Jump to content

madd dogg

barttraas

Recommended Posts

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• barttraas

13

• BrokenTable

11

• i kill ryder!

3

• barry

2

hoi ik ben bij die missie dat madd doog van het dak wil springen en dat ik hem moet redden maar voor dat deze mnissie begint heeft hij al hgesprongen wie weet wat ik moet doen

Je kunt niet eerst de auto halen en naar de marker rijden voor het gebouw waar hij gaat springen?

Delen op andere websites

Steel de auto die volgeladen is met kartonnen dozen, is trouwens ook aangegeven op je in-game-map. Rij die auto naaar het rode rondje(is ook aangegeven in de in-game-map). Dan gaat Madd Dogg lopen en jij moet proberen Madd Dogg op te vangen. En als hij springt moet jij ervoor zorgen dat hij in die bak beland. :)

Snap je het?

Delen op andere websites

zoals ik ook in het andere topic zei, een vriend van me had dit ook, voordat de cutscene afgelopen is springt hij al, je kunt de missie dus gewoon niet doen. er is volgens mij geen echte oplossing voor, behalve de safegame kopieren van iemand die daar ook ongeveer is.

Bewerkt: door Arr
Delen op andere websites

Je moet gewoon snel die auto pakken en naar de rode cirkel rijde en dan krijg je camerapunt van bovenaf en dan naar voor en achter meer rijde hoe hij loopt en als hij springt dan valt hij gewoon in de achterbak en moet je snel naar het ziekenhuis rijde

Delen op andere websites

Gebruik je misschien cheats want a;s je cheats gebruikt is het ook bij een andere missie dat de tijd al start voordat je in he rode ding bent en zonder cheats start de tijd pas als je in het orde ding bent dus ik denk dat het met cheats te maken heeft ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...