gtamaster Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 hey allemaal ik heb nu alle missies gedaan de laatste was end of the line maar ik mag nog niks doen bij die wang cars waarom niet??? iedereeen zegt dat ze auto's moet heenbrengen maar ik kan dat niet weet iemand wat????????? :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 zorg ervoor dat je driving skills op 100% zitten...daarna belt jethro je...dan kan je wang cars kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 of je kan ook de driving schools missies doen, die zijn erg leerzaam om te doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 hallo waneer kan je eigelijk wang cars kopen mijn driving skills is 100% maar ik kan hem nog neit kopen waneer is dat dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 hallo waneer kan je eigelijk wang cars kopen mijn driving skills is 100% maar ik kan hem nog neit kopen waneer is dat dan Je moet de driving school gedaan hebben (drivingskills 100% kan ik niet vinden, maar zou kunnen zijn) op minimaal brons. En je moet Ya-kah-boom-boom gedaan hebben (de laatste missie in SF) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 CIty slicking is wel moeilijk pas op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ja ik heb een stuk of 6x over cityslicking gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 maar ook als je missies niet allemaal in san fierro gedaan heb en je hebt 100% en rijschool minimaal brons kan je dan ook wangcars kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 maar ook als je missies niet allemaal in san fierro gedaan heb en je hebt 100% en rijschool minimaal brons kan je dan ook wangcars kopen Je moet Ya Kah Boom-Boom gedaan hebben! Dat is de laatste story-missie in SF. Zero hoef je niet gedaan te hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 hier mag wel een slotje op ik heb wang cars nu en de informatie ook SLOTJE* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts