King Room Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een signature van Eminem gemaakt en ik ben er erg trots op geweest ik heb er best wel lang aan gewerkt en ik ben er trots op. Het is ook mijn 1e van dit soort style normaal heb ik nog een gewone achtergrond zoals bijvoorbeeld een Gebouw. Maar nu heb ik zitten Smugden en heb ook C4D toegevoegd waar ik normaal ook nooit zo goed in ben en een beetje Brush. Misschien dat de border iets dikker kan!? De tekst vind ik daar eigenlijk wel passen maar de tekst hoeft eigenlijk niet, omdat ik het daar zo leeg vond heb ik er toch tekst bij gedaan. Orgineel Graag Rate's, Comments en TIPS. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Erg goed gelukt KR. de C4D is er mooi uit voortgekomen, en marshal is goed ingeblend. Om een soort van podiumsfeer te creëren heb je de achtergrond van Eminem verlichtend gemaakt. Misschien niet vanwege deze reden, maar toch erg mooi op die manier. Enig nadeel aan deze sig is mij tot noch toe onzichtbaar gebleven, alleen de rand had ik persoonlijk niet zwart gemaakt, maar een kleur al gebruikt in de sig zelf, zoals paars, blauw of roze. Of "The White Rapper" zelf zo blij zou zijn met deze kleuren is ieder een raadsel, maar al met al is deze sig opnieuw een toppertje geworden. Wel een compleet nieuwe stijl van je, maar ook nu laat je zien dat je er oog voor hebt. Erg goed gedaan, punten geef ik niet meer, maar ga er maar vanuit dat het rond de 8 zou zijn. KUTGW Reageren
Eros Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Erg mooie signature, King Room. Deze is vele beter dan die van Snoop Dogg. De achtergrond is goed gedaan, mooie lichte kleuren die bij elkaar passen, de lichteffecten rond Eminem heb je ook goed gedaan en zorgen ervoor dat heel de achtergrond er goed en netjes uitziet. Render is hier goed geplaatst, en beter ingeblend dan die van Snoop Dogg. Tekst ziet er ook goed uit, hij heeft de juiste kleur en hij is net duidelijk genoeg. Misschien een kleine opmerking, net zoals Penny zei, de rand kun je misschien beter in een kleur uit je signature doen. Maar voor de rest is dit een top signature, 9/10. Bewerkt: 7 juni 2007 door Eros Reageren
King Room Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Enig nadeel aan deze sig is mij tot noch toe onzichtbaar gebleven, alleen de rand had ik persoonlijk niet zwart gemaakt, maar een kleur al gebruikt in de sig zelf, zoals paars, blauw of roze. Misschien een kleine opmerking, net zoals Penny zei, de rand kun je misschien beter in een kleur uit je signature doen. Maar voor de rest is dit een top signature, 9/10. Ja ik zal is een blauwe border doen maar ik vind de border op de één of andere manier te dun of ligt dat aan mij?(1px is de border nu) Ik heb er een blauwe border erom heen gedaan, misschien is dat een verbetering? V1 V2 V3 2px V4 1px V5 2px Welke vinden jullie het beste? Of hebben jullie nog een TIP wat jullie mooi vinden wat ik kan doen als border? Penny en Eros, bedankt voor jullie comment. Bewerkt: 7 juni 2007 door King Room Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 De 1px, blauwe border is verreweg het mooist. Wat misschien ook wel mooi zou staan is een rand die overloopt. Bijvoorbeeld van blauw naar paars/roze. Reageren
King Room Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Dankje wel Penny. Misschien nog meer Rate's? Reageren
BigM Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Mooie sig man. Maar ik ga toch even klagen. Alles is mooi maar het geheel niet. render goed. Background goed.Maar render op background is slecht ik vind het niet echt passen dat is het punt. Je hebt wel een leuke c4d en alles gedaan. Volgends mij een iets wat simpele sig. 8 voor jou. En onthoud dat het wel moet passen he ookal is groen en geel samen nog zo leuk Reageren
King Room Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Dankje voor de comment BigM. Misschien nog meer, want 3 comments voor deze signature waar ik veel tijd heb aan besteeds vindt ik vrij weinig. Dus nog iemand? Reageren
Mister.X Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik Rate alleen die nu is je sig staat! want heb er veel van die soort gemaakt! De mooiste is V3! ziet er beter uit! Lettertype: 7,33333333333333 Plaatsing: 6 Face: 7 Kleur: 9 Render: 8,33333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 9,5 Stijl: 9 Verdeling: 10 Achtergrond: 9 Effecten: 9 Overige: 9 Bonuspunten: 9 Commentaar: ZIe er allemaal goed uit ! je kon de tekst beter ergens anders plaatsen! Voor de rest is hij prima TOTAAL: 8,645833 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.