Jump to content

Delen van de stad afgesloten?


CJ_

Poll  

173 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten in het begin delen in de stad afgesloten zijn?

    • Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken
      100
    • Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen
      59
    • Anders
      6


Recommended Posts

Hoe zouden julie GTAIV in het begin willen hebben?

Direct toegang tot de hele stad?

Of toch dat je in het begin maar beschikking hebt tot 1 wijk, en dat je andere wijken door middel van missie's moet vrijspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    3

  • michaelfivez

    2

  • Mister.X

    2

  • _niickk

    2

ik heb gekozen voor:

Ja, dan heb je iets om voor te werken en om naar uit te kijken

waarom ? :

dan ga je die missies teminste doen voor een doel en anders heb je bijna alles al.

verder zou ik het ook wel leuk vinden als ik alles al heb maarja zoals ik al zei dan heb je toch alles bijna al en hoe je die missies niet persee te doen voor landen erbij te halen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gekozen voor: Ja, dan heb ik iets om voor te werken en naar uit te kijken. Redenen: Het spel is gewoon niet leuk als je direct de volledige toegang hebt. Je hebt dan geen doel voor je werk :ch:. Je kan het vergelijken met een 100% cheat of trainer.

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb ook gekozen voor: Ja, dan heb ik iets om voor te werken en naar uit te kijken.

Je hebt dan toch een doel om missies te doen. Als alles al open is, ga je minder gauw missies doen! Want dan heeft de missies alleen maar zin om de verhaallijn te weten en voor de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt op 'Anders...'. Alle delen mogen van mij wel zowel open als gesloten zijn hoor. Alleen moet er wel een betere smoes bedacht zijn om het spannend te maken. Een goed voorbeeld hiervan is dat er aanslagen gepleegd zijn, en dat je hierdoor een deel niet kunt bereiken. Maar bij deze methode vind ik, dat de brug dan niet afgesloten moet zijn, maar een andere deel. Wat ook leuk zou zijn, is dat de straten nog in aanbouw zijn. En dat het pas voltooid is, op een datum. Dat zou ook wel leuk zijn. Dat er bijvoorbeeld data's en tijden zijn. Als het dan bijvboorbeeld 02/02/2007 is, en er wordt vermeld dat het pas open is op 17/11/2007 dat de nieuwe locatie dan ook daadwerkelijk toegangkelijk is, maar dat er dan nog geen missies zijn. Of juist wel. Rockstar ziet wel wat ze met IV doen....

Mvg, Apple-Mac :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden niet alles meteen moeten open doen... Dat je op het begin maar in 1 van de 5 delen kunt. Ook moeten ze zo van die verzamel objecten doen en dat je een pasje krijgt als je alle objecten van ene soort hebt verzamelt en zo in exclusieve gebouwen binnenkunt, wara je alleen binnenkunt met het pasje (ook niet met cheats)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de optie: Nee, ik wil meteen de hele stad door cruisen. Dit om alle gebieden eens goed te verkennen, en omdat ik een hekel aan beperkingen heb :-) Mochten deze delen toch afgesloten worden, zal ik waarschijnlijk met een cheat proberen toch de afgesloten delen te verkennen, zodat je het spel wat beter kan bekijken, en je alvast de overige delen onveilig kan maken :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil iets hebben om naar uit te kijken want dan is het meer een verrassing, bij San Andreas kwam je steeds verder en in andere interessante gebieden. ik vind dat er gewoon bij horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 1000000....% zeker dat het met gesloten steden zal komen, zoals in elke GTA ! (als het niet waar zou zijn geef mij dan een klap)

Want dat maakt het spannender en moet je eerst een paar missies doen om verder te kunnen !

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...