Jump to content

Wat vind je ervan dat de Malibu gesloten is in VCS?

Lance Vance Dance

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je ervan dat de toegang tot de Malibu Club geweigerd is?

• Waaah, waarom... dit was mijn favoriete club om uit te gaan
      6
    • Wel jammer, maar voor mij geen ramp. Het was wel een leuke club...
      10
    • Geen mening
      2
    • Mwoh, niet te erg
      1
    • Ah, dat mens dat daar topless achter de bar staat mis ik echt niet hoor. Dit is veel beter zo
      0
    • Yeah, ik haat die ***club, maar goed dat ie niet toegankelijk is.
      0
    • G.E.W.E.L.D.I.G, niet meer die apen die zo dom staan te dansen met hun maaiende armen
      0

Recommended Posts

Hey mensen,

hier kun je jouw mening kwijt over het verdwijnen van de toegang tot de Malibu Club.

Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen hierover :bier:

Zou de toegang terug moeten komen? Maakt het je niet uit of vind je het mooi dat de toegang geweigerd is?

Mijn mening:

Ik vind het wel jammer, de missies die je er moest doen waren erg leuk. Ook was er een gezellige sfeer, wat mij echt het tropische gevoel van Vice City gaf. Het zou leuk zijn geweest om er bijvoorbeeld missies voor de eigenaar te kunnen doen.

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Delen op andere websites

De missies van de malibu waren inderdaad leuk, maar aangezien er geen missies van deze bar gemaakt zijn in VCS hoeft hij van mij ook niet open.

De malibu geeft geen waarde aan het verhaal van VCS, jammer maar helaas. Om er dan in te kunnen zonder dat er daadwerkelijk missies gespeeld kunnen worden vind ik overbodig, en rockstar zo te zien ook. Ook andere bars zijn niet toegankelijk, ondanks er toch genoeg te vinden zijn.

De malibu mag van mij dus lekker gesloten blijven.

Delen op andere websites

Hallo

Ik vind het erg jammer.

Ik had graag gehoopt dat hij open was...

Het was een leuke club en met goeie dansers :puh:

En ik had ook nog wel gehoopt dat je missies moest doen voor de mailbu club in VCS.

Maarja.......... :cry:

het is ook weer niet zon ramp ;)

The GTA man

------------------------------------------------------------------------------------

Delen op andere websites

Ja, ik had ook liever gehad dat de Malibu club open was.

Maar het is geen ramp voor mij.

De missies in GTA Vice City van de Malibu waren top! Maar daarom moet je ernu ook weer geen missies doen in GTA Vice City Stories he.

Dus geen ramp, maar het was wel een leuke sfeer in de Malibu club. Dus wel een beetje spijtig.

Delen op andere websites

ik vind het heel jammer dat de malibu club gesloten is in vcs

ik ging er regelmatig heen om er te vechten of om te kijken hoe die mensen konden dansen

wel jammer dat het nu niet meer kan maar vcs heeft zat andere leuke dingen en dat maakt het toch weer goed

Delen op andere websites

Het is trouwens niet het enige wat weg is, de parkeergarage is ook weg en het nieuwe gebouw van sunshine autos is ook weg.

Gelukkig zijn er ook nieuwe dingen maar de malibu club konden ze best open laten.

Delen op andere websites

Sorry, maar dit vind ik echt zoeken naar een onderwerp om een poll over te kunnen starten. Je kunt er (helaas) niets aan veranderen dat de Malibu Club gesloten is. Het lijkt me daarom ook niet nodig om te discussieren of dat nou wel of niet erg is. :slotje:

[Niet eens met slotje> --> PM]

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...