weci Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Wanneer jullie dit niet kunnen lezen, staat beneden, een word-bestand. Bewerkt: 15 april 2007 door weci Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Onze excusses voor de slechte beeldkwaliteit: het kwam net zo uit dat we geen Photoshop tot onze beschikking hadden. Als je niet goed kan lezen open dan even het Word-bestand. Reacties zijn welkom Uitgelicht.doc Bewerkt: 17 april 2007 door MASTERMIND Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Echt heel mooi gedaan jongens! .En gaan jullie nog zo'n project maken?! of Reageren
Rivel Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Leuk, dankjewel voor de info! Vet handig! Nu weet ik mee, ik dacht dat je enkel met 2 player missie's de run-around kon doen en niet echt missies! Thanks voro de info! Rivel KUTGW Reageren
weci Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Echt heel mooi gedaan jongens! .En gaan jullie nog zo'n project maken?! of Er ligt nog zo'n ontwerp te broeden in ons brein, maar dat zal nog niet voor morgen zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
Mister.X Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Goed gedaan.... dit had ik ook effe nodig. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Handig, ik heb alle Kill Frenzie missie's gedaan op m'n PS2 . Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Aangezien niet alle mensen dingen goed genoeg lezen, bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto's maar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Reageren
weci Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Bij de Run Arounds kun je niet in 2 verschillende auto'smaar wel in 2 verschillende voertuigen, in iedergeval wel in een auto en boot, en als ik me goed herriner ook in 2 boten maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Tiens, we hadden het nochtans geprobeerd, maar het lukte niet... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Komt dit op wikiGta. En ik heb een vraagje: Is er ergens op het forum een topic waar je dingen kan posten die op wikigta ontbreken (volgens jouw) en dat wikigta medewerkers dan kunnen oordelen of dit op wikigta kan en/of aanpassen van je teksten? Zoals bij san andreas de trucking missions, als je erop klikt zie je helemaal niets... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 FF een vraagje: Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten. want ik kan er geen mods over vinden. Reageren
weci Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik dacht dat MASTERMIND eens tegen mij had gezegd dat dat niet op de PC ging. Maar ik zal je daar nog over PB'en. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) FF een vraagje:Kan dit ook op de PC als je 2 controllers hebt aangesloten. want ik kan er geen mods over vinden. Voor de pc-versie van kan je alleen gebruik maken van multiplayermods (denk aan SA: MP en Multi Theft Auto), maar hier zullen ze je graag willen helpen . De manier waarover wij een artikel over hebben gemaakt vind je alleen terug op de PS2 en X-Box, met of zonder extra controllers. Btw, hoe wil 2 controllers op de pc aansluiten of bedoel je soms 2 toetsenborden @iedereen: nog bedankt voor de goede reacties , valt me alleen een beetje tegen dat er nog geen moderators iets gepost hebben (lol ). @michaelfivez: zie hier de ideeënbus van Wikigta. Bewerkt: 17 april 2007 door MASTERMIND Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.