Jump to content

psp of PS2


profile

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje geleden gta LCS gekocht voor de PS2.

Maar het spel valt zwaar tegen.Ik speelde nu eens een PSP versie om eens te kijken naar de verschillen.

Maar ik begin te twijfelen.Zou ik mijn gta LCS voor de PS2 verkopen voor een prijsje waarvoor ik de PSP versie kan kopen ?

Ik weet het niet hoor.

Wat moet ik nu doen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje geleden gta LCS gekocht voor de PS2.

Maar het spel valt zwaar tegen.Ik speelde nu eens een PSP versie om eens te kijken naar de verschillen.

Maar ik begin te twijfelen.Zou ik mijn gta LCS voor de PS2 verkopen voor een prijsje waarvoor ik de PSP versie kan kopen ?

Ik weet het niet hoor.

Wat moet ik nu doen :?

Zeker doen, de PSP versie is veel beter. Hier zijn meerdere redenen voor. Laat ik eerst maar eens afgaan op de gemiddelde beoordeling, waar de PSP versie in de meeste gevallen een 8 of 9 haalde, een de PS2 versie met moeite een 5,5. Dit komt omdat LCS tegenvalt voor een PS2 game, en omdat het slechts een port is. VCS heeft daarintegen exclusieve contents, maar LCS is gewoon een port die exact hetzelfde is. Hij haalde op de PS2 dus niet eens het gemiddelde niveau, terwijl LCS voor de PSP op de gameplay werd uitgeroepen tot game van het jaar. Maar er is nog een reden, namelijk dat de PSP versie draagbaar, klein, en toch erg scherp is. Het is zowel voor thuis op de bank als op vakantie een goede game. Ik denk dat dit al genoeg zegt, en ik raad je daarom ook zeker aan de PSP versie te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zelf op ps2 maar ik heb hem ook op psp gespeeld.

Maar dat duurde niet langer dan 5 minuten.

Ps2 dus!!!

Veel beter.

Graphics zijn beter en besturing is fijner.

En natuurlijk groter beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zelf op ps2 maar ik heb hem ook op psp gespeeld.

Maar dat duurde niet langer dan 5 minuten.

Ps2 dus!!!

Veel beter.

Graphics zijn beter en besturing is fijner.

En natuurlijk groter beeld.

De PS2 versie heeft ''betere'' graphics, maar toch ziet het er op PSP mooier uit, vanwege het kleine beeldje.

De PS2 versie is echt grafisch ondermaats, voor de rest is het allemaal hetzelfe, behalve de multiplayer, die ontbreekt in de PS2 versie.

Als je vrienden geen PSP hebben of geen LCS zou ik gewoon de PS2 versie houden, op groter beeld spelen lijkt me toch fijner, dan de PSP, ook heeft de PS2 de 2e analoge stick die de camera beter kan besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb m ook gekocht voor de ps2 en mij valt ie ook tegen :(

Bekijk eens wat andere topics waarin staat wat jij fout doet. Je mag zo'n game niet vergelijken met een console game!! :duh:

Kan niet en mag niet. Hij is voor de PSP gemaakt waar nu eenmaal niet zo veel op mogelijk is. In de andere topics is het lang en duidelijk beschreven waarom niet.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik denk dat de psp versie beter is want ps 2 valt bij mij ook zwaar tegen :sigaar:

Dus het is gelukkig geen nadeel dat je een klein schermpje hebt.:D

---------------------------------------------------------------------------

Ik heb al een tijdje geleden gta LCS gekocht voor de PS2.

Maar het spel valt zwaar tegen.Ik speelde nu eens een PSP versie om eens te kijken naar de verschillen.

Maar ik begin te twijfelen.Zou ik mijn gta LCS voor de PS2 verkopen voor een prijsje waarvoor ik de PSP versie kan kopen ?

Ik weet het niet hoor.

Wat moet ik nu doen :?

Zeker doen, de PSP versie is veel beter. Hier zijn meerdere redenen voor. Laat ik eerst maar eens afgaan op de gemiddelde beoordeling, waar de PSP versie in de meeste gevallen een 8 of 9 haalde, een de PS2 versie met moeite een 5,5. Dit komt omdat LCS tegenvalt voor een PS2 game, en omdat het slechts een port is. VCS heeft daarintegen exclusieve contents, maar LCS is gewoon een port die exact hetzelfde is. Hij haalde op de PS2 dus niet eens het gemiddelde niveau, terwijl LCS voor de PSP op de gameplay werd uitgeroepen tot game van het jaar. Maar er is nog een reden, namelijk dat de PSP versie draagbaar, klein, en toch erg scherp is. Het is zowel voor thuis op de bank als op vakantie een goede game. Ik denk dat dit al genoeg zegt, en ik raad je daarom ook zeker aan de PSP versie te kopen.

net wat jij al zegt "Het is zowel voor thuis op de bank als op vakantie een goede game." ik heb hem ook gehaald : dan heb ik op vakantie wat te doen. en natuurlijk wil ik de GTA delen volgen

>>> Door SummerBase: Gelieve niet te dubbelposten, bij deze heb ik het samengevoegd. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk meer een feit. De PS2 versie is een port, maar er is weinig veranderd, hoewel de PS2 meer aankon. Dat is de redenen dat iedereen het een flop vind. Als Rockstar het een beetje had opgepoetst, had je kunnen zeggen dat de PS2 versie beter is. De PSP versie heeft daarentegen multiplayer en een klein beeld, wat het wat scherper maakt :Y PSP dus ;)

m.v.g.

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk meer een feit. De PS2 versie is een port, maar er is weinig veranderd, hoewel de PS2 meer aankon. Dat is de redenen dat iedereen het een flop vind. Als Rockstar het een beetje had opgepoetst, had je kunnen zeggen dat de PS2 versie beter is. De PSP versie heeft daarentegen multiplayer en een klein beeld, wat het wat scherper maakt :Y PSP dus ;)

m.v.g.

Steel Dogg ;)

net wat je zegt;)

ik kies ook voor de PSP

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook voor de PSP kiezen,

omdat de ps2 al heel kang uit is en daar komen geen Nieuwe games meer voor

want die komen op de ps3 dus ik zou de PSP gaan halen daar heb je ook lcs en vcs

>>> Door SummerBase: Dit had je twee berichten hier boven toch ook al gezegt 'Swiggers'?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...