Ik heb eerst altijd een beetje geprobeerd en piepkleine dingetjes gemod, maar nu heb ik toch eindelijk een texture mod gemaakt. Het is nog steeds een beetje simpel, maar het is iets. Het is een mod die de kettingzaag beter uit laat zien (beetje scherper, minder pixels te zien), en bloedspetters op de kettingzaag zet, het ijshockeymasker beter uit laat zien, en ook bloedspetters erop, en natuurlijk een tuinbroek met overhemd met bloed bespettert. Ik hoop dat jullie het wat vinden Het is nog maar een béta versie, ik werk nog steeds aan het masker.
Screen:
Je kunt de mod ook downloaden\/\/\/\/hieronder. @The GTA man: thx
Ik heb eerst altijd een beetje geprobeerd en piepkleine dingetjes gemod, maar nu heb ik toch eindelijk een texture mod gemaakt. Het is nog steeds een beetje simpel, maar het is iets. Het is een mod die de kettingzaag beter uit laat zien (beetje scherper, minder pixels te zien), en bloedspetters op de kettingzaag zet, het ijshockeymasker beter uit laat zien, en ook bloedspetters erop, en natuurlijk een tuinbroek met overhemd met bloed bespettert. Ik hoop dat jullie het wat vinden
Het is nog maar een béta versie, ik werk nog steeds aan het masker.
Screen:
Je kunt de mod ook downloaden\/\/\/\/hieronder. @The GTA man: thx
Gruwelijke_Kettingzaag_Maniak_Mod.zip
Bewerkt: door MartyCeha