Jump to content

Auto's toevoegen


janna

Recommended Posts

hoi mensen ik wil graag weten hoe je andere auto's in de gta: vc doet kan iemand mij a.u.b helpen ?

Dit kan met de IMG Tool, deze kan je overigens hier downloaden. Nu je de tool hebt raad ik je aan een handleiding te volgen waarin wordt uitgelegd hoe je nu precies een auto installeert. Gelukkig staat deze op het forum en wel hier. In die handleiding wordt uitgelegd hoe je een voertuig moet instaleren met de IMG Tool, precies iets voor jou dus. Vergeet trouwens geen back-up's te maken, mocht het fout gaan dan heb je altijd nog de originele bestanden achter de hand. Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik ze wel. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

hoi mensen ik wil graag weten hoe je andere auto's in de gta: vc doet kan iemand mij a.u.b helpen ?

Dit kan met de IMG Tool, deze kan je overigens hier downloaden. Nu je de tool hebt raad ik je aan een handleiding te volgen waarin wordt uitgelegd hoe je nu precies een auto installeert. Gelukkig staat deze op het forum en wel hier. In die handleiding wordt uitgelegd hoe je een voertuig moet instaleren met de IMG Tool, precies iets voor jou dus. Vergeet trouwens geen back-up's te maken, mocht het fout gaan dan heb je altijd nog de originele bestanden achter de hand. Mochten er verder nog vragen zijn, dan hoor ik ze wel. Succes!

hoi kan je me mss ff de Img Tool 1.3 sturen a.u.b en een paar auto mods

Link to comment
Delen op andere websites

oi kan je me mss ff de Img Tool 1.3 sturen a.u.b en een paar auto mods

Ik denk dat je beter zelf even wat mods kan downloaden en die op je eigen IMG zetten. Bovendien is de IMG Tool het progamma waarmee je de mods installeert. Wij kunnen wel de voertuigen voor jou in de GTA3.IMG zetten, maar het versturen en uploaden kost dan veel tijd, daarom kun je het beter zelf doen. Voor mods kun je onder andere kijken op; GTAGarage, GTAFileFront of GTA-Downloads. Daarnaast kun je ook Google gebruiken. De installatie hiervan heb ik al uitgelegd in het mijn andere bericht hierboven. Tot slot is de nieuwste versie van de IMG Tool niet 1.3, maar 2.0. Hier is de IMG Tool 2.0 te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

oi kan je me mss ff de Img Tool 1.3 sturen a.u.b en een paar auto mods

Ik denk dat je beter zelf even wat mods kan downloaden en die op je eigen IMG zetten. Bovendien is de IMG Tool het progamma waarmee je de mods installeert. Wij kunnen wel de voertuigen voor jou in de GTA3.IMG zetten, maar het versturen en uploaden kost dan veel tijd, daarom kun je het beter zelf doen. Voor mods kun je onder andere kijken op; GTAGarage, GTAFileFront of GTA-Downloads. Daarnaast kun je ook Google gebruiken. De installatie hiervan heb ik al uitgelegd in het mijn andere bericht hierboven. Tot slot is de nieuwste versie van de IMG Tool niet 1.3, maar 2.0. Hier is de IMG Tool 2.0 te downloaden.

hey heb nog een vraagje ik kan het nou een stukje maar als ik het bestand moet deleten loopt ie vast. Hij zegt Dir File error! It might be in use..exiting..

hey mensen ik heb een paar auto's toegevoegd maar ik zie ze nergens ?

>>> Door PatrickW: Dubbelpost samengevoegd, in het vervolg graag de [bewerk] knop gebruiken. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

hey heb nog een vraagje ik kan het nou een stukje maar als ik het bestand moet deleten loopt ie vast. Hij zegt Dir File error! It might be in use..exiting..

hey mensen ik heb een paar auto's toegevoegd maar ik zie ze nergens ?

Als wat GTA-Monster zei niet werkt, moet je kijken of je MED, of MOOMAPPER of twee keer de .img met de IMGTOOL geopend hebt. Als dit niet zo is, vraag me dan om hulp.

Op je tweede vraag: Hoe heb je ze toegevoegd? Leg even uit wat je allemaal gedaan hebt. Als je het zo als hieronder gedaan hebt, heb je het goed gedaan!

1: Downloaden van de bestanden

2: De ***.col, ***.dff en ***.txd uitpakken.

3. De gta3.img met de imgtool openen.

4. De ***.col, ***.dff en ***.txd replacen! door met rechtermuisknop erop te klikken, en dan voor Replace te kiezen.

5. Het archief rebuilden, door op COMMANDS en dan Rebuild Archive te klikken!

Succes! :bier:

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

hey heb nog een vraagje ik kan het nou een stukje maar als ik het bestand moet deleten loopt ie vast. Hij zegt Dir File error! It might be in use..exiting..

hey mensen ik heb een paar auto's toegevoegd maar ik zie ze nergens ?

Als wat GTA-Monster zei niet werkt, moet je kijken of je MED, of MOOMAPPER of twee keer de .img met de IMGTOOL geopend hebt. Als dit niet zo is, vraag me dan om hulp.

Op je tweede vraag: Hoe heb je ze toegevoegd? Leg even uit wat je allemaal gedaan hebt. Als je het zo als hieronder gedaan hebt, heb je het goed gedaan!

1: Downloaden van de bestanden

2: De ***.col, ***.dff en ***.txd uitpakken.

3. De gta3.img met de imgtool openen.

4. De ***.col, ***.dff en ***.txd replacen! door met rechtermuisknop erop te klikken, en dan voor Replace te kiezen.

5. Het archief rebuilden, door op COMMANDS en dan Rebuild Archive te klikken!

Succes! :bier:

ik heb het gedaan maar hij zegt dat de file te groot is hij is maar 44 kb
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de oude ***.dff, ***.txd en ***.col te verwijderen en de nieuwe toe te voegen. Nu zou ie het als het goed is wel moeten doen!

Veel succes! :sigaar:

ik snap jou niet Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

hallo janna, ik heb precies hetzelfde probleem als jou en wat apple mac zegt kan niet: Probeer eens de oude ***.dff, ***.txd en ***.col te verwijderen en de nieuwe toe te voegen. Nu zou ie het als het goed is wel moeten doen! <<< dat kunnen wij niet apple mac want wij kunnen niets verwijderen omdat we dan de melding krijgen...........Dir File error! It might be in use..exiting..

en als we proberen te replacen geeft ie aan dat de file te groot is... een uitleg zou handig zijn van iemand die precies weet wat je moet doen om die auto vliegtuige enz erin te krijgen... alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...