Jump to content

[PS] Bewegende Bordjes


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donald F. Duck

    9

  • Jorair

    8

  • BaasB

    3

  • Bassiej

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, en de mensen die mij dus PB'den voor ook zo een borjde! Onze goede Sl vriend heeft er een tut. van gemaakt! Gode tut. Een resultaat heb ik niet, aangezien ik dit zelf voor deze tut. heb gedaan! Check mijn sig.

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

met welk progamma moet je dit doen?

Adobe Photoshop en Imageready.

Ontopic: Tsja; Ik had zelf het eerste nep-bordje - dacht ik teminste - en kan alleen maar zeggen dat je tutorial duidelijk is, maar niet fijn leest.

P.S: Ikzelf maak 3 verschillende layers in PS zelf en ga dan naar Imageready, opdat ik daar niets meer hoef te veranderen, het is maar net wat je eenvoudiger lijkt.

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

En dan te bedenken dat ik de oorspronkelijke vier bordjes gewoon met het handje gemaakt heb. Niets Photoshop, ImageReady of fonts... :puh:

Hoe heb je ze laten bewegen dan? ^_^ Ik had naast paint toch echt IR nodig...?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tut, ik ben er nog mee bezig.

Maar ik heb een vraagje: hoe schuif je de bordjes 1 pixel omhoog :$? (ik weet het , ben net begonnen met PS).

Heel simpel: Je pakt de layer van je bordje. Doe nu deze toetsencombinatie: Control + T. Nu is er als het goed is een soort van selectie om je bordje heen. Druk nou één keer op pijltje naar boven van de pijltjes toetsen. En voilà, je bordje is 1 pixel omhoog geschoven. :)

Soms moet je iets vaker dan één keer op pijltje naar boven drukken, omdat Photoshop soms niet reageert na één keer drukken.

Succes. :)

EDIT: Met de 'pijltjes toetsen' bedoel ik gewoon de 4 pijltjes toetsen die op je toetsenbord zitten. :) Dus voordat je in photoshop allemaal naar 'pijltje naar boven' gaat zoeken... ^_^:puh:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, zover ben ik nu, maar als ik nu op duplicates selected frames klik, en ik wil het bordje weer omhoog doen, zet hij het bordje op de vorige frame (of hoe zeg je dat) ook omhoog :? .

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...