Jump to content

Eigen soundtrack en radiostations


zwolle_maus

Recommended Posts

He mensen _O_

heb een vraagje:

mijn neef had jaren geleden iets dat als je in een auto stapte je een muziekje kreeg (net als bij iedereen)... maar hij had dan alleen muziek die hij zelf mooi vond.. dus bijvoorbeelden 50 cent als je in een truck cabine stapte of J LO als je in een Van stapte...

weten jullie hoe je dat voor me kaar krijg?:)

bedankt :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende zenders voor bepaalde wagens is onmogelijk. Elke wagen kan alle zenders ontvangen, en welke aanstaat op het moment dat je instapt is gewoon willekeurig.

In een gekochte versie van GTA2 lijkt het mij ook niet mogelijk om de radiostations te veranderen, aangezien GTA2 deze zenders vanaf de CDrom speelt. Met de Classic version van RockstarClassics is het wellicht wel mogelijk. In dat geval zul je de zenders in GTA2\data\GTAudio simpelweg moeten vervangen met de muziek die je wilt afspelen. Dat moet dan waarschijnlijk wel hetzelfde bestand zijn, namelijk een Wave-bestand. Het is de moeite waard het te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende zenders voor bepaalde wagens is onmogelijk. Elke wagen kan alle zenders ontvangen, en welke aanstaat op het moment dat je instapt is gewoon willekeurig.

In een gekochte versie van GTA2 lijkt het mij ook niet mogelijk om de radiostations te veranderen, aangezien GTA2 deze zenders vanaf de CDrom speelt. Met de Classic version van RockstarClassics is het wellicht wel mogelijk. In dat geval zul je de zenders in GTA2\data\GTAudio simpelweg moeten vervangen met de muziek die je wilt afspelen. Dat moet dan waarschijnlijk wel hetzelfde bestand zijn, namelijk een Wave-bestand. Het is de moeite waard het te proberen.

okej bedankt, zal kijken of er wat gaat lukken :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik heb je topic even samengevoegd met een antiek topic dat ik nog vond. Zoals je in mijn eerste post hierboven kunt lezen, kun je de wave-files van de radio vervangen en zo je eigen radiostations maken. Dit is echter alleen mogelijk bij de downloadbare Rockstar Classics-versie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...