Jump to content

Uitgelicht: 2-spelermissies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer jullie dit niet kunnen lezen, staat beneden, een word-bestand.

pag1uw7.jpg

helemaaldg5.jpg

pag2rn2.jpg

Bewerkt: door weci

pag7bx3.jpg

Onze excusses voor de slechte beeldkwaliteit: het kwam net zo uit dat we geen Photoshop tot onze beschikking hadden. Als je niet goed kan lezen open dan even het Word-bestand.

Reacties zijn welkom :bier:

Uitgelicht.doc

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

Leuk, dankjewel voor de info! Vet handig! Nu weet ik mee, ik dacht dat je enkel met 2 player missie's de run-around kon doen en niet echt missies! Thanks voro de info!

Rivel

KUTGW

Geplaatst:
Echt heel mooi gedaan jongens! :klap: .En gaan jullie nog zo'n project maken?! :Y of :N

Er ligt nog zo'n ontwerp te broeden in ons brein, maar dat zal nog niet voor morgen zijn.

Als je begrijpt wat ik bedoel. :puh:

Geplaatst:

Aangezien niet alle mensen dingen goed genoeg lezen, bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto's

maar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook

in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. ;):tu:

:cya:

Geplaatst:
Bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto's

maar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook

in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. ;):tu:

:cya:

Tiens, we hadden het nochtans geprobeerd, maar het lukte niet... ;)

Geplaatst:

Komt dit op wikiGta. En ik heb een vraagje: Is er ergens op het forum een topic waar je dingen kan posten die op wikigta ontbreken (volgens jouw) en dat wikigta medewerkers dan kunnen oordelen of dit op wikigta kan en/of aanpassen van je teksten? Zoals bij san andreas de trucking missions, als je erop klikt zie je helemaal niets...

Geplaatst:

FF een vraagje:

Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten.

want ik kan er geen mods over vinden.

Geplaatst:

Ik dacht dat MASTERMIND eens tegen mij had gezegd dat dat niet op de PC ging.

Maar ik zal je daar nog over PB'en. ;)

FF een vraagje:

Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten.

want ik kan er geen mods over vinden.

Voor de pc-versie van kan je alleen gebruik maken van multiplayermods (denk aan SA: MP en Multi Theft Auto), maar hier zullen ze je graag willen helpen ;).

De manier waarover wij een artikel over hebben gemaakt vind je alleen terug op de PS2 en X-Box, met of zonder extra controllers. Btw, hoe wil 2 controllers op de pc aansluiten of bedoel je soms 2 toetsenborden :?

@iedereen: nog bedankt voor de goede reacties _O_ , valt me alleen een beetje tegen dat er nog geen moderators iets gepost hebben (lol :puh:).

@michaelfivez: zie hier de ideeënbus van Wikigta.

Bewerkt: door MASTERMIND

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...