Geplaatst: 24 mei 200718 jaren comment_688653 Veel mensen hebben Vista gekocht, en willen bijvoorbeeld iets instaleren, wat niet werkt. Omdat het windows vista is. In deze korte uitleg leg ik uit hoe je een toepassing ( games, installers, enzovoort ) perfect uitvoert. (Dit werkt niet altijd, maar wel heel vaak) STAP 1: Zoek het .EXE bestandje op, waarmee je de toepassing moet starten. ( dit kan ook een snelkoppeling zijn ) STAP 2: Rechter muisknop --> eigenchappen. Kies nu het tablat "Compatibiliteit" STAP 3: Vink aan: Dit programma in deze Compatibiliteitsmodus uitvoeren kies: Windows XP ( Service pack 2 ) Als dit niet werkt, of als het niet erg perfect loopt, kies: Windows 98 / Windows ME Klik nu op OK. Nu zou het moeten werken Nog vragen, stuur me een PM'etje, of laat een reactie achter Yvea Bewerkt: 27 mei 200718 jaren door yvea0
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_917755 Het helpt ook als je 'Dit progamma als Administrator uitvoeren' aanvinkt !
Veel mensen hebben Vista gekocht, en willen bijvoorbeeld iets instaleren, wat niet werkt. Omdat het windows vista is.
In deze korte uitleg leg ik uit hoe je een toepassing ( games, installers, enzovoort ) perfect uitvoert.
(Dit werkt niet altijd, maar wel heel vaak)
STAP 1:
Zoek het .EXE bestandje op, waarmee je de toepassing moet starten. ( dit kan ook een snelkoppeling zijn )
STAP 2:
Rechter muisknop --> eigenchappen.
Kies nu het tablat "Compatibiliteit"
STAP 3:
Vink aan:
Dit programma in deze Compatibiliteitsmodus uitvoeren
kies:
Windows XP ( Service pack 2 )
Als dit niet werkt, of als het niet erg perfect loopt, kies:
Windows 98 / Windows ME
Klik nu op OK.
Nu zou het moeten werken