Jump to content

[PS] Foto naar originele kleur veranderen


.Levi.

Recommended Posts

Ik had hem al van je gezien, en het is inderdaad een heel mooie Tutorial, heel handig als je foto's mislukt zijn, om ze ze op te lappen. Geweldige tip! Zo wil ik er nog wel meer. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt jongens! Een keertje geen signature tutorial. Dit is eigenlijk een beetje waar Photoshop voor bedoelt is. :puh: Hopelijk mislukken al jullie vakantie foto's een keer, kunnen jullie lekker deze tutorial volgen. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Bedankt jongens! Een keertje geen signature tutorial. Dit is eigenlijk een beetje waar Photoshop voor bedoelt is. :puh: Hopelijk mislukken al jullie vakantie foto's een keer, kunnen jullie lekker deze tutorial volgen. ^^

Je heb me inderdaad uit de brand geholpen. Hier een voorbeeld van een foto uit kroatie die ik gemaakt heb.

Voor:

voorcurve.jpg

Na:

nacurve.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt jongens! Een keertje geen signature tutorial. Dit is eigenlijk een beetje waar Photoshop voor bedoelt is. :puh: Hopelijk mislukken al jullie vakantie foto's een keer, kunnen jullie lekker deze tutorial volgen. ^^

Je heb me inderdaad uit de brand geholpen. Hier een voorbeeld van een foto uit kroatie die ik gemaakt heb.

Heel mooi resultaat Ewoud. Leuk om te zien dat je je foto hebt gefixt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mijn foto fixen? :7

De foto die jij gepost heb , is onherstelbaar verminkt omdat hier alle kleuren gewoon doorelkaar zitten en alles. Deze tutorial werkt alleen als de kleuren door de hoeveelheid licht donkerder of juist lichter zijn geworden.

greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...