Rivel Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Hallo allemaal! Ik ben gestart met een texturemod, genaamd de gtagames.nl texturemod! In de mod is het de bedoeling dat ik en nog meerdere andere reclame gaan maken voor Gtagames,Gtaforum,wikigta, De corps en gangs, de projecten, de crew... dit door middel van rclame borden met panelen erop, denkm aar aan ee reclamebord met daarop Proud to be a duck... Wil je meewerken? Aanmelden Je kan je aanmelden voor onderstaande posities! Photoshoppers Froodooo Tha-Niels a-n Ingame zetters Donwell 3D's maxers Andijvie [baZ] <<<< Ouwe Grapjas:P Textuurders -Da phoenix -ChZn. -noedel Bericht aan alle organisaties BInnenkort zullen jullie een PB ontvangen met de vraag of jullie willlen meewerken. Zou ik jullie vergeten zijn. Of ben je iemand die invidueel wil erop staan. Gelieve dit hier te melden of mij te PB'en. Nieuws 08-07-07 En ja hoor, met trots kan ik jullie melden dat we een nieuw eiland gaan toeveogen aan SA, de naam geven we jullie nog inet bekend. (want die weten we zelf nog niet:P) dat er op dit eiland voor iedere organisatie, corp of whatever:P Een kavel zal zijn. Mss(dat weten we nog inet) zullen we wel een soort clubhuis kunnen maken hiervoor, uiteraard zullen de textures van deze kavels aangepast zijn aan hun sfeer op gtaf. Sigs. Hier wa tsigs. die de leden(en niet-leden) in hun sig. mogen dragen. http://img412.imageshack.us/img412/7473/gtagamesnlnv8.png En ieder member kan zo'n signature krijgen door een PB naar Woetsha te sturen ! http://img65.imageshack.us/img65/959/rivelqx9.png Bewerkt: 8 juli 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Regels Ik wil niet direct alles laten zien uit de mod, daarom deze regels. WIP screens worden niet gepost, maar ge-PB't naar mij(Rivel), om de zoveel dagen. Worden er nieuwe screens gezet. Geen gerip van andere. Ookal heb je er toestemming voor Geen ruzie, ruzie los je maar met mij op Je maakt alles zelf, dus niet aan anderen vragen alels te doen(hulp vragen mag uiteraard). Screens Deze sreen is van een WIP reclamebord, dit hangt aan een huis ofzo. Textures ontbreken nog: En, een reclamebord voor langs de weg: + Een bord met belichting. Voor op een muur of naast een weg: Bewerkt: 23 juni 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 Ik wil wel texturen :klap: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Leuk, leuk! Ik zet je bij de lijst! @ Hierronder toegevoegd! Bewerkt: 6 juni 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChzN. Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Lijkt me wel leuk, zet me maar in de lijst om te texture 3d modelen kan ik helaas niet Ciao chzNNN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Welkom bij het team. Binnenkort eerste WIP screen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markoes Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 wat moet je doen als je gaat photoshoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) wat moet je doen als je gaat photoshoppen De affiches maken, dus bv. The duckdome stuurt een afbeelding op, en jij moet die dan bewerken tot de juiste maten! Vergroten... EDIT: Froodooo is lid geworden van deze mod! Dankje Froodooo Bewerkt: 6 juni 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 EDIT: Froodooo is lid geworden van deze mod! Dankje Froodooo Graag gedaan hoor! Ik zal het topic in de gaten houden natuurlijk, om te kijken of er al iets te doen is, of ik hoor het wel via een PB'tje. Ik wacht in ieder geval af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Leuk idee, ik hoop dat het goed en mooi wordt uitgevoerd.. Niet weer zo'n slap behangetje voor zo'n derderangs verkeersbord.. Maar het ziet er tot nu toe wel goed uit!! Misschien dat jullie hier nog wat aan hebben: http://www.mayang.com/textures KUTGW, Grtz Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Leuk idee, ik hoop dat het goed en mooi wordt uitgevoerd.. Niet weer zo'n slap behangetje voor zo'n derderangs verkeersbord.. Maar het ziet er tot nu toe wel goed uit!!Misschien dat jullie hier nog wat aan hebben: http://www.mayang.com/textures KUTGW, Grtz Puma. Oew, die textures zijn nice... dankje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Leuke plan! Ik hoop dat het mooi wordt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ik neem de Garage van Cj wel onder handen. Is dat goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max96 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2007 Kan ik ook nog texturen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2007 Ja hoor, stuur me even een PB of post het hier. Met wat screens vor wat je al hebt gedaan zoals textruen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.