FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Beste forumgangers!!! Zoals de meesten al weten is YI een subproject dat bij LC hoort, Dat willen we dus veranderen! YI zal op dezelfde "hoogte" staan als LC doet dus vanaf nu is hət LC & YI !!! Ook zal LC & YI nu onafhankelijk zijn, dus er zal wegens bepaalde problemen nietmeer samengewerkt worden met de andere tochwel goede mod, voor sommigen is dit nieuws en voor sommigen zeer slecht, maarjah keuzes maakt men nu eenmaal! Zo wil ik ook LC & YI een heel nieuw leven inblazen! Zo zal Las Colinas helemaal een nieuwe start nemen! Dus vergeet al hetgene dat we hiervoor gezegd hebben! Want LC is back... and better than ever!!! Zo zullen we hət ook interesanter maken voor mensen die willen helpen aan de mod, we zullen er meer "plaats" voor maken. Zo zal ik ook elke sketchup beginner in een opleiding willen nemen en hem te begeleiden tot hij goed genoeg is om zelf te werken voor LC & YI !!! Ook zouden we zeer graag een toffe crew hebben! Dus wil jij ons helpen lees dan wat verder in deze post wat je moet doen, moet kunnen,... Ook staat al een deel van YI ingame waardoor je al spoedig een béta mag verwachten! Release stappen plan: Deze releases zijn de public béta's dus geen ledenversies!!! Public béta 1 = Yake Island + Las Colinas (lods halfvol gebouwd) Public béta 2 = Yake Island + Las Colinas (lods helemaal gebouwd) Public béta 3 = Yake Island + Las Colinas (carpaths, wapens, voertuigen,...) Final release = Yake Island + Las Colinas (geen bugs) Crew lid worden Wil jij een crew lid worden? Zeer simpel! Post dan in dit topic dat je wilt meehelpen, dan zeg je wat je voor werk je wilt doen en show je ook wat dingen die je al hebt gemaakt in hət thema vanhetgene waarvoor je je aanmeld. Wat je zeker bij moet hebben is een lachend gezicht! Want bij LC & YI willen we graag een goede sfeer creéren onder de crew Wat hebben we nodig: We hebben zowat vanalles nodig... hier heb je een lijstje ervan... -3D modellers (sketchup, gmax, 3DSMax,...) -Photoshoppers (PSP, PIP, Photoshop, Panit.Net,... -Béta testers (GTA San Andreas natuurlijk crazy.gif ) -SCM modders (missies enzo...) Beginner? Maar toch willen helpen? Werk je met sketchup of wil je dat kunnen? Ik wil je er graag bij helpen! Post dan hier in dit topic dat je hiervoor een opleiding wilt krijgen, ik zal je leren werken hoe je UVW mapped in sketchup, met de sandbox tools overeenkonmt, hoe je renders neemt,... Werk je liever met fotobewerkingsprogrammas? Geen probleem! Ikzelf werk met picture it photo, dit is een zeer simpel en makelijk te leren programmatjeh, ik zal je hierbij wijs maken van al de leuke en simpele functies die dit prormamma bevat!!! De Crew FIRE1BULL Leider LC GTALOVER Leider YI Markps3fanman Co-leader LC Modellers FIRE1BULL GTALOVER Puma White Gold master gta (opleiding) gtafreak007 (opleiding) Dj.P (semi-opleiding) Béta testers gtafreak007 master gta Dj.P Indycar series Photoshoppers FIRE1BULL Puma White Gold SCM modders ______________________________________________________________ Ik hoop dat je aan deze post voldoende info hebt gehad? Zoniet zeg hət dan ff. Bewerkt: 2 juni 2007 door FIRE1BULL Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 zet mij maar bij modellers en beta tester en ik wil die oplijding Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 beta tester kunnen de beta's ophalen of downloaden op een (geheime) site.. Reageren
DjP.P Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 hhooooooooooi! kan ik bouwen??????? denk het wel Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Zou ik Beta tester of 3d modeller kunnen worden ?? Mvg gtafreak007 Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ja dat kan laat eens wat zioen Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 @ gtafreak... je kan ze allebei worden!!! Ik zal je alvast bij béta testers zetten!!! Om 3D modeller te worden moet je eerst wat screens laten zien! Ik zal de rest al ff aan de lijst toevoegen! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) nee dank ik ik ben namelijk nog niet zo goed met sketchup dus béta tester is genoeg hoor maar ik zou wel graag wat meer kunnen met sketchup Mvg gtafreak007 Bewerkt: 17 april 2007 door gtafreak007 Reageren
SWYV Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 fire, ik meld me ook af, heb geen zin meer in de teams te zitten, wil me voor plezier dingen maken Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ok... spijtig maarjah... doei dan he... Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 ok, ik snap het van jou Maar als je dus een 3d modeller wil worden moet je wat laten zien.. was je werkjes (p.p. en gta master) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 maar hoe zit het met de oplijding Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 je moest een gebouw maken (je had al een kavel gehuurd voor deze regels geef tniks..) en bij mij iinleveren en ik geef je wat tips en kijken we of we jou gebouw er kunnen plakken (tuurlijk wel..) Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik zal officieel de opleidingen starten op 1 mei, zo weet ik goed wat ik kan doen enzo, we kunnen nu alwel tips en tricks geven. Maar echt een opleiding nu nog ff niet... Mijn excuses hiervoor! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 hier is 1 werk achterkant voorkant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.