Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

Ik zou dat allemaal erin willen laten, maar dan als je een kapsel/ kleding kiest er een prentje bijstaat en hij ze niet eerst moet aantrekken. Ook zou ik wat meer soorten kapsels willen. Ik zou graag een gereedschap winkel terug zien van uit gta vc. Maar ik wil dat je meerdere wapens van 1 categorie tegelijker tijd kunt dragen (niet zoals in sa waar je geen gewoon rocketlauncher en een hitte zoekende tegelijker tijd in je inventory kon hebben (voorbeeld)). Daten hoeft niet perse terug (is heel saai). Maar de scholen wil ik wel terug. Ik hoop dat er files zijn, maar dat de mensen niet zo gestoord zijn als in sa (wie draait er nu 1 meter voor een auto die 2 - 5 keer zo snel gaat als jij :erm:. Wie loopt er nu in het water als je niet kunt zwemmen. Wie rijd nu met zijn auto van de berg af en stord te pletter omdat er een misdadiger :engel: met een jetpack voorbij vliegt... En zo kan ik wel heel lang voort gaan... )...

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou willen dat je meer bewust kon zijn wat er allemaal om je heen gebeurt. Bijvoorbeeld dat je naar een Tv zender kan kijken en dan het nieuws bijvoorbeeld. Dat lijkt met wel mooi en realitisch. Ook hoop ik dat je weer auto's kan tunen en kan gaan kopen/verkopen. Kwa kleding hoop ik dat er van alles wat is. Ook hoop ik dat er nog bomshops zijn. :bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag een stad hebben waar je op 1 plaatsje niet 10 dezelfde auto's ziet rijden... of mensen ziet stappen (maar dit is al niet het geval volgens de screens die we nu gezien hebben), dat er ook eens sneeuw enz in voorkomt... dat het gewoon wat realistischer is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat het met maanden, en dus ook seizoenen is.

Dat je altijd verschillen ziet, als het winter is, sneeuwt het. Als het lente is, zie je allemaal bladen op de bomen komen, bloemetjes verschijnen, ... Als het zomer is, is het warm en schijnt de zon. En tot slot, als het herfst is, vallen de blaadjes van de bomen, en wordt het mottig weer.

En dat er een bepaalde radiozender is die altijd veranderd (dus niet elke keer het zelfde afspeelt) en het weerbericht en het nieuws vertelt van in de stad! Bv dat als je het leger achter je aan krijgt, het nieuws het daarover heeft en zo! Zo wel zot gaaf zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt ook realistischer

maar ik wil dat ook niet als je heen en weer kijkt dat je 4 politie auto's ziet en allemaal de zelfde mensen dat is gewoon raar

offtopic: ik wil weten waar ik dat magazine kan kopen met die prewiew

Link to comment
Delen op andere websites

Terug zien :

  • kapper
  • kledingwinkel
  • auto tunen
  • winkels met bv: drank, chips, snoep,...
  • biljarten
  • bedrijven openen
  • Ammu-Nation
  • Car showroom
  • ....

Dit was mijn lijstje. Ik kan er nog veel meer opsommen als je wil ? :)

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dat je in de cutscènes kunt kiezen wat je doet. bijvoorbeeld:

Roman: "Ik loog, ik heb geen dure sportwagen en mooie meiden!"

Druk L1: Sla Roman in mekaar

Druk R1: Je blijft kalm, zegt dat je hem nooit meer wilt zien, en vertrekt.

Zou wel lol zijn! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dat je in de cutscènes kunt kiezen wat je doet. bijvoorbeeld:

Roman: "Ik loog, ik heb geen dure sportwagen en mooie meiden!"

Druk L1: Sla Roman in mekaar

Druk R1: Je blijft kalm, zegt dat je hem nooit meer wilt zien, en vertrekt.

Zou wel lol zijn! :clown:

DAT LIJKT ME ZO FCKN COOL !!

uberhaupt gewoon zoveel mogelijk keuzes in de storyline

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wensen zijn dat het weer zoals Gta SA wordt.Lekker naar de kapper,girlfriends,een gangwar beginnen met je homies of gewoon lekker kleren kopen in het centrum.En natuurlijk gewoon rondknallen en de politie achter je aan hebben :bier:

EDIT:Zoals Big Boss al zei Knipperlichten!!!!!!!!!!!

Mvg Gino

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...