Jump to content

Reactie en vragen topic Sony Vegas™


Galiorix

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    16

  • reinier76

    5

  • gta-pilot

    4

  • T-Designz

    4

ik heb nog een vraag: ik hb een film van 1.32 gb maar als ik die wil loaden in vegas dan geeft hij een error wat is er aan de hand?en als ik hem open met media player dan geeft hij ook een error

Bewerkt: door master gta
Link to comment
Delen op andere websites

Welke extensie heb je gebruikt? het kan soms zijn dat als je een andere instelling van een extensie , bijvoorbeeld HD kwaliteit bij Mpeg , het filmpje het niet doet en ook neit opnieuw geopend kan worden. Het best is gewoon als je de normale instellingen gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het al vanweg dat me shijfruimt weg was kon ik het du niet meer wadoor hij een errog grrft maar das nu verholpen maar hoe kan ik nu mijn video opslaan als avi?(die ik dan heb gemaakt)

en ik heb dan de ftieteling 2 x maar het staar er maar 1x in hoe kan dat?

Bewerkt: door master gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik het programma nu ook, ik heb wel een paar vraagjes want ik moet een filmpje maken voor school en ik heb nog een paar dingen die ik niet snap.

- Hoe laat ik één stukje sneller afspelen?

- Als ik nu op play duw hoor ik zo'n tic-tac-tic-tac lawaai als ik de film sneller laat afspelen (bij dat ding waar rate voor staat) dan hoor ik het niet meer :engel:

a.u.b. zo snel mogelijk reactie want het is vrij dringend. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een bepaald stukkie sneller laten afspelen door ff in de Tutorials te lezen.

Als je maar een bepaald stukje wil , en niet te veel gezeik , doe dan dit:

Klik op het filmpje en klik dan op het begin van het stukje wat je sneller wil.

Klik dan op S. het stukje word nu in 2 delen gesplitst. Doe dat zelfde bij het einde.

Dat TIC-TAK lawaai ken ik niet , nooit problemen mee gehad 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hoi Wat een prachtige tutor! Eindelijk iets in normale taal zeg...Ik ben zelf al een heel eind gekomen maar heb eigenlijk wel een vraag waarover ik niets kan vinden...Ik heb nu een groot gedeelte van een wat lange scene versneld laten afspelen echter krijg het niet voor elkaar om ook het geluid versneld af te spelen...Verder nog iets eigenlijk...ik heb de intro gebruikt van Prison Break en er een scene van ongeveer 1,5 sec vertraagd ingezet op de (volgens mij) juiste manier met Velocity echter het beeld is schokkerig...wat kan ik hier aan doen?

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen!

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vragen...

Gr Reinier

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, leukt dat je reageert :)

Over probleem 1: Helaas zit er geen mogelijkheid in Vegas om de muziek (of geluid) langzamer af te laten spelen, daarvoor moet je denk ik bij een geluidsbewerkings programma zijn. Wat je kán doen is het geluid alleen opslaan als wav, openenen in de standaart WAV bewerker van windows, de goede snelheid ongeveer meegeven en dan weer opslaan als wav. Dan weer openen in Vegas en je kan hem eventueel ook nog eerst opslaan als MP3 en dan toevoegen.

Over probleem 2:Hier valt denk ik weinig aan te doen. Omdat je video een bepaald beeldjes per seconde afspeelt en je dan gaat vertragen word het beeldjes per seconde minder. Dan krijg je van die schokken. Het enige wat je daar aan kan doen is een andere scene ofzo pakken of het zo laten. Helaas :{

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hee... jij bedankt voor je reactie! Dat is prettig snel! Dan ga ik maar zo proberen, we zien het wel. Had ik eigenlijk nog een vraag. Op de site http://www.youtube.com/watch?v=1yqrb8bfQTc kwam ik een filmpje tegen met enkele effecten erin die ik eigenlijk ook wil verwerken in mijn film, het effect heet vibrant. Als uitleg heeft hij dit erbij gezet:

The way I did it was I raised the Contrast to 20, raised the Saturation to 2.00 and Luminance to 1.05, added Glow with the Glow Percent at zero, Intensity at 1.250, and Suppression at .400, and the "Overexposed" Gradient Map preset with the first color set to black and maximum alpha, second color black with 100 alpha, and the third color at zero alpha (it's transparent, so the color doesn't matter).

Ik kan echter niet vinden waar hij het contrast, saturation en luminance insteld, bij welk effect. De andere effecten weet ik wel...Ik heb bij hem ook een bericht gepost maar misschien kun jij me ook een beetje helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Gr reinier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...