Jump to content

Beperkingen door Xbox360 !

Recommended Posts

Geplaatst:

Rockstar: “GTA IV beperking door Xbox 360”

GTA IV is het nieuwste deel in de Grand Theft Auto serie. GTA IV gaat verschijnen op de PlayStation 3 en Xbox 360. Rockstar vertelde dat de Xbox 360 voor wat beperkingen zorgt in GTA IV.

“Grand Theft Auto IV zal beperkt worden door de Xbox 360” zo vertelde Dan Houser die vice-president is bij Rockstar. Het probleem is dat iedereen met een PlayStation 3 zoieso een hardeschijf heeft, bij de Xbox 360 is het niet zeker of de mensen een hardeschijf bij hun console hebben. Niet alleen het ontbreken van een hardeschijf is een probleem, ook het gemis van Blu-Ray bij de Xbox 360 is een probleem. Op een Blu-Ray schijfje kan veel meer data dan op een gewone DVD die de Xbox 360 gebruikt. Dan Houser voegde er wel aan toe dat niet alleen de Xbox 360 zorgt voor beperkingen, ook de PlayStation 3

Bron *

Euh owkej

:?.

Dit vind ik nogal raar nieuws , ik dat toch zeker dat Xbox360 wel in staat was om alles uit GTA IV te kunnen halen maar dat is dus helaas niet zo. Dit verklaart misschien ook wel warom er geen vliegtuigen in het spel zullen zitten. Wat vinden jullie van dit nieuws ?

:bier:

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

5

• Gta-killer

4

• Piet-Herr

3

• Rickos

3

Geplaatst:
Dit verklaart misschien ook wel warom er geen vliegtuigen in het spel zullen zitten

:schater: Legt meer aan de groote van LC waar door die dingen nuteloos zijn

Geplaatst:

ja ,ik had het ook gelezen, maar ik denk toch dat de xbox 360 versie mooier is omdat al het uitgegeven materiaal, trailers en screens bedoel ik daarmee, allemaal afkomstig waren van de xbox360.

markps3fanman

Geplaatst:

lol, heb ik wel vaker gezegt maar niemand geloofde me.

Waarschijnlijk laten ze de audio en de textures voor de 360 versie wat lager als ps3 versie zodat het wel op een DVD past.

Maar ik ben blij dat ik binnekort een ps3 ga kopen en geen 360 :*D

Geplaatst: (bewerkt)

wie zegt dat er een pc versie komt....?

en ja de xbox heeft beperkingen

maar dat was al algemeen bekend :puh:

is wel jammer en lullig maar er word een oplossing gezocht

en ik hoop voor de xbox gebruikers dat het niet teveel veranderd

maar dat zal wel niet ;)

mischien op 2 dvd's branden het spel?

maarja dat zal wel niet echt kunnen

aangezien het spel in 1x geladen

word voorje begint met spelen

Weten sommigen het nog steeds niet dat er op een Dual Layered Disc ong. 8.5 gig aan data past?

en ja dat weet ik .. maar wie zegt dat het spel tussen de 4,7 an 8,5 gig groot word? :puh:

maybe word het spel wel veel en veel groter....

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

De Xbox 360 Core-edition heeft zo ontzettend veel nadelen t.a.v. de Xbox 360 Premium-edition, dat ik überhaupt niet snap waarom mensen een Xbox 360 halen zonder harddrive. Rockstar zou zich moeten focussen op de groep die wél een harddrive heeft, want op deze manier beperk je de mogelijkheden voor de vele Xbox 360’s Premium gebruikers en de PS3 bezitters.

Verder zie ik niet in waarom het DVD formaat bij de Xbox 360 voor een probleem zou kunnen zorgen. Games zouden wellicht op een Dual Layer DVD uitgebracht kunnen worden, of de Xbox 360 zou de data van de DVD weer decomprimeren (gecomprimeerde data leest sneller dan ongecomprimeerde data, dus DVD heeft ook een voordeel t.o.v. Blu-ray) naar de harddrive toe óf de Xbox 360 versie wordt op 2 DVD’s uitgebracht. Bovenstaand heb ik liever dan dat ik nu € 200.- meer zou betalen voor Blu-ray wat tot de dag van vandaag nog geen voordeel heeft (en het formaat wat zich nog niet bewezen heeft).

Geplaatst:

:duh: Weten sommigen het nog steeds niet dat er op een Dual Layered Disc ong. 8.5 gig aan data past?

En dat de tot nog toe uitgebrachte games op de ps3 niet eens gebruik van de capaciteit maken?

En als je geen hdd hebt voor de xbox360 is het jouw eigen probleem, daar moet rockstar geen zorgen over maken. Het is altijd al zo geweest (denk aan memorycards) als je die niet had, dat je dan ook niet kon saven.

Veel games zijn vergleken op de beide consoles met elkaar, en bleek zelfs dat de 360 iets betere graphics had.

En ze hebben expres vliegtuigen weggelaten. Niet omdat de consoles het niet aan kunnen ofzo, dat is bullsh*t want er zijn wel helikopters. Dus die kan de console het wel aan???

GTA IV wordt een top-game, dat is zeker :sigaar:

Geplaatst:

Oke ik vindt t ook jammer dat het zo moet

Maar waarom zou Rockstar in godsnaam een betere versie maken

Er zijn heel wat mensne die de xbox core edition hebben en als ze een groter spel

maken dan die xbox aan kan op zijn schijfjes dan draait rockstar veel inder omzet

En uiteindelijk draait t er toch allemaal om hoeveel winst ze er op maken.

Geplaatst:
als de ps3 versie maar niet gelimiteerd word door de XBox versie :bier:

Die kans is toch wel zeer aanwezig

Alleen een voordeel ik denk dat Rockstar dan zo slim is

om er een downloadeble content bij te doen

Dus kijk die xbox zonder hardeschijf moet het met de iets kleinere versie doen

en de Xbox360 premium en ps3 kunnen dan de extra songs downen ofzo

tis maar een gok

Geplaatst: (bewerkt)

Ehhmm,

er staat duidelijk dat ook de Playstation 3 er ook moeite mee heeft dus ik snap niet waarom veel mensen de XboX360 zitten af te zeiken etc.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:
Dus als je een memory stick ofzoiets hebt dan doet GTA 4 het niet op je 360. :-(

Nee, in het nieuwsbericht staat juist dat Rockstar wél rekening houdt met de mensen zonder harde schijf. Daar liggen dan ook de klachten, want ze mogen het spel niet zo maken dat je er per se een harde schijf voor nodig hebt, terwijl ze dit wel zouden willen.

Geplaatst:

Waarschijnlijk zal voor de PS3 een uitgebreidere versie uitkomen als voor de Xbox. Om dit weer een beetje recht te trekken zal Rockstar voor de Xbox360 extra downloadbare content hebben voor de 360 gebruikers met een harde schijf. en waarschijnlijk hebben de meeste mensen de Xbox met harde schijf.

tis maar een gok maar ik denk dat ik aardig in de buurt zit :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...