Jump to content

Fikkende voertuigen


Ice Cold Killa

Fikkende voertuigen  

200 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet een voertuig zomaar in de brand vliegen als het op z'n dak ligt?

    • Ja
      24
    • Nee, is niet echt realistisch
      171


Recommended Posts

Ik vond het altijd al zo nep, als je auto op z'n dak beland en dan spontaan in de fik vliegt. Ik vind dat dit niet in GTA IV moet komen, maar wat vinden jullie?

Bewerkt: door Ice Cold Killa
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    4

  • bril_idioot

    3

  • TomHagen

    3

  • Ice Cold Killa

    2

Dat een auto ontploft is sowieso al nep, want in het werkelijke leven ontploffen er werkelijk NOOIT auto's. In brand raken kunnen ze natuurlijk wel maar omdat de benzinetank uit meerdere compartimenten bestaat is er geen enkele kans dat er een dermate druk wordt opgebouwd dat de auto ontploft. Spel en film only dus..... En dat de auto in brand vliegt als ie op zijn kop ligt mag er wat mij betreft wel uit in de volgende GTA. Is altijd erg frusterend als je net met die ene speciale auto bijna "thuis" bent en op de kop raakt.......

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel nep dat je auto zo in de fik vliegt.

Ik hoop dat ze dat verbeterd hebben.

Ze mogen er wel voor zorgen dat er kogelgaten in een auto komen als je er op schiet.

en als je op de benzinetank schiet dat de auto wel in de fik vliegt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ja gestemd, omdat dit toch 1 van de punten is die toch voor een beetje uitdaging zorgt. Nu moet je soms ook daadwerkelijk voorzichtig gaan rijden, omdat je auto anders misschien op de kop vliegt. Maar dat het niet realistisch is ben ik wel met jullie eens, maar ach het zou ook niet leuk zijn als het te realistisch wordt, het is immer maar een game...

Link to comment
Delen op andere websites

Is altijd erg frusterend als je net met die ene speciale auto bijna "thuis" bent en op de kop raakt ...

Ja, en dan vliegt je auto in brand, en ontploft die. Stel dat dat in GTA IV niet meer zo is, en je auto vliegt daar over de kop, wat ga je dan doen? Met een Dozer of iets dergerlijks in de garage duwen? Dat gaat ook in San Andreas, als je auto dan ontploft is, hoor. :sigaar:

Van mij mag het er wel in blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet realistisch.

Soms is de auto eigelijk niet beschadigt en als 'íe dan op zijn kop komt te liggen is het vrijwel onmogelijk dat de bezinetank gaat lekken. Natuurlijk die kans is er altijd maar dan nog ALS er benzine zou lekken dan is er nog altijd een vonkje nodig (doorslippen bijvoorbeeld) :duh:

Maar zoals ik in San Fierro had meegemaakt vliegt de auto NIET in brand zolang hij doorslipt. (Helling af - af -af :D)

Dus er zou nooit een fatale fonk kunnen zijn op het moment dat 'ie stilstaan maar dan fikt 'ie dus niet. :duh:

(Dit is een heel kritisch bekeken antwoord :duh: Maar ik heb "enigzins" wel gelijk.)

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...