Boris H. Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Overzicht van alle gamercards: (Laden soms traag.) ------------------------------------------------------------------------------------------------- Heey mensen, Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier die een X360 hebben voor gamersscore hebben, wat voor games die spelen, in welke zone ze gamen, wanneer ze gamen enz. Dit is heel makkelijk te laten zien door je gamercard hier te posten. Je gamercard hier posten doe je door naar http://www.mygamercard.net/ te gaan. Daar vul je je gamertag en land in en dan creeër je een mooi plaatje. Dan kopieer je de URL van het plaatje en dan maak je de volgende code: [center][img=HIER DE URL][/center] Als je hier post moet je post een gamertag bevatten! (met uitzondering van mods e.d. natuurlijk ) Groetjes, Boris H. Update's: 17-07-07: Update lijst toegevoegd, Edit voor Verrity verwijdert, The Bullfighter/Twenty Eyes toegevoegd & Gamertaglijst weer op aflopende volgorde van gamersscore gezet. 18-11-07: Na lange tijd alles weer eens bijgewerkt, nu klopt alles weer. Boris H. Bewerkt: 18 november 2007 door Boris H. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Dit is de mijne, zoals je ziet speel ik veel Gears of War, echt het beste spel wat er nu op de markt is. Ik heb mijn Xbox trouwens pas iets minder als 2 maanden. Reageren
SamShine Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik moet eerst een kabel van ± 20 meter neerleggen voordat ik een online verbinding heb met mijn Xbox 360, als ik binnenkort Xbox Live Gold aanschaf mag die kabel er wel wat langer liggen, van mezelf. Hier is mijn gamertag, die niet altijd even actueel is; Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) dit is mijn gamercard ik ben nu bezig met de game dirt.. echt ruige game.. voor de rest heb ik crackdown, gears of war, ghost recon, ghost recon 2, need for speed most wanted, call of duty 2/3 (die speel ik nooit, k heb ze tog maar gekregen) en k heb de arcade game: prince of persia classic Bewerkt: 24 juni 2007 door bronzenknieschijf Reageren
Verrity Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Dankje Boris Ik weet niet hoe je het geflikt hebt maar het is je gelukt Voeg je me toe op LIVE? Ik ben momenteel niet On want ik heb last van de Red Ring of Death. (Zo noemt Preddy 'm ) Bewerkt: 6 juli 2007 door Verrity Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb alle gamercards verzameld in de hoofdpost. Ze staan op volgorde, degene met de hoogste gamerscore vooran en dan aflopend. Is er verder niemand meer met een X360? Boris H. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Zet mij er maar bij! Ik zit wel met het probleem dat je mijn games niet kunt zien. Wanneer het gaat sluit ik men ethernetcable aan op men Xbox om het dan eens te proberen. Mijn games zijn Test Drive Unlimited en Saints Row. Twee games omdat we nog niet lang onze Xbox 360 hebben. Mijn gamerscore is ook wat lager omdat ik die bij Saints Row niet kan ophalen wegens gebruik van cheats. Stel dat hij werkt zal Saints Row er nog niet opstaan omdat we hem nog maar een aantal dagen hebben Bewerkt: 12 juli 2007 door Merticus XVII Reageren
Follow Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 [center][img=http://card.mygamercard.net/NL/AvatarDutch.png][/center] En zie hier ook mijn exclusiefe gamersplaatje. (Was alleen te downloaden op 7/7/7) (Gister dus) Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 [center][img=http://card.mygamercard.net/NL/AvatarDutch.png][/center] En zie hier ook mijn exclusiefe gamersplaatje. (Was alleen te downloaden op 7/7/7) (Gister dus) Ik heb dat picturepack en thema gisteren ook gedownload! Pech voor de mensen die hem net hebben. Ik voeg je plaatje toe aan de hoofdpost, nog meer mensen met een 360? Reageren
SWYV Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Boris, ja nog meer mensen met een X360 en Xblox Live gamertag maar ik heb een .swf ipv .png in de link + het is een HTML script ik zou niet echt weten hoe ik hem tot ene gewone afbeelding maak Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Boris, ja nog meer mensen met een X360 en Xblox Live gamertag maar ik heb een .swf ipv .png in de link + het is een HTML script ik zou niet echt weten hoe ik hem tot ene gewone afbeelding maak Je moet onderin beeld waar de code staat naar een ander tabblad. Boven e link staan verschillende knoppen met "forums" "website" en nog meer. Klik daar op forum en het moet goed zijn. Ik kan ook even je plaatje maken als je je gamertag zegt. Edit: Is dit hem soms? Bewerkt: 8 juli 2007 door Boris H. Reageren
SWYV Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 euhm nee iemand heeft die SWYV afgepakt dus heb ik een ander gamertag SWYV MG (met spatie tussen SWYV en MG) Reageren
Follow Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 euhm nee iemand heeft die SWYV afgepakt dus heb ik een ander gamertag SWYV MG (met spatie tussen SWYV en MG) Dan zal het wel deze zijn: http://card.mygamercard.net/NL/SWYV+MG.png Idee: Op je Xbox profiel heb je een zogenaamde 'Reputatie', die sterretjes. Als je bij iemands profiel kijt via de Xbox Dashboard, dan kan je hem een reputatie geven. Als we ons allemaal een goeie reputatie geven staat het ook beter erbij voor ons.. (Een ideetj hoor, bij mij mag het wel, want ben ook de enige in mijn klas en van het vrienden groepje met een Xbox, dus ik zak in die catogorie dan.. ) Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Idee: Op je Xbox profiel heb je een zogenaamde 'Reputatie', die sterretjes.Als je bij iemands profiel kijt via de Xbox Dashboard, dan kan je hem een reputatie geven. Als we ons allemaal een goeie reputatie geven staat het ook beter erbij voor ons.. (Een ideetj hoor, bij mij mag het wel, want ben ook de enige in mijn klas en van het vrienden groepje met een Xbox, dus ik zak in die catogorie dan.. ) Goed idee! Ik geef vast iedereen in mijn friendslist een goede report! Reageren
Follow Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Idee: Op je Xbox profiel heb je een zogenaamde 'Reputatie', die sterretjes.Als je bij iemands profiel kijt via de Xbox Dashboard, dan kan je hem een reputatie geven. Als we ons allemaal een goeie reputatie geven staat het ook beter erbij voor ons.. (Een ideetj hoor, bij mij mag het wel, want ben ook de enige in mijn klas en van het vrienden groepje met een Xbox, dus ik zak in die catogorie dan.. ) Goed idee! Ik geef vast iedereen in mijn friendslist een goede report! Oke, ik merkte het ook al.. Ik had jouw al een poosje gedaan, van 3 ging je direct naar 4 toen. PS: Nieuwe Halo 2 levels zijn vanaf vandaag GRATIS! En op 13/14 Juli kan je op Marketplace 1 film GRATIS downloaden.. (De week begint al goed ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.