Jump to content

Reactietopic Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

Wil je je hart luchten over de gehoorde geruchten? Denk je dat ze waar zijn? Als ze waar zouden zijn, wat vind je er dan van? Alles wat je over de geruchten kwijt wilt, kan je hier kwijt. Zorg voor een quote van het gerucht, zodat het duidelijk is waarover je praat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik heb in een pagina van wikigta gelezen dat de wanted level in GTA 4 drastisch veranderd is. Als de politie achter je aan zit dan zoeken ze je op een bepaalde plek en daar moet je uit de buurt blijven. Zo niet dan gaan ze naar je op zoek waar je het laats geweest bent. En je verliest je wanted level dit keer niet door de pay&spray te bezoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in een pagina van wikigta gelezen dat de wanted level in GTA 4 drastisch veranderd is. Als de politie achter je aan zit dan zoeken ze je op een bepaalde plek en daar moet je uit de buurt blijven. Zo niet dan gaan ze naar je op zoek waar je het laats geweest bent. En je verliest je wanted level dit keer niet door de pay&spray te bezoeken.

WikiGTA hoor bij dit forum dus als het daar staat is het hier ook al bekend, dus is het onnodig om eht te posten en tenvens moet je hier op een gerucht uit het geruchten topic reageren en geen feiten posten hier. :7

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe ook wel ff mee. :puh:

Ik heb gehoord dat je je Body Armor daadwerkelijk ziet zitten. Geen idee of dit onlangs bekend is gemaakt of fout is bewezen.

Dat is fout bewezen :puh: Heel veel mensen hebben foute info door iemand die info had verzonnen en erbij zei dat het uit een turks xbox blad kwam. Daarbij stond o.a. dat je het body armor echt ziet bovenop je kleren. Dit klopt dus niet, gewoon door een of andere loser verzonnen op een engels forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...