Jump to content

Gsm met Bluetooth,camera en dergelijke


sevaboy

Recommended Posts

Ik raad je de Sony Ericsson W300 aan, vriend van mij heeft hem ook en hij is er heel tevreden van. En de prijs ligt rondt de 150 euro, dat is niet te duur denk ik?

En hier een linkje als je de opties wilt bekijken

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

In welke winkel kun je dat kopen?

Mediamarkt?

Dat weet ik niet goed. Je kan er misschien eens naar bellen en vragen of ze hem binnen hebben. Anders kan je ook eens de Fnac proberen, of Krefel, of Euro Center, of ...

Er zijn zoveel winkels waar ze GSM's verkopen, ik zou er eens een paar proberen contacteren.

Link to comment
Delen op andere websites

In welke winkel kun je dat kopen?

Mediamarkt?

Wat dacht je van Ebay? Lekker goedkoop! Daar kooop ik mijn gadgets ook mesetal!

Ja maar daar heb je geen garantie bij, en daar is er meer kans dat ie kapot is, en ik denk ook niet dat sevaboy graag 2dehands spullen heeft, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

In welke winkel kun je dat kopen?

Mediamarkt?

Dat weet ik niet goed. Je kan er misschien eens naar bellen en vragen of ze hem binnen hebben. Anders kan je ook eens de Fnac proberen, of Krefel, of Euro Center, of ...

Er zijn zoveel winkels waar ze GSM's verkopen, ik zou er eens een paar proberen contacteren.

Ik denk dat dit Belgische winkels zijn. :puh: Die hebben we in NL niet. Maar Sevaboy bij de Mediamark zal je die nokia vast nog wel hebben. Ik heb de nieuwere versie ervan. De Nokia 6233. En ik moet zeggen dat hət een supertelefoon is.

Ik weet niet hoe duur hij met Pre Paid is maar sim lock vrij is hij rond de 270 euro. Dus ga van 150 a 200 euro uit met pre paid.

Link to comment
Delen op andere websites

In welke winkel kun je dat kopen?

Mediamarkt?

Wat dacht je van Ebay? Lekker goedkoop! Daar kooop ik mijn gadgets ook mesetal!

Ja maar daar heb je geen garantie bij, en daar is er meer kans dat ie kapot is, en ik denk ook niet dat sevaboy graag 2dehands spullen heeft, niet?

Als hij je scamt of je iets kapots verstuurt, o.i.d, dan klaag je hem gewoon aan. Krijgt hij een boete en jij je geld terug.

Link to comment
Delen op andere websites

IK hou niet van 2dehands spullen,meestal stuk.

Maar ik heb een winkel gevonden waar ze hem verkopen.

Dreamland en ga hem in het zwart kopen :)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

IK hou niet van 2dehands spullen,meestal stuk.

Maar ik heb een winkel gevonden waar ze hem verkopen.

Dreamland en ga hem in het zwart kopen :)

Wie zegt dat je tweedehandsspullen daar moet kopen! Er zjn zat GSM's die nieuw zijn! En lekker goedkoop! Meestal zitten ze nog in de doos!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...