barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 hoi ik ben bij die missie dat madd doog van het dak wil springen en dat ik hem moet redden maar voor dat deze mnissie begint heeft hij al hgesprongen wie weet wat ik moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 hoi ik ben bij die missie dat madd doog van het dak wil springen en dat ik hem moet redden maar voor dat deze mnissie begint heeft hij al hgesprongen wie weet wat ik moet doen Je kunt niet eerst de auto halen en naar de marker rijden voor het gebouw waar hij gaat springen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 neej was het maar zo ik snap er nix van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 neej was het maar zo ik snap er nix van Op welk moment spring hij dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 als het filmpje bijna klaar is maarja ik snap er nix van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Steel de auto die volgeladen is met kartonnen dozen, is trouwens ook aangegeven op je in-game-map. Rij die auto naaar het rode rondje(is ook aangegeven in de in-game-map). Dan gaat Madd Dogg lopen en jij moet proberen Madd Dogg op te vangen. En als hij springt moet jij ervoor zorgen dat hij in die bak beland. Snap je het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ja maar hij springt al voordat ik kan beginnn en als ik het filmpje wegdruk valt hij als ik net een par meter heb gelopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Je moet wel rennend naar die auto toe, en snel terug rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik ren er ook naartoe maar voorda ik er bn springt hij al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) zoals ik ook in het andere topic zei, een vriend van me had dit ook, voordat de cutscene afgelopen is springt hij al, je kunt de missie dus gewoon niet doen. er is volgens mij geen echte oplossing voor, behalve de safegame kopieren van iemand die daar ook ongeveer is. Bewerkt: 6 december 2004 door Arr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Je moet gewoon snel die auto pakken en naar de rode cirkel rijde en dan krijg je camerapunt van bovenaf en dan naar voor en achter meer rijde hoe hij loopt en als hij springt dan valt hij gewoon in de achterbak en moet je snel naar het ziekenhuis rijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 DAT IS HET JUIST IK KAN NIET BIJ DIE AUTO KOMEN WANT DAN HEEFT HIJ AL GESPRONGEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 DAT IS HET JUIST IK KAN NIET BIJ DIE AUTO KOMEN WANT DAN HEEFT HIJ AL GESPRONGEN Raaste Bart... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Gebruik je misschien cheats want a;s je cheats gebruikt is het ook bij een andere missie dat de tijd al start voordat je in he rode ding bent en zonder cheats start de tijd pas als je in het orde ding bent dus ik denk dat het met cheats te maken heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 NEE IK HEB GEEN CHEATS GEBRUIKT WANT DAN VINDT IK HET NIET MEER LEUK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.