Jump to content

[PS]Clipping Mask


Nielok

Recommended Posts

Beste Nielok,

Harstikke bedankt voor je tutorial hij ziet er prachtig uit!

Je hebt goede uitleg gegeven en hij is zeer leuk om te volgen deze tutorial is zeer handig mijn complimenten!

Top werk!

Link to comment
Delen op andere websites

De tekst is wat onduidelijk. Het leest niet fijn en je kan hem zo niet 'ff snel doorlezen'. Verder is het een hele vette techniek die vaak ook bij signatures wordt gebruikt. Je kan het met tekst heel mooi doen: voorbeeld (bij de tekst 'Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here.. things will be different'

Link to comment
Delen op andere websites

De tekst is wat onduidelijk. Het leest niet fijn en je kan hem zo niet 'ff snel doorlezen'. Verder is het een hele vette techniek die vaak ook bij signatures wordt gebruikt. Je kan het met tekst heel mooi doen: voorbeeld (bij de tekst 'Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here.. things will be different'

Idd, de tut heeft een lastig lettertype en bevat nogal veel tekst maar ik kon het nu eenmaal niet laten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Sorry voor deze bump, maar het lukt niet. Als ik apply image doe moet je allemaal dingen instellen? weet iemand wat je daar moet instellen, kan diegene dan ook uitleggen wat je precies doet door op apply image te drukken?

Alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...