MartyCeha Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Ik heb eerst altijd een beetje geprobeerd en piepkleine dingetjes gemod, maar nu heb ik toch eindelijk een texture mod gemaakt. Het is nog steeds een beetje simpel, maar het is iets. Het is een mod die de kettingzaag beter uit laat zien (beetje scherper, minder pixels te zien), en bloedspetters op de kettingzaag zet, het ijshockeymasker beter uit laat zien, en ook bloedspetters erop, en natuurlijk een tuinbroek met overhemd met bloed bespettert. Ik hoop dat jullie het wat vinden Het is nog maar een béta versie, ik werk nog steeds aan het masker. Screen: Je kunt de mod ook downloaden\/\/\/\/hieronder. @The GTA man: thx Gruwelijke_Kettingzaag_Maniak_Mod.zip Bewerkt: 27 mei 2007 door MartyCeha Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Goed gedaan zeker mooir gemod. Jammer dat ik SA voor de ps2 heb Reageren
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Gheghe, leuk gedaan! Ga hemzeker downloaden! als mijn SA weer werkt! Reageren
Black Force Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Gruwelijk, dat heb je leuk gemaakt! Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Het heeft wat moois weg van Manhunt. 9/10 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Bedankt allemaal, voor de positieve reacties! Voor degenen die de mod gedownload hebben, jullie zullen wel gezien hebben dat het masker nie helemaal perfect is, daar werk ik nog aan;) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Je wapen-mod is erg mooi gedaan, 'MartyCeha'! Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Mooi hoor, als je de film The Texas Chainsaw Masacre heb gezien, probeer dat masker erin te krijgen dan is het helemaal perfect.. GtaFan#1 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Het lijk op LEATHERFACE, Mooie Mod Reageren
-Daan- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ziet er goed uit! zoals de meeste het zeggen: KeepUpTheGoodWork. Groetjes -Daan- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.