Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit bij 1 van de laatste missies van het spel, daar moet je iemand rekruteren om daarna naar het station te rijden. het probleem is dat ik niet weet hoe ik moet rekruteren.

Geplaatst:
ik zit bij 1 van de laatste missies van het spel, daar moet je iemand rekruteren om daarna naar het station te rijden. het probleem is dat ik niet weet hoe ik moet rekruteren.

op pc is dat op de persoon richten en op g drukken

Geplaatst:

Recruteren doe je als het goed is, op de PS2 dan, met R1 en Up. Op de PC: Rechtermuisknop, op iemand richten.. dan druk je op G of H ;)

Geplaatst:

Heb ik net gedaan ;) is best vette missies genoeg te doden :puh: maar wel kut als je opeens voor die allemaal staat :puh:

Maar eh.. hier nog een vraag over ook al heb ik die missie gedaan

KIJK!

Daar in die stad is relle en zulke dingen.. en autos beginnen te branden en ik neem gewoon 2 ventjes mee en opeens rij ik springt gewoon iemand er uit?:S

Hoe kan dat?:puh:

Geplaatst:

Heb ik net gedaan ;) is best vette missies genoeg te doden :puh: maar wel kut als je opeens voor die allemaal staat :puh:

Maar eh.. hier nog een vraag over ook al heb ik die missie gedaan

KIJK!

Daar in die stad is relle en zulke dingen.. en autos beginnen te branden en ik neem gewoon 2 ventjes mee en opeens rij ik springt gewoon iemand er uit?:S

Hoe kan dat? :puh:

waarschijnlijk ligt dat ook aan de rellen.

veel mensen raken in paniek door de vikkende gebouwen, auto's enz. en dan springen ze wel een uit de auto :bonk: ( tenminste als hij daarna weg rent, is dit de reden )

Geplaatst:

mocht het echt te moeilijk worden, zou je misschien ook de fear-rate in de pedstats.dat aan kunnen passen. Gewoon GTA San Andreas\data\pedstats.dat openen in kladblok en dan getalletje onder de bijbehorende letter bij GANG1 of GANG2 veranderen (weetik niet zeker, de een is OG's en de ander ballas geloof ik)

Als je homies niet bang zijn, springen ze er denk ik ook niet uit he. Het kan ook zijn dat het niet werkt door de rellen. Dat mensen dan toch gewoon bang zijn. Kwestie van proberen

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

als je de rellen echt haat :bier: kan je ook gewoob... de missies verder spele

Edit:trouwens k.o hoe doe je dat blauwe onder aan je post

Bewerkt: door dikke moordenaar
Geplaatst:
als je de rellen echt haat :bier: kan je ook gewoob... de missies verder spele

Edit:trouwens k.o hoe doe je dat blauwe onder aan je post

In de missies zijn ook rellen. :puh: Athans in de missies in Los Santos wel. Maarja hoe zou jij het vinden als je in een auto zit en als alle huizen en auto's in de brand staan. Dan zou je er ook wel uitspringen en naar huis toe rennen. ^_^

Edit: als je de rellen echt haat :bier: kan je ook gewoob... de missies verder spele

trouwens k.o hoe doe je dat blauwe onder aan je post

Het is wel erg off-topic, maar goed. Dat 'blauwe' onder het bericht heet een handtekening. Deze kan je gewoon via 'Lid Menu > Instellingen > Handtekening' in- of uit schakelen. Je moet zelf bepalen wat erin komt, een plaatje of wat tekst. Zolang het maar bij 500x150 PX blijft, en een maximale groote heeft van 100kB.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Edit: als je de rellen echt haat :bier: kan je ook gewoob... de missies verder spele

Het is wel erg off-topic, maar goed. Dat 'blauwe' onder het bericht heet een handtekening. Deze kan je gewoon via 'Lid Menu > Instellingen > Handtekening' in- of uit schakelen. Je moet zelf bepalen wat erin komt, een plaatje of wat tekst. Zolang het maar bij 500x150 PX blijft, en een maximale groote heeft van 100kB.

thanks _O_
Geplaatst:

thanks _O_

jo kan dat ook tussen door

• 5 weken later...
Geplaatst:

welk platvorm heb je ps2 R1 vierpunttoetsomhoog

Je hebt dat wel vaker, soms dan stap je in de auto, en dan blijft je homie gewoon staan (of gaat ie een beetje in het rond lopen, met z'n armen aan het bewegen alsof ie wat aan het vertellen is) en soms bijvoorbeeld als je op F of Enter drukt (op PC) terwijl je in een auto zit en je drukt heel snel dan gaat CJ niet uit de car maar dan springt je homeboy der wel uit. :*D

EDIT: Sorry wist niet dat we al weer een maandje verder zijn :$

>>> Door Dutchy3010: Geen probleem, maar de topicstarter zal inmiddels wel geholpen zijn. ;) => :slotje:<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...