Jump to content

[PS] Full Sig Tutorial


Eros

Recommended Posts

Dit is één van mijn eerste tutorials, hij is niet echt heel gedetaileerd, maar ik heb er in totaal toch wel meer als een uur over gedaan. Dus tips, commentaar en opmerkingen zijn welkom.

Ik ben van plan om in de toekomst een betere en uitgebreidere tutorial te maken. Want het resultaat van de deze vind ik niet echt mooi. Maar ik heb hem toch maar geplaatst omdat er bepaalde technieken in komen die handig zijn.

Ook heb ik de Nederlandstalige versie van photoshop, dus als er vragen zijn ivb met de vertaling mag je die ook hier stellen.

Njah, genoeg gezeverd :puh: hier is de tut:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie, duidelijke tut. Alleen heb ik een engelse Photoshop (net als veel andere mensen), wat met het vertalen van het Nederlands naar het Engels nogeens wat problemen kan geven. Maar ik ben er uitgekomen, maar waar jou resultaat best mooi is is die van mij dat niet.. Misschien licht het aan mijn stock, maar ik denk dat aan mezelf licht; ik kan niet goed brushes... Anyway, om deze post toch 'nuttig' te maken:

echtbahcopytn2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie, duidelijke tut. Alleen heb ik een engelse Photoshop (net als veel andere mensen), wat met het vertalen van het Nederlands naar het Engels nogeens wat problemen kan geven. Maar ik ben er uitgekomen, maar waar jou resultaat best mooi is is die van mij dat niet.. Misschien licht het aan mijn stock, maar ik denk dat aan mezelf licht; ik kan niet goed brushes... Anyway, om deze post toch 'nuttig' te maken:

echtbahcopytn2.png

Je kunt het best grungebrushes nemen, en dat zijn die van jou precies niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...