Jump to content

op verschillende tijden vastlopers van SA


weinberg7

Recommended Posts

Hoi all,

wat betekenen de volgende display instellingen als men op opties klikt en dan display en dan advanced.

Ik zie daar,

1 draw distance

2 frame limiter

3 visual fx quality

4 mip mapping

5 anti aliasing

Ik vraag dat omdat mijn spel vaak vast loopt. Het beeld staat stil en het geluid speelt er soms door heen.Andere keren kan ik 15 minuten spelen en dan weer een paar minuutjes en dan weer een half uur.

Mijn systeem is een AMD athlon 2400+, 2 Ghz. Ddr ram = 1024 en videokaart = geforce 6200 256Mb.

Mijn videokaart is goed gekoeld want die blijft onder de 45 graden tijdens het spelen.Heb heel mijn pc schoongemaakt van binnen zelfs de cpu eruit gehaald.

Als ik het spel op low zet in visual fx quality dan loopt ie heel snel vast maar zet ik 'm op medium dan gaat ie al wat beter. Zo ook met high maar ze blijft vastlopen na een tijdje.

Wat kan ik nog doen in jullie ogen??

Link to comment
Delen op andere websites

Draw Distance: Hoever je kunt kijken, hoe hoger je het doet, hoe verder je kunt kijken.

Frame Limiter: Loopt het sepl iets te snel wat jou beterft, (qua fps), dan kun je deze aanzetten zodat het begrensd blijft op 30fps. Maar ik zou dit uitlaten voor een ''smoothere'' gameplay.

Visul FX quality: Volgens mij de textuurkwaliteit, ik he het low gedaan en high,: geen enkel verschil.

Mip Mapping: Weet ik niet maar ik heb gehoord dat het niet gezond is als je het uit laat.

Anti Aliasing: Hoe hoger je het zet hoe strakker de lijnen zijn. Staat het op Off, zie je 3-hoekjes.

[Voorbeeld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing ]

Je PC lijkt mij wel in orde, die videokaart moet het aankunnen. je processor ook (al heb ik niet veel verstand van

AMD's) Kijk eens of je processor iets te warm wordt tijdens het spelen.

Systeemeisen:

http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%2..._San_Andreas%29

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde! ook verschillende tijden.. en loopt gewoon helemaal vast. Beeld blijft hangen geluid gaat door.. moet mn pc elke keer opnieuw starte.. kk irritant! weet niemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde! ook verschillende tijden.. en loopt gewoon helemaal vast. Beeld blijft hangen geluid gaat door.. moet mn pc elke keer opnieuw starte.. kk irritant! weet niemand een oplossing?

Ik denk persoonlijk dat het best eens de processor kan zijn dat die te warm wordt, zoals ikt ook al zei. Ik denk dat het ook in verband kan gaan met een kapotte cooler, wellicht dat die niet meer naar behoren functioneert. Deze foutmelding komt me namelijk bekend voor, daar bleek het ook uiteindelijk een probleem met de cooling van de PC.

Loop je PC gewoon eens na, wat doet het nog wel en wat zou eventueel kapot kunnen zijn. Daanaast kun je ook altijd even de specificaties vergelijken, met de minimale systeemeisen van San Andreas. Deze vindt je op de achterkant het hoesje van San Andreas, onderin.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi all,

wat betekenen de volgende display instellingen als men op opties klikt en dan display en dan advanced.

Ik zie daar,

1 draw distance

2 frame limiter

3 visual fx quality

4 mip mapping

5 anti aliasing

Ik vraag dat omdat mijn spel vaak vast loopt. Het beeld staat stil en het geluid speelt er soms door heen.Andere keren kan ik 15 minuten spelen en dan weer een paar minuutjes en dan weer een half uur.

Mijn systeem is een AMD athlon 2400+, 2 Ghz. Ddr ram = 1024 en videokaart = geforce 6200 256Mb.

Mijn videokaart is goed gekoeld want die blijft onder de 45 graden tijdens het spelen.Heb heel mijn pc schoongemaakt van binnen zelfs de cpu eruit gehaald.

Als ik het spel op low zet in visual fx quality dan loopt ie heel snel vast maar zet ik 'm op medium dan gaat ie al wat beter. Zo ook met high maar ze blijft vastlopen na een tijdje.

Wat kan ik nog doen in jullie ogen??

Het systeem is zeker goed genoeg, eerdere poster heeft al uitgelegd wat de begrippen betekenen.

Ik zal vertellen dat ik echt uren, misschien dagen bezig ben geweest om dit spel weer fatsoenlijk te laten lopen nadat mijn geheugen van de vorige videokaart was afgebrand en later de koeler van mijn 2e kaart klapot bleek te zijn.

Schokken, vastlopen, zwart beeld etc. I've seen it al.

Begin met de laagste settings mogelijk, resolutie 800 x , visual fx op low en anti alias off.

Zorg dat je virus of adware scanner niet actief is als je aan het spelen bent!!

Zorg dat je in je nvdia driver een speciaal profiel voor gta aanmaakt.

Indien je dual view hebt zet dit uit.

Maar wat zeker scheelt is in ieder geval de meest recente driver voor je kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik heb de nvidia ingesteld op gta sa zoals je al aangaf.

Gta speelt nu als een trein nog steeds (af kloppe).

Dus het is goed nu.

Bedankt allen voor jullie reacties.

gr...

M@rio

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...