op te gaan. Hou wel in de gaten dat je steeds op de goede hoogte naast de trein blijft rijden.

Mocht het echt niet lukken en je hebt SA op de computer, zet je savegame dan hier, zodat andere mensen hem voor je kunnen doen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had zelf ooit iets gedaan, en toen waren ze allemaal dood voordat ik de eerste tunnel in ging.

hier zijn de tips:

1. Rij aan de buitenkant van de rechter baan. dus de andere kant vanwaar de trein rijd.

2. blijf op de zelfde plek, dus niet naar voren, langzamer , sneller etc.

Want dan schiet BS tenminste raak. ( want BS is een zondags schieter , niet typhoon? )

3. Doe wat BS zegt , als hij zegt , ga hier naarboven bv. doe het dan ook!

succes :)

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

Sowieso blijft op het begin al 1 ventje aan een paal hangen. Je moet zoals eend zegt, gewoon netjes en precies blijven rijden.

Geplaatst:

Smoke schiet niet altijd even lekker, op youtube is een filmpje te vinden met trucjes hoe je deze missie makkelijk kunt doen. Ik denk dat die je heel goed zal kunnen helpen :cya:

Geplaatst:

Het wil maar niet lukken, wel bijna ik had nog 1 ventje bijna dood (big smoke schoot die dood in de cut scène, maar dat telde niet :duh: ). Ik ga hem gewoon posten in de savegame aanvraag topic. Toch bedankt allemaal !

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bij deze missie moet je geluk hebben.

Deze missie vond ik zelf daarom ook heel stom en moeilijk.

Maar Na een tijdje moet hij wel eens lukken hé ;).

Maar ik geef je mijn wondertrukjes :D .

tips

-zorg ervoor dat je altijd in de buurt blijft van de trein.

-iets verder staat een auto.

Als je snal bent kan je proberen om op de auto te gaan staan en vanaf daaruit op de trein te springen.Je staat dan op de trein en je kan nu makkelijker de mannetjes doden.(je moet nadien wel helemaal terug naar smoke)

-je kan over de schansen naast de trein proberen te springen.(zeer moeilijk)

-Als je net de spoorover weg bent genadert zie je links een klein wegje naast een gebouw.Je rijd er op en vanaf daar probeer je op de trein te springen.

-voor je de tunnel in bent zie je die andere trein.Als je ver op de weg rijd schiet smoke verder.

-na de tunnel is een opstakel en je kan er ook naar boven.(smoke geeft die tip ook)

Ga die berg op en je rijd nu op gelijke hoogte met de trein.

-op het einde moet je gewoon goed apletten voor de laatste trein.

veel succes

EDIT:ik had niet door dat je in savegame aanvraag had gepost :$

Bewerkt: door woozie300
Geplaatst:

Met deze zat ik ook heel lang vast, nou je moet gewoon dicht bij ze blijven (niet bij de trein maar de vijanden), ook als de andere trein aan komt moet je niet achter detrein rijden maar op de gewone weg, anders steeds proberen.

Als je wel cheats zou gebruiken dan kan je de drive-by cheat doen en dan kan je ze zelf neer knallen.

Nou succes :tu:

>>> Door Bling: Zoals bovenstaand persoon reeds heeft opgemerkt, is de topicstarter de missie al gepasseerd, zoals te zien is in dit topic. ;) <<<

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik haat deze missie ik heb steeds 1 mannetje over.

Maar hoe moe je dan OP de trein springen :D ??????

Via enkele verhogingen kun je op de trein komen, bijvoorbeeld via een tunnel waar de trein doorheen rijdt. Hier vind je allerlei manieren om op de trein te komen. Echt aanraden doe ik je het niet, aangezien je dan veel tijd verspild om überhaupt op de trein te komen. Ik raad je gewoon aan de missie te doen zoals het hoort.

Geplaatst:

probeer steeds op het rechter spoor te blijven en juist ernaast op de weg te rijden. Zorg wel dat je de instructies van Smoke opvolgt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...