Jump to content

Irritante internet reclame

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vice City tijdstrijders

Denk jij dat je Vice City snel kan uitspelen? Ben je competatief? Kan je goed gamen en een tactiek uitstippelen? Houd je wel van een uitdaging? Dan is deze contest iets voor jou!

De contest

Je moet de storyline van Vice City zo snel mogelijk uitspelen. Je moet je savegame, waarbij als laatste Keep your friends close... is gehaald uploaden in dit topic vóór 25 December 2007. In je stats wordt bijgehouden hoelang je hebt gespeeld. Degene die het minst lang heeft gedaan over alles tot en met Keep your friends close... heeft gewonnen.

Voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

post-66300-1195931696.jpg

De opzet

De opzet is behoorlijk vrij, je meld in dit topic dat je mee wilt doen, je komt dan bij de lijst met deelnemers. Het enige wat je moet doen is voor 25 December je tijd met savegame posten in dit topic.

Het gaat niet per se om het winnen, als je een geniaal idee hebt om tijd te winnen mag je het posten, tactiebesprekingen, tussentijden etcetera kan allemaal besproken worden. Het is vooral voor de lol en als uitdaging, maar uiteindelijk zal er toch één iemand het snelste zijn.

Regels

Je mag geen cheats of modificaties gebruiken. Verder is alles wat je ingame kan doen geoorloofd, als je maar Keep your friends close haalt. De regels zijn dus vrij simpel, je kan ingame creatief zijn, als je maar zo snel mogelijk bent.

Deelnemers:

Jow Tommy Verceti

HerrieM

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Kijk als ik op internet ben krijg ik vaak ineens zonder dat ik iets aanklik een site van frisia financieringen ofzo (volgens mij heet dit pop-ups maar weet ik niet zeker). Heeel irritant weet iemand of je hier iets aan kan doen want ik krijg ook de hele tijd dezelfde maar soms nieuwe. Heel vaak is het iets van CID ofzoiets. Alvast bedankt.

Allereerst, welke browser gebruik je? Internet Explorer 6 had standaard geen popup blocker, als je die nog gebruikt misschien dat je naar Internet Explorer 7 kan updaten. Een andere optie is om een toolbar te downloaden, die de popups ook tegenhoud. Een voorbeeld daarvan is de Google Toolbar. Houdt niet alles tegen, maar wel een groot gedeelte.

Een laatste, ingegrijpendere oplossing is om over te stappen op een andere browser, namelijk Mozilla FireFox. Hiermee heb je nooit last van pop-ups kan ik met zekerheid zeggen, en je kan nog wat extra dingen die je niet kan met Internet Explorer.

Geplaatst:

.. of je 'koopt' gewoon een goed programma die je daartegen 'beschermt'.. Zelf heb ik Norton Protection Centre en Norton Antivirus (welke voor de bescherming tegen pop-ups beschermt weet ik niet :)) en ik heb nu een toolbar erbij.

Elke keer als een site een pop-up op mijn scherm wil laten verschijnen, komt er eerst een balkje "Wilt u pop-ups van deze site (tijdelijk) toestaan?" met een aantal keuzes.

Hoewel ik niet denk dat je dit programma gaat kopen gezien iedereen tegenwoordig zijn eigen favorieten heeft qua anti-spyware en anti-virus programma's, dacht ik dat het toch wel handig was om te vertellen :).

Geplaatst:
Kijk als ik op internet ben krijg ik vaak ineens zonder dat ik iets aanklik een site van frisia financieringen ofzo (volgens mij heet dit pop-ups maar weet ik niet zeker). Heeel irritant weet iemand of je hier iets aan kan doen want ik krijg ook de hele tijd dezelfde maar soms nieuwe. Heel vaak is het iets van CID ofzoiets. Alvast bedankt.

Allereerst, welke browser gebruik je? Internet Explorer 6 had standaard geen popup blocker, als je die nog gebruikt misschien dat je naar Internet Explorer 7 kan updaten. Een andere optie is om een toolbar te downloaden, die de popups ook tegenhoud. Een voorbeeld daarvan is de Google Toolbar. Houdt niet alles tegen, maar wel een groot gedeelte.

Een laatste, ingegrijpendere oplossing is om over te stappen op een andere browser, namelijk Mozilla FireFox. Hiermee heb je nooit last van pop-ups kan ik met zekerheid zeggen, en je kan nog wat extra dingen die je niet kan met Internet Explorer.

Als je IE 6 hebt, dan kan je een toolbar downloaden met een popup-blocker, zoals de Google Toolbar en de Live Toolbar.

>>> Door Preddy: Dat zeg ik volgens mij ook :?<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...