Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

ey forum leden,

komt gta4 ook op de PC ik weet niet of het zo blijft dat die op de Xbox360 en ps3 komt.

hoe ging dat eigenlijk bij gta san andreas? was het daar zo:

ze zijden dat die op de PS2,Xbox, en PC kwam of zijden ze:

hij komt op de PS2 en Xbox. en dat die later toch ook op de PC kwam.

dus de vraag is eigenlijk......als ze zeggen:hij komt op de Xbox360 en de PS3 dan komt die op geen ander of komt die meschien naar een half jaar ook op de PC?

ik zou het wel stom vinden als die niet op de PC uit komt :muur::cry:

gr. gta fan man

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er wordt nu inderdaad alleen nog gezegd dat GTA IV alleen voor die consoles uit gaat komen, maar daar geloof ik zelf eigenlijk niks van. GTA 1, GTA 2 en GTA 3 zijn ook op de PC uitgekomen, waarom dan het vierde deel in de serie niet? En als ze het niet zouden doen, zouden ze tevens een hoop geld mislopen denk ik, aangezien de hoeveelheid mensen die GTA IV waarschijnlijk graag voor de PC zouden willen hebben.

Ik denk dus wel dat hij ook nog op de PC uit gaat komen, alleen misschien wat later, een halfjaartje later, zoals jij zei, dat zou kunnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

op internet is nergens te vinden dat hij ook op de pc zou verschijnen.

Is dit wel het gval, Dan zal je pc heel veel geheugen moeten hebben. En een hele goede videokaart.

Het is gewoon nog te vroeg om er iets over te kunnen zeggen. Misschien dat we ongeveer in maart (een game-release maand), waarbij veel spellen van Rstar uit zulen komen, meer zullen weten over GTA 4.

Nu valt er nog weinig over te discussieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty city stories is ook niet op de PC gekomen(kweeniej zeker) dus het kan wel dat GTAIV alleen voor de consoles komt.

Voor de PC eigenaars sneu maar voor mij maakt het niet uit ik ga het hoedanook kopen voor de 360 of de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

liberty city stories is veel slechter gedetaieerd en vergelijkbaar met gtaIII meschien dat die daarom niet releast is

Hoezo, slechter gedetailleerd? Bedoel je de graphics? GTA Liberty City Stories was oorspronkelijk enkel en alleen bedoeld voor de PlayStation Portable, dus je kan moeilijk GTA San Andreas en GTA Liberty City Stories met elkaar vergelijken. Dat hij ook op de PS2 uitkwam is enkel en alleen omdat ze zo nog wat extra centen konden binnenhalen en omdat er zoveel GTA-fans er achter vroegen. Ik denk wel dat GTA IV op de PC zal uitkomen, een half jaar later dan PlayStation 3 en Xbox360 versie. Als GTA IV ook op de Nintendo Wii gereleased wordt kan het misschien zijn dat deze, samen met de PC versie, een half jaar na de PS3/Xbox360 release komt. Het lijkt me sterk als ze dit niet zouden doen. De meeste mensen in het GTA San Andreas forum hebben denk ik GTA San Andreas op de PC (denk maar aan multiplayer mods en dergelijke).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk haast wel dat hij op de PC uit zou komen :Y

Want tot nu toe zijn bijna alle GTA's nog op de PC uit gekomen, dus ik hoop het en denk ook wel zeker dat hij op de PC komt.

En dat hoop ik ook met hun nieuwe Game 'Bully' :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet wel op de pc uit komen tot nu toe zijn alle gta games voor de pc uitgekomen dus de nieuwe zal ongetwijld ook voor de pc komen het kan nog enige tijd duren, omdat ze de consoles voor laten gaan maar als hij daar eenmaal klaar voor is zullen ze vast en bijna zeker wel aan de pc versie gaan werken! Komen zal hij wel geloof me! ;) Anders lopen ze een hoop lol en geld mis.

Link to comment
Delen op andere websites

op pc komt gta ookik denk 3e kwartaal van 2008 want daar verdienen ze denk het meeste op denk maar aan het modden van gta 3 en vicecity en san anderas daar zullen ze dan ook wel rekening mee houden dat het makkelijk te modden is

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 krijgt een harde schijf en internet, modden word ook mogelijk daardoor.

Om dat de PS2 geen harde schijf had, maakte dat niet zo dat je daarom niet kan modden met SA op de PS2, want je kan eigenlijk wel modden op PS2 en ook Xbox, maar dit is erg moeilijk omdat je dan de hele cd/dvd rom opnieuw moet branden.

Maar GTAIV in 3e kwartaal 2008?!? denk het niet! dan duurt het wel heel lang! ik denk eerder iets van 2 maanden na release op andere spelsystemen.

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 krijgt een harde schijf en internet, modden word ook mogelijk daardoor.

maar er zijn waarschijnelijk erg weinig mensen die een ps3 gaan kopen ( kost 600 euro )

en bijna alle gta games zijn voor de pc. behalve liberty city stories.

ze zouden ook erg veel geld mis lopen als het niet op de pc komt.

waarschijnlijk zal gta4 het meest verkocht worden op de xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...