Blackearth160 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Ik heb GTA SA een tijdje terug ook al proberen te installeren .. maar toen kon dat nog niet omdat ik geen drivers had gedownload voor mijn videokaart.. maar nu heb ik dat dus wel.. en kan andere spellen ook spelen maar ik heb nu dus GTA SA de officiele geleend van een vriend , en geinstalleerd.. en nu laad hij tot het beginscherm , maar precies vóór het menu sluit GTA SA gewoon af en ik heb hem boven bij mijn broer geinstalleerd, en daar doet ie t wel wat kan hier het probleem van zijn? Please Help Alvast Bedankt Reageren
Rivel Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Sluit hij af na het laadscherm? Dan kan het zijn dat je in de opties hebt zitten klooien(zit er een mod op?)- Ik zou hem even reinstallen, en dan zien of het werkt! Reageren
headhunterke Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Even herinstalleren zodat alle mods weg zijn. Als het nog niet werkt, even kijken of je pc het spel aankan Reageren
Blackearth160 Geplaatst: 10 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 opnieuw installeren werkt ook niet en kheb geen mods ofzo lig het dan tog aan mijn pc ofzo? tis nie eg een game pc dus ma dan zou ie t beginfilmpje tog ook niet fatsoenlijk afspelen toch , en dat doet ie wel Reageren
wiksen Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 dat probleem van starten heb ik ookhttp://www.gtaforum.nl/style_emoticons/default/traantjes.gif http://www.gtaforum.nl/style_emoticons/default/traantjes.gif weet iemand misschien waar aan het zit Reageren
bartos01 Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ik heb dit idd ook alles laad perfect en net als het menu moet laden sluit die af Reageren
Blackearth160 Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ey zou het kunnen liggen aan de versie van windows XP of aan de processor want hij loopt wel op mijn PentiumIV Met windows xp(home editie) ,,maar de gast die hem heeft geinstaleerd (LEROY) Hij gebruikt mijn account ook voor ff te checke wat gaande is en waarom het spel het niet doet . die heeft een Intel Celeron processor zou het daar aan kunnen liggen,, ? want op de doos van Grote auto diefstal San andreas staat bij minimale systeem eisen : Pentium of AMD procc..r ...Blablabla blabla bla:P ik zou t ook niet weten we hebben al een patch geprobeerd -xxx- ook maar geen van beide werkt.. Had zelf wel het probleem dat ik met de ORGINELE CD van gta toch -xxx- omdat hij telkens aan gaf als ik het spel starte van plaats de schijf in de seedee rom speler/// mja leroy succes er mee gr. Franklinn >>> Door Bling: Over dit soort cracks en dergelijke praten is illegaal, dus vermijd dit voortaan even, svp. <<< Reageren
wiksen Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ey zou het kunnen liggen aan de versie van windows XPof aan de processor want hij loopt wel op mijn PentiumIV Met windows xp(home editie) ,,maar de gast die hem heeft geinstaleerd (LEROY) Hij gebruikt mijn account ook voor ff te checke wat gaande is en waarom het spel het niet doet . die heeft een Intel Celeron processor zou het daar aan kunnen liggen,, ? want op de doos van Grote auto diefstal San andreas staat bij minimale systeem eisen : Pentium of AMD procc..r ...Blablabla blabla bla:P ik zou t ook niet weten we hebben al een patch geprobeerd -xxx- ook maar geen van beide werkt.. Had zelf wel het probleem dat ik met de ORGINELE CD van gta toch -xxx- omdat hij telkens aan gaf als ik het spel starte van plaats de schijf in de seedee rom speler/// mja leroy succes er mee gr. Franklinn >>> Door Bling: Over dit soort cracks en dergelijke praten is illegaal, dus vermijd dit voortaan even, svp. <<< Ik heb een orginele spel en dit zijn mijn systeembenodig heden : ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 5/13/2007, 19:02:48 Machine name: sony Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: American Megatrends Inc. System Model: P4S61 BIOS: Version 1.00 Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) Memory: 192MB RAM Page File: 300MB used, 166MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Display Devices --------------- Card name: SiS 661FX Manufacturer: SiS Chip type: SiS 661 Rev 00 DAC type: Internal Device Key: Enum\PCI\VEN_1039&DEV_6330&SUBSYS_63301849&REV_00 Display Memory: 64.0 MB Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz) Monitor: Plug en Play-monitor Monitor Max Res: 1600,1200 Driver Name: SiSGRV.dll Driver Version: 6.14.0010.3520 (English) DDI Version: 9 (or higher) ken jij effe checken wat mis is thanks Reageren
bartos01 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 ik heb alle systeem eisen dat er opstaan maar spel doet het niet Reageren
heerko Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb dit ook gehad. Dit lag waarschijnlijk wel aan mijn PC. Ik heb laatst een nieuwe videokaart geinstalleerd en meer werkgeheugen gemaakt en toen deed hij het wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.