robinho123 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik heb dus een psp gekocht maar zal ik gta vice city stories of liberty city stories kopen welke is leuker en komt er nog een san andreas stories Reageren
Dastard Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik stem op VCS,Meer actie en humor dan LCS,En zonniger. En over die San Andreas Stories,Nee,die komt niet,De baas van ROckstar heeft het bevestigd. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Als je ff doorspaart ofzo koop je ze gewoon allebij ! Maar als je er maar een koopt zou ik tog voor Vcs gaan. Over dat SA Stories ! De mensen van Rockstar games hebben gezegd dat ze op DIT moment NIET bezig zijn met SA Stories. Maar dat wil niet zeggen dat deze game er nooit zal komen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik zal de spel GTA VCS kiezen je ken daar veel meer in GTA LCS ken je alleen in boten en in GTAVCS ken je in helies en jetskies fietsen. Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Het verhaal van LCS met Toni vind ik zelf wat leuker, maar de gameplay van VCS is weer uitgebreider, dus kies voor jezelf. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik weet dat het niet een makkelijke keus is maar ik raad je toch ''Vice City Stories'' Omdat ''Vice City Stories'' toch zo'n lekkere tropische sfeer heeft een echte jaren 80 gevoel en de missie's en de mogenlijkheden zijn meer ik vind LC meer mafia achtig en koele sfeer heerst daar in LC maar toch raad ik je ''Vice City Stories'' aan. Echte leuke game is het met vele leuke missie's spannend ontroerend en lachwekkend hebt zelfs '' Empire Building'' dat is dat je bedrijven kan overnemen en je verdient er goed geld mee ook! en je kan zelfs gangsters rekruteren dus dat is zo leuk aan het spel je krijgt een lekker gevoel ! ''Vice City Stories'' dus ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb. Bewerkt: 5 juni 2007 door Muay Thai Reageren
M4X Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Dit vragen veel mensen zich af, en er zijn veel discussies over geweest. Iedereen heeft een andere mening, daar komt het op neer. Maar als ik jouw was zou ik voor LCS gaan, en daarna kan je altijd nog VCS kopen als LCS je bevalt. Waarom? LCS heeft misschien dan wel minder mogelijkheden in vergelijking met VCS, maar toch is het een erg goede game. Sommige aspecten zijn zelfs beter dan VCS, want LCS is vrijwel bugloos, en heeft meer missies. Wel kortere missies, maar samen vormen de missies in mijn ogen een betere verhaallijn dan bij VCS. Daarnaast is het een leuk stadje, met redelijk veel mogelijkheden, en zeker een game waar je veel plezier aan kan hebben. Als je VCS hebt gespeeld is voor de meeste mensen de lol er een beetje af, omdat je in VCS meer mogelijkheden hebt, en omdat de wereld groter is. Omgedraait is het altijd leuk, eerst LCS en daarna VCS. Het is een dus een stapje vooruit qua mogelijkheden. Misschien denk je dat LCS niet het kopen waard is, omdat hij 2 jaar oud is en omdat VCS dus wellicht iets beter is. Toch verouderd de game niet zo heel erg, door de leuke verhaallijn en door de sfeer. Deze zijn goed vanaf het begin tot het einde van de game, en er is altijd wel iets te doen. Bij VCS is dit natuurlijk ook wel het geval, maar de verhaallijn is toch iets minder goed dan bij LCS in mijn ogen. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt. Als ik jouw was zou ik naast dit verhaal ook nog wat informatie over beide games opzoeken, om erachter te komen welke meer bij je past en jouw dus leuker lijkt. Hopelijk heb je hier wat aan Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Aangezien je hier alleenmaar VCS fannaten hebt zal ik als LCS fan mijn standpunt ook maar eens vertellen. Het zijn 2 heel verschillende spellen. Liberty City heeft een donkere maffia sfeer en Vice City een zonnige sfeer. Het ligt aan jezelf wat je leuker vind. Ikzelf ben meer naar de maffia kant. LC kent 3 eilanden met verschillende kenmerken. Je begint op Portland. Dit is een wat duistere deel van de stad en er zijn dus ook veel gangs die elkaar naar het leven staan. Als 2de heb je Staunton Island, dit is een wat meer zakelijk gedeelte maar de gangs ontbreken niet. Dan als 3de kom je op Shoreside Vale. Het heeft een groot vliegveld met daarboven wat pakhuizen. Aan de rechterkant zien we een flatwijk met daarboven een luxe villa wijk. VCS heeft meer mogelijk heden buiten de verhaallijn om maar het verhaal van VCS is erg slap wat niet bij LCS het geval is. Bij LCS zouden de missies niet veel afwisseling hebben maar dat is grote lulkoek. Vaak moet je ergens heen waar een grote schietpartij het gevolg van is, maar zeg zelf; dat is GTA. Soms moet je een bepaald iemand uitschakelen of een hele groep. Je hebt ook missies waarin je jezelf moet bewijzen voor je moeder die gelooft dat je een softie bent. Je moet opdrachtgevers soms uit moeilijkheden halen of bommen plaatsen. Ook moet je iemand helpen die probeerd burgemeester te worden. Je moet de concurentie uitschakelen maar ook reclame maken voor je opdrachtgever. Naar mijn gevoel is het verhaal in VCS erg slap en makkelijk. Tevens zijn er minder missies. Qua zijmissies is VCS weer beter vertegenwoordigd. Ook denken veel mensen dat er geen Helikopters zijn in LCS. Niet waar, ze hebben alleen geen spawnplek. En mensen zijn nu eenmaal wat lui en willen dus dat er een klaar staat. In LCS is het moeilijker, je moet trucjes toepassen in missies wil je kunnen vliegen. Je kunt ze ook spawnen met CheatDevice. Dan kun je zelfs een vliegtuigje spawnen. Fietsen kun je helaas niet maar die is in VCS ook niet echt 'iets'. Bunnyhoppen kun je er beter minihoppen noemen en snel gaan ze totaal niet. Nog een aspect waar VCS verre de mindere is van LCS; Bugs en Glitches. Dat zijn foutjes in het spel. Denk niet aan van die glitches uit shooters waarbij je uit het normale speelveld kunt komen of op daken kunt lopen. Hier spreken we over foutjes in het spel waardoor er rare dingen gebeuren. Je moet ze niet zelf activeren, de meeste komen vanzelf. Zo heb je dat auto's onderaan een brug hangen of Empire Buldings die niet spawnen waardoor je hopeloos vast komt te zitten of zelfs door de grond zakt. Ook de Draw Distance is erg slecht, je rijdt vaak nog op stukken weg die je of nog niet kunt zien of ze zijn nog niet scherp. Ik noem hier veel naden van VCS op maar in mijn ogen zijn alleen de extra mogelijkheden ook echt beter. Voor de rest is in mijn ogen LCS beter. Maar het ligt eraan waar je van houd. Je moet vooral eerst eens overwegen wat je leuker vind, een donkere game met maffia sfeer of een zonnige game. Bewerkt: 5 juni 2007 door ASPHALT Reageren
Kakaroth Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Aangezien je hier alleenmaar VCS fannaten hebt zal ik als LCS fan mijn standpunt ook maar eens vertellen. M4X en ik zijn er ook nog Maar dan mijn standpunt: Persoonlijk vind ik LCS een van de beste gta's ooit gemaakt, voor mij klopt alles in de game, de sfeer, de verhaallijn, de donkere stad, de gangfights, de verschillende (special) voertuigen, de missies zijn (soms) erg lastig, maar het is gewoon als GTA alles gewoon. Ik had dat gevoel veel minder bij VCS, waar ik een nadeel vond dat er erg veel bugs en glitches zijn, en ook veel non-GTA missies zoals deze er zijn meer van dit soort missies, waarvan sommigen wel normale GTA missies zijn, maar waar dan een of ander stom verhaal achter zit, waardoor het raar wordt om de missie te doen. Punten om te kiezen Het zijn 2 heel verschillende spellen. Liberty City heeft een donkere maffia sfeer en Vice City een zonnige sfeer. Het ligt aan jezelf wat je leuker vind. Ikzelf ben meer naar de maffia kant. LC kent 3 eilanden met verschillende kenmerken. Je begint op Portland. Dit is een wat duistere deel van de stad en er zijn dus ook veel gangs die elkaar naar het leven staan. Als 2de heb je Staunton Island, dit is een wat meer zakelijk gedeelte maar de gangs ontbreken niet. Dan als 3de kom je op Shoreside Vale. Het heeft een groot vliegveld met daarboven wat pakhuizen. Aan de rechterkant zien we een flatwijk met daarboven een luxe villa wijk. Voordelen LCS: Maffiasfeer (als je daarvan houdt), ik dacht dat het een nep spel zou worden en het is mijn lievelingsGTA geworden, Goede Verhaallijn, Weinig Bugs/Glitches, Liberty City, coole voertuigen, leuke missies, veel gangs, langere speelduur dan VCS. Voordelen VCS: Als je er van houdt, de zonnige sfeer, goede graphics, wat uitgebreider (zijmissies) dan LCS. Nadelen LCS: ten opzichte van VCS de Graphics, korte missies, op het begin redelijk moeilijk, daarna opeens makkelijk, en dan weer moeilijk (), vanuit mijn ogen zijn er verder niet echt belangrijke nadelen. Nadelen VCS: Erg veel Bugs en Glitches, niet echt leuke missies, veel redelijk nutteloze dingen (zoals veel zijmissies die elkaar wel erg herhalen) Kortere speelduur dan LCS, ondanks dat er in de hoofdmissies wat afwisseling is, vond ik dit toch en erg weinig afwisselend spel. Conclusie: Koop eerst LCS, tegen de tijd dat je die hebt uitgespeeld is VCS ook weer afgeprijsd. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Conclusie: Koop eerst LCS, tegen de tijd dat je die hebt uitgespeeld is VCS ook weer afgeprijsd. Daar ben ik het ook mee eens. Ik zou LC Stories kopen omdat dit waarschijnlijk het minst goede spel is en waarschijnlijk met het meeste foutjes in, en ook het minst mooie van uiterlijk. En als je begint met een slecht spel, ik zeg nu niet dat LCS slecht is, kan je daarachter naar een goed overgaan. Want ik had ook eerst San Andreas, en daarachter kocht ik GTA III, ik was super teleurgestelt! Dus ik zou ook voor LCS gaan, en daarachter VCS! Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Als je ff doorspaart ofzo koop je ze gewoon allebij ! Maar als je er maar een koopt zou ik tog voor Vcs gaan. Over dat SA Stories ! De mensen van Rockstar games hebben gezegd dat ze op DIT moment NIET bezig zijn met SA Stories. Maar dat wil niet zeggen dat deze game er nooit zal komen. Sam Houser heeft wel degelijk gezegt dat er geen Stories komt van San Andreas. Over een geheel nieuwe game word niet gesproken, dus we kunnen nog hoop hebben Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik denk dat GTA4 de eerst volgende GTA is. Maar als ze nog een GTA op de current-gen consoles uitbrengen met een goed verhaal, coole missies en wat nieuwe gameplay, ben ik er toch voor te vinden. Ik ben een echte GTA-fan. Reageren
robinho123 Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 oke ik denk dat ik gewoon vice city stories koop Reageren
JeGe Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik zou zeker Liberty City Stories kopen. Wat donkerdere game maar veel leuker dan vcs. En over San Andreas Stories: Het lijkt me sterk als die er komt, Want op de PSP kun je nooit zo'n groot spel(land) opzetten dan op een Bijv: pc op ps2 disc. Bewerkt: 5 juni 2007 door terrorkruimel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.