joey_boey12 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) mijn gta san andreas sluit af nadat het beginscherm geladen is!! hij stopt dus voor het menu! mijn gta is gewoon legaal, kan iemand mij helpen? Bewerkt: 10 mei 2007 door joey_boey12 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 mijn gta san andreas sluit af nadat het beginscherm geladen is!! hij stopt dus voor het menu! mijn gta is gewoon legaal, kan iemand mij helpen? Lastig om te zeggen wat je probleem nu is, al lijkt het met het beste eerst eens te kijken of GTA San Andreas wel op je PC past. Via 'start > uitvoeren' en intypen 'dxdiag' kom je uiteindelijk uit bij een scherm waarop staat wat er precies in je PC zit. Vergelijk deze eens met de minimale systeemeisen van San Andreas: Heb je deze problemen overiges alleen met GTA, of ook met andere sofware? Reageren
joey_boey12 Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ik heb dit probleem alleen met gta san andreas, en volgens de systeemeisen kan mijn computer het spel aan Reageren
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 ik heb dit probleem alleen met gta san andreas, en volgens de systeemeisen kan mijn computer het spel aan Heb je mischien Mods gebruikt. Terwijl je San Andreas V2 heb, want dan kan het kloppen dat hij idd niet meer opstart. >>> Door Bling: Vanwaar deze bump van 3 maanden? De topicstarter heeft in de tussentijd niets meer van zich laten horen, dus is deze bump ook niet nodig. <<< Reageren
peter99 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 sorry dat ik reageer maar hoeze v2 ? ik heb wel iets gehoord van een 2e versie, maar kan je daar geen mods meer op gebruiken ? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 sorry dat ik reageer maar hoeze v2 ? ik heb wel iets gehoord van een 2e versie, maar kan je daar geen mods meer op gebruiken ? Je kunt inderdaad geen mods gebruiken op de V2 van San Andreas. Voor meer informatie hierover kun je dit topic even doorlezen. In dat topic had iemand een soortgelijke vraag over V2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.