_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 wat betekend die gele dollarteken bij mijn garage. als ik daar ben staat er een bedrag aan geld dat ik kan ophalen. maar wat is dat voor geld??? thanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 das het geld dat die garage oplevert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 das het geld dat die garage oplevert thanx, hoe kan ik dat omhoog krijgen, of valt daar niks aan te doen, en weet je miss ook wat dat gele dollarteken dan betekent bij johnson house?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 dat gaat vanzelf omhoog , en dat gele dollar teken thuis is hetzelfde ,alleen dan van alle gebieden die je hebt overgenomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 ja als je gewoon om de 2 dagen (in gta tijd) daar naar toe gaat....heb je aardig wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 enne als je courrier missies doet krijg je er 2000 $ bij die winkels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 waar kun je die couriers missies doen dan want ik ben het nog niet tegengekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 In los santos aan de 7/11 (bmx) In san fierro aan de hippy shopper ( freeway ) In las venturas aan 1 van de burger kings redelijk in het noorden ( fiaggo ) greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 In los santos aan de 7/11 (bmx)In san fierro aan de hippy shopper ( freeway ) In las venturas aan 1 van de burger kings redelijk in het noorden ( fiaggo ) greetz kan ik nog meer bedrijven kopen dan zoals de garage, maar ik hoorde ook dat je hotel kan kopen enzo, ik ben nu in de 2de missie van lv thanx(welk gebouw leverd het emest op) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 In los santos aan de 7/11 (bmx)In san fierro aan de hippy shopper ( freeway ) In las venturas aan 1 van de burger kings redelijk in het noorden ( fiaggo ) greetz Hmn.. Zou je er misschien een plaatje bij willen doen? Want niet iedereen kan de 7/11 vinden etc.. *onder andere ik <_<* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 In los santos aan de 7/11 (bmx)In san fierro aan de hippy shopper ( freeway ) In las venturas aan 1 van de burger kings redelijk in het noorden ( fiaggo ) greetz Hmn.. Zou je er misschien een plaatje bij willen doen? Want niet iedereen kan de 7/11 vinden etc.. *onder andere ik <_<* dan kijk je op de map, zoveel zijn het er niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Hmn.. Zou je er misschien een plaatje bij willen doen? Hippy Shopper in SF queens . Burger shot in Lv Redsands west . 24/6 in LS , Commerce . zo met de wijk erbij moet het lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Helpt het ook als je bijv. Saved en dan weer load ? Is er dan ook weer geld bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) moet je dan die winkels in gaan of er voor staan nog bedankt voor de info Bewerkt: 6 december 2004 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Hier de lokaties. Tussen haakjes het voertuig waar je op moet stappen (staat voor de deur van de winkel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.